• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403023123245
  • خبرنگار : 71974

پیام تسلیت طیب‌نیا در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی

پیام تسلیت طیب‌نیا در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی

آیت الله رئیسی، رییس جمهور پر تلاش و دلسوزی بود که در طول دوره مسئولیتش با نهایت اخلاص و از خودگذشتگی برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان لحظه‌ای درنگ نکرد و به یقین اجر این تلاش‌های خالصانه نزد حضرت باری تعالی محفوظ خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ علی طیب‌نیا در پی درگذشت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

إنا لله و إنا الیه الراجعون

خبر ناگوار عروج شهادت گونه رییس جمهور خدوم، دولتمردان و خدمتگزاران در حادثه اخیر، مصیبت دردناکی برای آحاد ملت بزرگ ایران و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که همه‌ ما را در حیرت اندوهناکی فرو برد.

آیت الله رئیسی، رییس جمهور پر تلاش و دلسوزی بود که در طول دوره مسولیتش با نهایت اخلاص و از خودگذشتگی برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان لحظه ای درنگ نکرد و به یقین اجر این تلاش های خالصانه نزد حضرت باری تعالی محفوظ خواهد بود.
ایران عزیز از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز روزهای سخت و اندوهبار فراوانی همچون شهادت آیه الله بهشتی و ۷۲ یار باوفایش و نیز شهادت دولتمردان مخلص چون شهیدان رجایی و باهنر را تجربه کرده است لکن شهادت آنان نه تنها خللی در حرکت مقتدرانه ملت ایران بوجود نیاورد بلکه همواره موجب تقویت وحدت و انسجام ملی و پشتیبانی مردم قدرشناس از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

بار دیگر وظیفه خود می دانم ضایعه غمبار شهادت گونه آیت الله رییسی، رییس جمهور محترم، دکتر امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت الله آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم آذربایجان شرقی، سرتیم حفاظت و کادر پرواز را به محضر رهبر فرزانه انقلاب،هیات محترم دولت، خانواده آنها و همه مردم داغدار ایران تسلیت عرض نمایم و از خداوند منان حشر با اولیای الهی را برای آنها مسئلت می نمایم.

علی طیب نیا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha