• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403023123249
  • خبرنگار : 71938

پاسداشت شهادت خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش

حاشیه نگاری ایسنا از مراسم اجتماع امام رضایی‌ها در تهران

حاشیه نگاری ایسنا از مراسم اجتماع امام رضایی‌ها در تهران

اجتماع مردم ایران (امام رضایی‌ها) برای پاسداشت شهادت خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش برگزار شد.

به گزارش ایسنا،جمعیت زیاد مردم در میدان ولیعصر، اشک‌ها و بعضا فریاد زن‌ها و مردها به خوبی محبوبیت او را در دل‌ها نشان می‌دهد.

چهارسال خادم امام هشتم (ع) در آستان قدس رضوی بود و حالا خادمان امام رضا(ع) به میدان ولیعصر(عج) آمدند تا به عزاداران رییس‌جمهور شهیدشان، چای و شربت بدهند.

شور و اشتیاق مردم برای دست گرفتن عکس های سید ابراهیم دیدنی است. زنان و مردان مدام سراغ خودرویی را می‌گیرند که عکس های رئیس جمهور شهید را پخش می‌کند.

حاج حسین یکتا، بازمانده جنگ و کسی که همواره با روایاتش از جنگ در هور و شلمچه شناخته می‌شود، حالا روایتگر خدمات و زندگی شهید رئیسی شده است. جمعیت بیشتر و بیشتر می‌شود. جوان و پیر هم ندارد. هنوز هم کسی این اتفاق را باور نمی‌کند. بهت در چهره ها موج میزند.

بعد از روایتگری حاج حسین یکتا، میثم مطیعی مداح جوان اهل بیت میکروفون را دست می‌گیرد. اشک‌های سوختگان غم ابراهیم دیدنی‌ست. صدای خسته خانوم مسنی آرام به گوش می‌رسد: یا امام رضا ببخش که رییس‌جمهورمان را سالم از تو تحویل گرفتیم و حالا پیکر تکه تکه او را به تو تحویل می دهیم.

مقصد تمام روضه ‌ها به سیدالشهدا می‌رسد. پیکر سوخته و تکه تکه شده سید ابراهیم، گریز خوبی شد تا مراسم عزاداری بر او به اشک بر مصیبات امام حسین(ع) ختم شود و چه توفیقی از این بالاتر که بعد از شهادت هم، یاد و خاطره سید شهیدان را برای مردمت زنده کنی.

حالا چندسال است که اجتماع امام رضایی‌ها در روز تولد امام هشتم شیعیان در شهرهای مختلف کشور رسم شده است، اما امسال این اجتماع با خبری سهمیگن و غمناک همراه بود، اما این اتفاق نیز، یاد امام رضا (ع) را از دل ها نبرد. هرچه باشد، سید ابراهیم خود را خادم امام هشتم (ع) میدانست و پس از شهادتش نیز یاد محبوب خود را از دل‌ها پاک نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۱ ۱۷:۵۹

🖤🖤🖤🖤🖤