• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403030100180
  • خبرنگار : 50536

وزیر کشور:

همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند

همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر کشور گفت: امروز مردم شریف ایران و شهر غیور و تاریخ‌ساز تبریز، استان رشید و ولایی آذربایجان‌شرقی و همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند.

احمد وحیدی امروز سه شنبه( ۱ خرداد) در آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز گفت: آیت الله رئیسی، رییس‌جمهور محبوب و مردمی، خستگی‌ناپذیر، متواضع، با سلوک عرفانی، با خدمت شبانه‌روزی و با شجاعت در فضای بین المللی بود که با تواضع در مقابل همه‌ی مردم حضور داشت و تراز مطلوب دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه‌ی ظهور و دید همگان قرار داد.

وی گفت: وزیر خارجه پرتلاش در یکی از حساس‌ترین شرایط خارجی ما دیپلماسی قوی خود را در صحنه‌های بین المللی در موضوع مقاومت به ظهور رساند.

وحیدی ادامه داد: نماینده‌ی ولی فقیه محبوب و مردمی و امام جمعه محبوب تبریز، نماد و الگویی از حرکت مردمانه و مومنانه در بین مردم از خود بر جای گذاشت.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: استاندار فرهیخته آذربایجان‌شرقی در همین مدت اندک آنچنان در بین مردم حضور پیدا کرد که هرکسی به من رسید از ایشان تعریف کرد.
وی عنوان کرد: شهید موسوی سرتیم حفاظتی رئیس جمهور با تلاش شبانه روزی خود واقعا جان رئیس جمهور را از خود بیشتر دوست می‌داشت.

وی تصریح کرد: این شهدا در جای خود جایگاه بلندی داشتند و ملت ما امروز در این مصیبت قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ملت صبور ما و مردم آذربایجان شرقی نشان دادند از هر مصیبتی پلکانی برای افتخار آفرینی جدید برای این نظام و ملت خواهند ساخت، گفت: ما در این واقعه فراز درخشانی به برکت این الگو سازی که رئیس جمهور برای ما انجام داد، داشتیم و در انتظار فراز درخشانی هستیم که از پس این واقعه برای ما رقم خواهد خورد.
وحیدی ادامه داد: ملت ما نشان دادند از هر حادثه‌ی تلخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است آنچه که رئیس جمهور ما ساخت، الگوی جاودان و خاطره‌ی همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود.


وی با بیان اینکه آنچه که رئیس جمهور در این مدت ساختند هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: مهم الگوسازی است همانطور که شهید سلیمانی آن ابر قهرمان آن الگو را ساخت امروز رئیس جمهور، امام جمعه، استاندار و وزیر امور خارجه شهید الگویی برای حرکت، برای خدمت و برای دیپلماسی شجاعانه ساختند چه کسی می‌تواند آن نطق جانانه رئیس جمهور را در دفاع از فلسطین و غزه فراموش کند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: شما دیدید این سیل پیام‌ها و همگامی ملت‌هایی که امروز در کشور خود عزای عمومی اعلام کردند، این نشانه‌ای از افتخار آفرینی، اقتدار و دیپلماسی قدرتمند است.

وی با بیان اینکه اینها در خاطره‌ی ملت ما به شیرینی خواهد ماند، اظهار کرد: رئیس جمهور ما هم در همین دوسال و نیم الگو آفرینی بزرگی کردند.
وی ادامه داد: ما امروز انسجام، وحدت ملی، هماهنگی و همکاری همه‌ی قشرها را در حرکت پرتلاش و پرشتاب به سوی آینده‌ی روشن به صورت قوی ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه اتفاقی که اگر در هر جامعه‌ای و ملتی می‌افتاد آینده‌ی تاریکی داشت، گفت: شما دیدید به برکت وجود ولایت فقیه و آرامش و تسکینی که ایشان در پیام خود به همه‌ی ملت دادند ما از این موضوعات به سادگی عبور خواهیم کرد که این نعمت بزرگ ولایت است که در کشور ما حاکم و پابرجا است. 

وحیدی بیان کرد: مردم آذربایجان قدرشناس‌ و تاریخ ساز هستند و امروز از امام جمعه و استاندار محبوب و پرتلاش خود قدردانی می‌کنند و این حقیقت این استان و شهر است که در تاریخ ایران همیشه نقش درخشان و تعیین کننده‌ای داشته است.

وی ادامه داد: امروز این تشییع و بدرقه در این استان شروعی بر حماسه‌های جدیدی است که پس از این آفریده خواهد شد.

وی افزود: ما همه دولت مردان که در این مدت در خدمت رئیس جمهور پرتلاش بودیم با مردم عزیز و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم که راه سید محرومان و این شهدا را دنبال کنیم. اینها همچون ستارگانی در آسمان پرفروغ جمهوری اسلامی خواهند درخشید و ما هرگز در راه آنها سستی نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از استان‌های همجواری که در این تشییع و بدرقه همراه هستند، گفت: از همه‌ی عزیزانی که دل در گرو این شهدا داشتند قدردانی می‌کنم. شما با این حضور انبوه و گسترده بدرقه‌ای جاودان از خدمت گزاران خود به عمل آوردید.

وزیر کشور ادامه داد: همگان باید بدانند که رابطه مسئولین و این شهدا با مردم یک رابطه ناگسستنی بوده آنها در دل همه‌ی مردم جا داشتند و راه این شهدا پرفروغ ادامه پیدا خواهد کرد و هرگز در آن اخلالی به وجود نخواهد آمد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور پرتلاش ما مسائل مردم را خودشان دنبال می‌کردند و یک لحظه از خدمت به مردم فارغ نشدند و این خصوصیت مشترک همه‌ی شهدای بزرگ بود و راه آنها همیشگی و جاودان است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha