• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030100278
  • خبرنگار : 50176

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان:

پرهیز از فاصله‌گذاری‌ بی‌جهت اداری از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

پرهیز از فاصله‌گذاری‌ بی‌جهت اداری از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرهیز از فاصله‌گذاری‌های بی‌جهت و دشواری‌آفرین اداری از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود.

آیت‌الله احمد مبلغی به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور کوشا، متواضع، مردمدار و انقلابی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شخصیت‌های عزیز همراه، دکتر حسین امیرعبداللهیان، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم و جمعی دیگر در سانحه هوایی سقوط بالگرد موجب تأثر بسیار و تألم فراوان شد. این حادثه سخت و دردناک را که ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم وفادار و قدرشناس ایران و نیز خانواده و نزدیکان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

آیت الله رئیسی واجد ابعاد شخصیتی ارزنده و ظرفیت‌های مدیریتی قابل توجهی بود و همچنان که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند، چهره‌ای مغتنم برای جامعه به حساب می‌آمدند.

بی گمان نام و یاد آیت الله رئیسی با تواضع مثال‌زدنی و برخاسته از عمق جان و رفتارهای آمیخته از بی‌آلایشی که در هر موقعیت و مناسبتی از خود نشان می‌داد، گره خورده است و حضور این خصلت نیک در رفتار فردی و عملکرد اجتماعی ایشان، به‌رغم برخورداری از جایگاهی که بی‌نیازی به دیگران را سبب شده بود، هیچ گاه از یادها فراموش نخواهد شد. وی سیاستمداری پرکار، مسؤولی کوشا و چهره‌ای بسیار مردمدار به حساب می‌آمد.

شوق مثال‌زدنی به رفع و رجوع مشکلات مردم و پرهیز از فاصله‌گذاری‌های بی‌جهت و دشواری‌آفرین اداری از دیگر ویژگی‌های وی بود. صدور دستورهای صریح و پیگیری‌های سریع جهت حل مشکلات مردم و حضور صمیمی میان خیل مردم و توجه به خواست و علایق ایشان بخشی از کیش و منش شخصیتی این عزیز سفر کرده بود.

بی گمان شهادت این چهره بسیار برجسته و خدوم، که ارادت ویژه و شوق قلبی ویژه ایشان به مقام معظم رهبری در جوانب مختلف رفتار سیاسی و سلوک اجتماعی شان موج می‌زد، سخت و جانکاه است. با این حال بی‌گمان مردم ایران، تحت زعامت رهبر فرزانه خود، از این موقعیت خطیر با موفقیت عبور می‌کنند و طمع دشمنان را باری دیگر ناکام و ناتمام می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha