• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030100044
  • خبرنگار : 50180

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه:

۲۰۰ برنامه با حضور خدام رضوی در کرمانشاه برگزار شد

۲۰۰ برنامه با حضور خدام رضوی در کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری حدود۲۰۰ برنامه با حضور خدام رضوی در کرمانشاه خبر داد.

محمدجعفر امامیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ترویج فرهنگ رضوی می تواند نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات جامعه داشته باشد، گفت: همه باید جهت ترویج فرهنگ رضوی در جامعه پای کار باشیم.

امامیان با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه نیاز به ترویج فرهنگ رضوی داریم، افزود: اگر چه دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ رضوی بین مردم است، اما باید در دیگر ایام سال هم در جهت ترویج این فرهنگ که همان فرهنگ اسلامی است، تلاش کنیم.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در دهه کرامت در کرمانشاه، گفت: امسال مردم کرمانشاه میزبان دو کاروان خدام حرم حضرت امام رضا(ع) شدند و خادمان حرم امام رضا(ع) از روز ۲۲ اردیبهشت وارد استان شده و تا روز گذشته( ۳۱ اردیبهشت) میهمان مردم استان بودند.

امامیان افزود: خادمان حرم امام رضا(ع) دهه کرامت امسال در حدود ۲۰۰ مجلس و محفل و جشن مردمی شرکت کردند که نیمی از آنها در شهرستان کرمانشاه و بقیه در دیگر شهرستا های استان بود.

امامیان با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت دو اتوبوس زائر اولی را به مشهد مقدس اعزام کردیم، گفت: دهه کرامت امسال ۴۵ نفر از دانش آموزان استثنایی استان راهی مشهد مقدس شدند.

برگزاری پویش مردمی «همه خادم الرضاییم» در دهه کرامت، برپایی جشن‌ در هشت محله شهر کرمانشاه با همکاری شهرداری، برگزاری جشن دختران آفتاب، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، بازسازی سفره خانه مشهد در استان و اطعام ۳۰ هزار نفری مردم استان، ایجاد چای خانه رضوی در کرمانشاه و دیگر شهرستان ها، اجرای طرح نذر خون از سوی خادمیاران رضوی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت خیرین و خادمیاران رضوی و ... از دیگر برنامه‌های  دهه کرامت بود که امامیان به آنها اشاره کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha