• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030100282
  • خبرنگار : 50130

برگزاری محافل یادبود ‌شهدای خدمت‌ و ختم قرآن در کانون های مساجد کردستان

برگزاری محافل یادبود ‌شهدای خدمت‌ و ختم قرآن در کانون های مساجد کردستان

ایسنا/کردستان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان از برگزاری محافل یادبود شهدای خدمت در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن کریم، ختم قرآن و اهدای ثواب آن به روح شهدای خدمت از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 بهزاد کیامهر، امروز سه شنبه اول خردادماه، در جمع اصحاب رسانه استان با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان خدوم ایشان اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم، ختم قرآن و صلوات در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی توسط بچه‌های مسجدی برگزار و ثواب آن به روح شهدای خدمت اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و نشست های بصیرتی ویژه جوانان و نوجوانان با موضوع سیره زندگی شهدای خدمت از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، همچنین با اشاره به برگزاری پویش مردمی تلاوت نور در مساجد قروه بیان کرد: براساس این پویش قرائت یک صفحه از کلام الله مجید در تمامی مساجد شهرستان قروه انجام و ثواب تلاوت قرآن به روح مطهر و آسمانی سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان هدیه می شود.

کیامهر اضافه کرد: دوشنبه شب این محفل معنوی با حضور فرماندار و برخی مسئولان در کانون صاحب الزمان شهر سریش آباد برگزار شد.

وی برگزاری ختم سوره یاسین در کانون احمد سلطان سنندج، برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون کنعان سنندج و برگزاری مراسم سوگواری در کانون امام خمینی (ره) شهرک قلعه قروه را از برنامه های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در اولین روز از شهادت شهید جمهور برشمرد.

کیامهر با بیان اینکه سرفرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگمردانی است که با تقدیم جان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکردند، یادآوری کرد: شهید رئیسی احیاگر خدمت جهادی و انقلابی بود که با تلاشی شبانه روز در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha