• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403023123423
  • خبرنگار : 50673

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

آیت الله رئیسی محبوب تمام آزدیخواهان عالم هستند

آیت الله رئیسی محبوب تمام آزدیخواهان عالم هستند

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: آیت الله رئیسی فهم ولایت و عمل به آن را در مکتب علی بن موسی الرضا(ع) آموخته بودند.

  حجت الاسلام موسی پولادی امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت، در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه با حضور اقشار مختلف مردم، مدیران استانی، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، افزود: راز محبوبیت آیت الله رئیسی از زمان انقلاب تا کنون در بین آزادیخواهان عالم و آحاد ملت ایران، ادب و ولایت‌مداری محض در مکتب وجودی امام رضا(ع) بوده است که فهم ولایت و عمل به آن را در مکتب علی بن موسی الرضا(ع) آموختند و در تمام طول انقلاب اسلامی شاگرد مکتب آن امام رئوف بودند و در این مکتب در مسیر انقلاب اسلامی و در طول عمر با برکت آن، همواره با این نگاه و با این اعتقاد گام برمی‌داشت.

وی بیان کرد: این سید شهید در زمان امام خمینی(ره) رهبرکبیر انقلاب و آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بدون اغراق و در واقعیت، خود را شاگرد و سرباز امامین انقلاب اسلامی می‌دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: آن چیزی که در کنار داغ از دست دادن شخصیت کم‌نظیر آیت الله رییسی دل انسان را آن همه مصیبت زده و غم زده کرده است؛ این بوده که ایشان در جایگاه رئیس جمهور، وکیل و خادم مردم بوده است و همواره باور، ایمان و اعتقاد قلبی او، باور و اعتقاد مردم نسبت به رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام پولادی تصریح کرد: رئیس جمهور کشورمان وقتی که در حضور رهبر معظم انقلاب سخن می‌گفت در واقع ما ندای ادب، بصیرت و فهم ملت ایران را در مقابل بصیرت امر مشاهده می‌کردیم؛ ادب، فهم، نزاکت و خلقیات ایشان در مقابل امام حال حاضر کاملا تجلی بصیرت، ادب و نزاکت ملت ایران بود و این امروز درد و مصیبتی است که ما شخصیتی را که در تراز آداب ملت ایران و ایمان و باور ملت ایران در مسیر انقلاب اسلامی و تحت زعامت ولی امرمسلمین برای بسترسازی ظهور امام زمان (عج) داشتیم، را از دست دادیم.

وی گفت: البته امثال آیت الله رییسی از دست رفتنی نیستند؛ همانطوری که بعد از شهادت آیت الله بهشتی، شهید مطهری، شهید رجایی و شهید باهنر ما آن‌ها را از دست نداده‌ایم و ملت ایران در طول انقلاب اسلامی این نهضت و این صحنه‌ها را آموخته‌اند و تجربه‌ کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان اذغان کرد: امروز ملت ایران عزادار است، غصه دارد، اشک می‌ریزد اما باور قلبی ملت ایران حضور آیت‌الله رییسی در کنار ملت ایران و امثال حاج قاسم در کنار امام زمان(عج) تا زمان ظهور بوده و این وعده‌ای قطعی است.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی شاگرد مکتب امام رضا(ع) هستند و برای نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزدیخواهان عالم عزیز و محبوب هستند، گفت: رمز محبوبیت و راز عزت ایشان در دنیا و در آخرت ایمان و باور قلبی به ولایت و اطاعت محض از امامین انقلاب است.

حجت الاسلام پولادی یادآور شد: حضرت عباس(ع) نیز در مکتب امیرالمومنان(ع) آموخته بود که در محضر امام زمانش ولایت پذیر باشد و آن چیزی که باعث شد قمربنی هاشم اوج بگیرند و محبوب و نزدیک‌ترین فرد به امام معصوم شوند، علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که علما، بزرگان و محققان بر زبان جاری کردند، بُعد ولایت‌مداری ایشان بوده است که به معنای حقیقی اعتقاد و باور به امامت ائمه در زمان خودشان را داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha