• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403030100243
  • خبرنگار : 50233

شهردار سمنان:

رئیس‌ جمهور شهید یک الگوی مدیریتی موفق در میدان بود

رئیس‌ جمهور شهید یک الگوی مدیریتی موفق در میدان بود
رئیس جمهور شهید در سفر استانی سمنان

ایسنا/سمنان شهردار و رئیس مرکز بین‌المللی جاده ابریشم سمنان از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان یکی از مردمی‌ترین و موفق‌ترین روسای دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی محبوبیت بسیار زیادی بین مردم داشت.

حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه رئیس‌ جمهور فقید، آیت‌الله رئیسی یک الگوی مدیریتی موفق در میدان بود، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی از جمله مسؤولانی بود که دغدغه مردم و بویژه مردم مناطق محروم و کمتر برخوردار را داشت.

وی مهمترین ویژگی مدیریت آیت‌الله رئیسی در این دوره بیش از ۲.۵ ساله را حضور میدانی‌اش ارزیابی و بیان کرد: رئیس‌ جمهور فقید در دوران خدمتش همیشه در میدان حضور داشت و همان‌گونه که در تبلیغات انتخاباتی وعده داده بود که کشور را از پشت میز اداره نخواهد کرد، در این ۲.۵ سال در همه رویدادها و حوادث، شخصاً به نقاط مختلف کشور سفر می‌کرد و سرانجام نیز هنگام بازگشت از یکی از این سفرهای کاری، به درجه رفیع شهادت رسید.

شهردار سمنان با بیان اینکه رئیس جمهور در کمتر از سه سال، ۴۷ سفر استانی داشت، ادامه داد: هیچ رئیس‌ جمهوری این همه حضور میدانی بین مردم نداشته است. ایشان همچنان که وعده داده بود، در استان‌های مختلف حضور می‌یافت تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات استان‌ها قرار گیرد.

مدیریت ارشد شهری سمنان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست‌ جمهوری خود تقریباً در همه حوادث و بلایای طبیعی از سیل و زلزله گرفته تا بحران‌های دیگر از نخستین مسؤولانی بود که در محل حادثه حضور می‌یافت. بدون تردید حضور میدانی او در این حوادث برای همیشه در ذهن مردم ایران خواهد ماند.

وی با بیان اینکه دیدار چهره به چهره با مردم در استان‌های مختلف، زمینه را برای حل بهتر مشکلات و درک درست و دقیق از آنها فراهم کرده بود، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل موفقیت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، توجه ویژه به همین سفرها بود.

موسوی به سفر یک ماه پیش آیت‌الله رئیسی به سمنان در قالب دور دوم سفرهای استانی اشاره و بیان کرد: استقبال به‌یادماندنی از ایشان در سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان به روشنی گویای محبوبیت بالای او بین مردم بود.

وی با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی درک مناسبی از ظرفیت‌های کشور داشت، گفت: به‌دلیل همین درک و شناخت عمیق بود که دولت به دور از فضاسازی‌های تبلیغاتی، تمرکز خود را بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌های مختلف گذاشته بود و در بیش از ۲.۵ سال، بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها را تکمیل کرد.


وی عملکرد اقتصادی دولت را موفق ارزیابی و اظهار کرد: همچنان‌ که از سوی مسؤولان ارشد استان سمنان نیز بارها عنوان شده است، نه‌تنها در طول خدمت دولت آیت‌الله رئیسی حتی یک واحد تولیدی و صنعتی در این استان تعطیل نشد، بلکه در جریان سفر دوم ایشان به استان که درست یک ماه از آن گذشته، جشن راه‌اندازی بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی نیز در سمنان برگزار شد که این‌ها همه گویای موفقیت دولت خدمتگزار سیزدهم در حوزه تولید و اشتغال بود.

رئیس مرکز بین‌المللی جاده ابریشم سمنان با اشاره به حمایت‌های ویژه دولت از شهرداری‌ها، گفت: دولت آیت‌الله رئیسی با توجه به نقش مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمات‌دهی به مردم، همواره نگاه حمایتی به این بخش داشت. افزایش درآمد و پرداخت به‌موقع درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش‌ افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این دولت، زمینه را برای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان در سراسر کشور فراهم کرد.

موسوی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی با شهادت، مزد مجاهدت‌های چند دهه‌ای خود را گرفت، اظهار کرد: اندوه بسیار زیاد همه مردم ایران از این سانحه نشان‌دهنده محبوبیت رئیس‌ جمهور شهید بین مردم سراسر کشور است.

وی با اشاره به شهادت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان یکی از فرزندان برومند این دیار، از افتخارهای استان سمنان است. او در دوران خدمت خود در قامت وزیر امور خارجه منشأ خدمات ارزنده‌ای برای کشور بود. امیرعبداللهیان به‌عنوان یکی از ماندگارترین دیپلمات‌های ایرانی، همواره از محور مقاومت حمایت ویژه می‌کرد. مطمئناً در تاریخ مقاومت از ایشان به‌عنوان یکی از حامیان همیشگی محور مقاومت و مردم مظلوم غزه یاد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha