• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403030100205
  • خبرنگار : 71613

پائز: مقابل صربستان مبارزه می‌کنیم/ کولاکوویچ: بازی بزرگی با ایران داریم

پائز: مقابل صربستان مبارزه می‌کنیم/ کولاکوویچ: بازی بزرگی با ایران داریم

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان با بیان این‌که مسابقه پیش‌رو بازی خیلی بزرگی برای ایران و صربستان است، گفت: در شروع لیگ ملت‌ها دو تیم باید با هم بازی کنند که رقابت بسیار مهمی برای هر دو تیم به حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال پنجشنبه سوم خرداد به مصاف صربستان می‌رود.  

تیم ایران اولین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات در برزیل انجام داد و با کادر فنی و بازیکنان تیم صربستان هم رودررو شدند.

کولاکوویچ: خوشحالم بازیکنانی را می‌بینم که روزی تمرین‌شان می‌دادم 

ایگور کولاکوویچ، سرمربی صربستان درباره دیدار با تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ گفت: ابتدا خیلی خوشحالم که دوستان خودم را در کادر فنی تیم ملی ایران می‌بینم و همینطور بازیکنانی که آن‌ها را تمرین می‌دادم.

وی تصریح کرد: مسابقه پیش‌رو بازی خیلی بزرگی برای ایران و صربستان خواهد بود، چون در شروع لیگ ملت‌ها این دو تیم باید با هم بازی کنند که رقابت بسیار مهمی برای هر دو تیم به حساب می‌آید. من با تیم ایران کار کردم و بازیکنان این تیم را تمرین دادم و احترام زیادی برای سرمربی و بازیکنان ایران قائل هستم، اما یقین دارم که بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال صربستان ادامه داد: با تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در ترکیب ایران کار کرده‌ام. بعضی از آن‌ها در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌اند. بیشتر بازیکنان تیم حال حاضر ایران، کیفیت خود را در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان نشان داده‌اند. این موضوع به این معنی است که کیفیت لازم را داشته‌اند و به شکل طبیعی در حال حاضر در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند و آینده بزرگی پیش روی آن‌ها است.

کولاکوویچ در پایان باز هم تاکید کرد که بازی ایران و صربستان مسابقه دشواری برای هر دو تیم خواهد بود.

پائز: باید مقابل صربستان باهوش باشیم و مبارزه کنیم

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی ایران هم پس از تمرین تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مسابقات بیان کرد: خیلی عالی است که اینجا حضور داریم. جو فوق‌العاده‌ای حاکم است و همه برای شروع لیگ ملت‌ها هیجان زده هستند.

وی با بیان این‌که تمرین خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: همه در این تمرین به سختی تلاش کردند. تعهدی که تیم از خود نشان می‌دهد را دوست دارم و الان زمان مبارزه است. امیدوارم تیم به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده شده باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: همه آنچه که در توان داشتیم را انجام دادیم. زمان زیادی صرف کردیم، شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و فدراسیون والیبال هم همه توانش را به کار گرفت و به تیم ملی کمک کرد. حالا باید با هم کارمان را انجام دهیم. فقط همین مهم است.

پائز درباره صربستان نخستین حریف ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها گفت: صربستان تیمی استراتژیک و تکنیکی است. باید از آن‌ها بهتر باشیم و کمتر اشتباه کنیم. باید باهوش بازی کنیم. چرا که آنها خیلی خوب هستند. مقابل آن‌ها نه تنها در لیگ ملت‌ها بلکه برای صعود به المپیک مبارزه می‌کنیم. صربستان تیمی با تجربه است. با حضور پودرسکانین، اوروش کواچویچ، ایووویچ و بقیه بازیکنان بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۲۲:۳۱

سلام آرزوی موفقیت برای تیم ملی والیبال در این روزهای سخت که دست تقدیر برایمان بوجود آورده است پیروز و سربلند باشید یاحق