• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403023123369
  • خبرنگار : 50560

معاون استاندار قزوین:

منافع ملت مهمترین اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود

منافع ملت مهمترین اولویت شهید آیت‌الله رئیسی بود

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: درایت، صبوری و عدم وابستگی به حزب و جناح سیاسی توسط شهید آیت‌الله رئیسی، زبانزد سیاسیون است و این نشان از آن دارد که تنها منافع ملت برای ایشان مهم و حائز اولویت بوده است.

عباس کاظمی امروز، آخرین روز اردیبهشت در پی‌شهادت آیت‌الله رئیسی در نشست کارگروه اطلاع‌رسانی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی توانست از دل پیچیده‌ترین چالش‌ها و مسائلی که کشور با آن مواجه بود به خوبی برآید. شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف الگویی بی‌بدیل بود و توانست با روحیه انقلابی‌گری که داشت، تصویری شایسته از خود بر جای بگذارد. حقیقتاً کارنامه‌ای آیت‌الله رئیسی در طی این سه سال خدمت، ماندگار است.

وی در ادامه بیان کرد: درایت، صبوری و عدم وابستگی به حزب و جناح سیاسی توسط شهید آیت‌الله رئیسی، زبانزد سیاسیون است و این نشان از آن دارد که تنها منافع ملت برای ایشان مهم و حائز اولویت بوده است. ایشان در حکومت و جامعه حکمروایی شایسته را به معنی واقعی کلمه ترسیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه، شهید آیت‌الله رئیسی، شخصیتی امید آفرین بود، افزود: در طی این سال‌ها که کشور با چالش‌ها و بحران‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کرد رئیس جمهور مردمی و مغتنم کشور عزیزمان ذره‌ای کم نیاورد و همپا در مسیر حرکت انقلاب حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران از چنین مصیبت‌ها، داغ‌ها و بلاها در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار دیده و آن را تجربه کرده است، گفت: در هر مقطعی از زمان با پیش آمدن چنین حوادث و اتفاقاتی گام‌های ملت بلندتر و اراده‌های آنان نیز راسخ‌تر شده و در عین حال نیز مسئولیت‌ها هم بزرگ‌تر شده و به همین جهت آحاد جامعه، به ویژه اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها در چنین شرایط سخت و دشوار باید جدیت بیشتری را از خود نشان دهند.

کاظمی در پایان تصریح کرد: امروز با شهادت آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم هیچ اختلالی در مدیریت کشور رخ نخواهد داد چرا که با وجود همه ظرفیت‌های قانونی موجود، مدیرانی پاکباخته و آماده به خدمتی در کشور وجود دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha