• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030100183
  • خبرنگار : 71460

گفت‌وگوی بهروز عطایی با سایت لهستانی در آستانه آغاز لیگ ملتها

گفت‌وگوی بهروز عطایی با سایت لهستانی در آستانه آغاز لیگ ملتها

سرمربی سابق تیم ملی ایران با اعلام اینکه از مربی جدید ایران شناخت زیادی ندارد، برای مائوریسیو موتا پائس آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت لهستانی sportowefakty، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه یکشنبه در شمال غرب ایران سقوط کرد. در کنار رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز وی را همراهی می کردند. در حال حاضر پنج روز عزای عمومی در ایران اعلام شده است.

بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره این اتفاق با سایت لهستانی صحبت کرد. او همچنین از کادرفنی تیم ملی لهستان و اخراجش از تیم ملی ایران صحبت کرد.

صحبت‌های سرمربی سابق تیم ملی ایران را در زیر می‌خوانیم:

واکنش شما به اخبار مربوط به سقوط هلیکوپتر ریاست جمهوری چگونه بود؟

این خبر برای ما بسیار غیرمنتظره بود. همه ما در شوک هستیم. با این حال امیدواریم کشور در مسیر درست باقی بماند.

وضعیت کنونی ایران چگونه است؟

هیچ ناآرامی یا خشونتی در جامعه وجود ندارد. همه می خواهند جامعه ما به سادگی راه درست را طی کند. در مورد مسئولین هم مطمئنم در روزهای آینده بهترین تصمیمات را برای ما خواهند گرفت.

بریم سراغ ورزش. پس از  عملکرد ناموفق در مسابقات انتخابی المپیک برکنار شدید و از مربیگری تیم ملی خداحافظی کردید. چرا؟

اخراج شدن برای من تجربه خوشایندی نبود. من به عنوان مربی تیم ملی تحت فشار زیادی بودم. با این حال این اتفاقات را پشت سر گذاشتم. من در باشگاه کار می‌کنم، وظایف جدیدی در پیش دارم و روی این موضوع تمرکز دارم.

در تیم ملی ایران، پاول وویکی دستیار شما بود و وویسیچ جاناس به عنوان مربی بدنساز فعالیت می کرد. چرا در مورد اعضای لهستانی کادرفنی هم تصمیم گرفته شد که با تیم همکاری نکنند. 

هر دو واقعاً خوب بودند. وویچ جاناس در تمرینات بدنسازی عالی بود، و گاهی اوقات در تاکتیک ها نیز به ما کمک می‌کرد. پاول وویکی نیز کمک بزرگی به من بود. من واقعا از کار با آنها لذت بردم. امیدوارم در آینده مسیرهایمان دوباره به هم برسد و خود را در یک تیم ببینیم.

مائوریسیو موتا پائس برزیلی سرمربی جدید تیم ملی ایران شد. نظر شما در مورد این انتخاب چیست؟

مربی جدید را خیلی نمی شناسم. با این حال امیدوارم او به تیم ملی کمک کند.

ایران در حال حاضر در رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال در رده چهاردهم قرار دارد و برای جواز حضور در المپیک باید حداقل سه پله صعود کند. آیا شما به صعود تیم به المپیک اعتقاد دارید؟

البته شانس زیادی برای این اتفاق وجود ندارد. با این حال، مهم است که بازیکنان در طول لیگ ملت ها تمام تلاش خود را به کار گیرند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم به المپیک صعود کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha