• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403023123289
  • خبرنگار : 50630

سوادکوه سیاه پوش «رئیس جمهور شهید» شد

سوادکوه سیاه پوش «رئیس جمهور شهید» شد

ایسنا/مازندران از وقتی خبر سانحه هوایی بالگرد حامل رییس جمهور و هیئت همراه در شهر پیچید و شهروندان سوادکوهی برای دعای سلامتی آیت الله رئیسی به مساجد و امامزاده‌ها رفتند تا امروز که خبر شهادت او داغ بر دلهایمان گذاشت، ارادت و قدرشناسی سوادکوهی‌ها در لحظه لحظه‌ی این روایت با سیاه پوش شدن شهر در فراق خادم الرضا، دیدنی است.

برای اهالی سوادکوه که همین دو سه روز پیش، به عنوان بخشی از جغرافیای مازندران، افتخار میزبانی آیت الله رئیسی و وزرای کابینه‌ی او را داشتند، باور این موضوع سخت و سنگین است.

تعهد خدمت به مردم و ایستادن بر این عهد، از آیت الله رئیسی، چهره‌ای محبوب و دوست داشتنی ساخته بود و شکوه این محبوبیت را در شبانه روز گذشته در جای جای این مرز و بوم شاهدیم.

روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید

رمضان غلامی نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه با اشاره به روحیه خستگی ناپذیری و عاشق خدمت بودن آیت الله رئیسی گفت: رییس جمهور محبوب ما به عهد با مردم تا پای جان ایستاد و وجودش را فدای پیشرفت و توسعه کشور و خدمت به مردم کرد.

غلامی افزود: شهید ایت الله رئیسی مرد خدمت، مرد میدان و مرد عمل بود و در مجموعه مدیریتی این شهید خادم الرضا، چیزی جز خدمت به مردم وجود نداشت.

فرماندار سوادکوه اظهار کرد: رییس جمهور انقلابی و جهادی ما بلافاصله بعد از پایان سفر استان مازندران، عزم آذربایجان شرقی کرد و این نشان می‌دهد که او به دنبال میز، صندلی و دفتر کار نبود.

نماینده عالی دولت در سوادکوه اشاره کرد: آیت الله رئیسی، ادامه دهنده راه شهداء بود و در مدت حضورشان، مستضعفین و محرومان جامعه امیدواری خوبی پیدا کرده بودند.

سوادکوه سیاه پوش «رئیس جمهور شهید» شد

شهید آیت الله رئیسی معتقد عملی به ولایت فقیه بود

حجت الاسلام رضایی امام جمعه زیراب به خصوصیات ممتاز آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: ایشان فردی مخلص، ولایی، معتقد عملی به ولایت فقیه و رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه زیراب افزود: بنا به روایت امام صادق(ع)، وقتی عالمی از دنیا می‌رود، هیچ چیزی نمی‌تواند جای او را پر کند و امروز هم می‌بینیم جای آیت الله رئیسی پر شدنی نیست.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات حضرت علی (ع) که به مالک فرمود: از خدا می‌خواهم پایان کار ما را به سعادت و شهادت ختم کند، گفت: مدیران انقلابی بدون ترس و با فداکاری و از جان گذشتگی، در میدان و بین مردم حضور دارند و با افتخار به فیض شهادت می‌رسند.

رضایی افزود: آیت الله رئیسی مقابل چپاولگران بیت المال ایستاد و اجازه سوءاستفاده را به عده‌ای غارتگر نداد.

ترس از قیامت خصلت رئیس جمهور شهید بود

امام جمعه زیراب گفت: مقام معظم رهبری سربازانی مانند آیت الله رئیسی کم ندارد و امیدواریم با وجود افرادی مانند رییس جمهور شهید و هدایت مقام معظم رهبری به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی برسیم.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه پل سفید نیز با اشاره به سه خصوصیت مومنان در کلام  امیر المومنین علی ( ع) گفت: مشفق و مهربان بودن، اهل تواضع بودن و ترس داشتن از قیامت و آخرت مهمترین فاکتورهای مومنین از نظر حضرت علی ( ع) است که هر سه ویژگی در وجود نازنین آیت الله رئیسی وجود داشت و بر همین اساس شهادت حق او بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha