• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030100083
  • خبرنگار : 50184

استاندار کرمانشاه:

برای خدمت به مردم باید مانند شهید آیت الله رئیسی باشیم

برای خدمت به مردم باید مانند شهید آیت الله رئیسی باشیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه راه شهدا ادامه پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: یاد شهدای بزرگ مانند آیت الله رئیسی باید شرط زندگی ما بوده و در همه ابعاد زندگی ما تاثیر داشته باشد.

محمدطیب صحرایی، شامگاه دیروز(۳۱ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور دانشگاهیان در حسینه پیامبراعظم(ص) دانشگاه رازی برگزار شد، اظهارکرد: خداوند در هر زمانی اولیاء خود را معرفی می کند تا راه گم نشود و در این برهه نیز شهید رئیسی را به مردم و بویژه به ما مسئولین معرفی کرد که اگر در طول خدمت ساعتی را هدر بدهیم، باید در پیشگاه خدا و شهدا جوابگو باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه به اتصال شهید رئیسی به امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: اتصال این وجود نازنین به علی بن موسی الرضا(ع) موضوعی است که باید روی آن تامل کنیم که چطور می شود شخصیتی تا این حد در همه ابعاد زندگی‌اش به امام رضا(ع) متصل باشد، به‌گونه‌ای که روزی که ریاست جمهوری را تحویل گرفت و روزی که آن را تحویل داد، در روز ولادت این امام بزرگوار بود.

صحرایی یکی دیگر از ویژگی های مهم شهید آیت الله رئیسی را صادق بودن ایشان دانست و افزود: ایشان خود را سرباز رهبری می دانست و در این سخن صادق بود و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در حال تلاش و جهاد بود تا برای رسیدن انقلاب اسلامی به قله در دل مردم امیدواری ایجاد کند.

برای خدمت به مردم باید مانند شهید آیت الله رئیسی باشیم

وی تاکید کرد: او در حد توانِ خود نشان داد که می توان کارخانه های راکد را دوباره به چرخه اقتصاد بازگرداند، می توان دست روی کارهای بزرگ گذاشت و آنها را اجرایی کرد. او کارهایی که شاید خیلی های دیگر از انجام آن واهمه داشتند را شروع کرد.

استاندار کرمانشاه به آخرین دیدار خود با شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: در این دیدار به ایشان گفتم که کرمانشاه نگاه ویژه ای می خواهد و با توجه به اینکه ایشان، کاری که منطق داشت را می پذیرفت، برای همین به معاون اول خود دستور دادند تا کارگروه اشتغال برای استان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه جدیت شهید آیت الله رئیسی در خدمت رسانی مثال زدنی بود، عنوان کرد: ما برای خدمت به مردم باید مانند ایشان باشیم و روز به روز با انگیزه و عزم و جدیت بیشتری مسیر خدمت رسانی را ادامه دهیم و این را به جهان نیز مخابره کنیم و نشان دهیم که اگرچه ‌عزیزی از میان ملت ما رفته، اما خدمت هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha