• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403023123373
  • خبرنگار : 50444

امام جمعه موقت مرکز بجنورد:

شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد

شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد، گفت: با تکیه بر ولایت که برترین حکم الهی است می‌توانیم از مصیبت‌ها عبور کنیم. 

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، عصر امروز، ۳۱ اردیبهشت ماه در اجتماع بزرگ مردمی استان خراسان شمالی به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه اظهار کرد: طبع انقلاب اسلامی از همان ابتدا جوش و خروش بوده است و همیشه به پشتوانه خداوند و ولایت توانسته‌ایم از آن عبور کنیم. 

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب شهید رجایی به عنوان منتخب مردم به شهادت رسید، افزود: پس از آن بود که خداوند، رهبر معظم انقلاب را به ما مردم هدیه کرد.

وی تاکید کرد: خداوند وعده داده است که هر زمان که بندگان صالحش از بین ما بروند همانند آن یا بهتر آن را دوباره به مردم هدیه می‌دهد. قطعاً پس از درگذشت شهادت گونه آیت الله رئیسی نیز بنده صالح دیگری برای خدمت به مردم نمایان می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی پور ادامه داد: از مهمترین ویژگی‌های همراهان پیامبران و اولیای الهی، سخت‌گیری برابر مشکلات و محبت با مردم بود که این نکات را در آیت الله رئیسی شاهد بودیم. 

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی کشور علیه مشکلات اقتصادی قیام کرد و در حال مبارزه با آن بود.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد، گفت: ایشان بنده خالص و مطیع خداوند بود و فقدان وی را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد. 

وی تأکید کرد: ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی را در نظر بگیریم و فردی را که آینه تمام نمای این خصوصیات است را برای انتخابات آینده برگزینیم.

 در این مراسم به سوگواری و ذکر مصیبت پرداخته شد و مردم نیز با شعارهای مختلف یاد شهید آیت الله رئیسی را گرامی داشتند.

شهید آیت الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام توان انجام داد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha