• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030100108
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

حضور میدانی شهید آیت الله رئیسی، قوت قلبی برای محرومان بود 

حضور میدانی شهید آیت الله رئیسی، قوت قلبی برای محرومان بود 

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در سخت ترین مکان‌ها و مشاهده میدانی مشکلات مردم به ویژه حضور در یکی از روستاهای زهکلوت در هنگام طوفان شن قوت قلبی برای محرومان جامعه بود.

به گزارش ایسنا، شامگاه ۳۱ اردیبهشت ماه مراسم یادبود شهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان همزمان با آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط جامعه ایثارگران فرهنگی کرمان برگزار شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم  با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی خادم الرضا و همراهان ایشان اظهار کرد: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد. 

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم مردم بود، افزود: رئیس جمهور شهید، خادم ملت از جان خود گذشت و آرام نگرفت تا همنوع و هم وطن او در آرامش زندگی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خدمات بی نظیر آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم گفت: به خدمات ماندگار آیت الله رئیسی می‌توان از پیام‌های سران کشورهای مختلف پی برد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره وزیر شهید وزارت خارجه امیر عبداللهیان گفت: خدمات ارزنده این بزرگوار در حوزه دیپلماسی خارجی در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

رضایی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که ذره‌ای از خاک کشور را به بیگانه نداد و این مرهون خون شهدای انقلاب است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha