• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030100344
  • خبرنگار : 50441

سرمربی نماینده شیراز در جام آزادگان:

فوتبال فارس با این رویه آسیب می‌بیند/ حمایت از بخش خصوصی در دستور کار قرار ندارد

فوتبال فارس با این رویه آسیب می‌بیند/ حمایت از بخش خصوصی در دستور کار قرار ندارد

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال شهر راز می‌گوید از این تیم خصوصی حمایت نشده است و با چنین رویه‌ای، فوتبال استان فارس آسیب خواهد دید.

ستار زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما در بازی قبلی مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ تن به شکست دادیم. سایپا تیمی‌ است که می‌توانست امسال در جایگاه بهتری قرار بگیرد اما شرایط ایجاب کرد که بین مدعیان صعود قرار نگیرد. همانطور که تیم ما هم تیم خوبی بود اما به جایگاهی که شایستگی‌اش را داشت، نرسید.

افزود: کمی بی‌دقتی یا بی‌انگیزگی باعث شد که بازی را به سایپا واگذار کنیم اما امیدوارم در سه بازی آینده بتوانیم از موقعیت‌هایی که داریم استفاده کنیم. برنامه داریم از بازیکنانی که تا کنون کمتر به میدان رفته‌اند استفاده کنیم. کارمان سخت است، چون با تیم‌هایی بازی داریم که در حال صعود یا سقوط هستند ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این لیگ، سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم فوتبال روی خوش خود را به ما هم نشان بدهد و بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج را به نفع خودمان رقم بزنیم.

زارع در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در فصل آینده هم به عنوان مربی در کنار شهر راز باشد یا کار فنی را به شخص دیگری واگذار کرده و به کارهای مدیریتی بپردازد، گفت: کار ما فوتبال است و کنار زمین حرفمان را می‌زنیم. به شخصه علاقمند هستم که به عنوان مربی ادامه دهم اما اگر شرایط مناسب نباشد و مالکان تیم، شخص مناسبتری را برای کادر فنی انتخاب کنند، تصمیم دیگری گرفته می‌شود.اگر بخواهند، ما در کنار تیم هستیم و اگر نخواستند هم پیشنهادهای زیادی دارم و جای دیگری کار می‌کنم.

سرمربی شهر راز شیراز در خصوص مشکلاتی که در هفته‌های اخیر باعث گلایه او شده بود، گفت: برخی مشکلات ورزشی در شیراز حل شدنی نیست. امسال هیچگونه کمکی به ما نشد و ضرر این را کل ورزش استان خواهد دید. کار ما فوتبال است و در هر شهری باشیم کارمان را انجام می‌دهیم اما فوتبال فارس با این رویه آسیب می‌بیند.

وی در خصوص جملات اخیرش در خصوص حمایت‌های یک جانبه مسئولان استان از تیم همشهری گفت: همه چیز در استان در اختیار تیم فجرسپاسی بود. امیدوارم این حمایت‌ها به صعود این تیم منجر شود تا برخی نخواهند جوابگو باشند که چرا تک بعدی پیش رفته‌اند و تبعیض قائل شده‌اند. امیدوارم آخر فصل معلوم شود ما اشتباه می‌کرده‌ایم.

زارع از شایعات فروش امتیاز تیم شهر راز هم ابراز بی اطلاعی کرد و گفت:  تا جایی که می‌دانم، تیم ما مالک و مدیرعامل دارد و من فقط سرمربی هستم. اگر بنا به این باشد که تیم به فروش برود، مسئولان تیم اعلام خواهند کرد. نمی دانم این حرف‌ها از کجا نشات می‌گیرد. تا جایی که میدانم این دوستان ما قصد ادامه تیم‌داری دارند. چه ما باشیم چه نباشیم، این تیم به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، شهر راز قرار بود در هفته سی و دوم رقابت های لیگ یک، روز پنجشنبه هفته جاری در شیراز میزبان دریای بابل باشد که به دلیل عزای عمومی در کشور، این مسابقات فعلا به تعویق افتاده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha