• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030100396
  • خبرنگار : 50037

شهید آیت‌الله رئیسی چهره‌ای مردمی بود

شهید آیت‌الله رئیسی چهره‌ای مردمی بود

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: شهید آیت‌الله رئیسی برای رسیدگی و حل مشکلات مردم همواره در میان مردم بود و چهره‌ای مردمی داشت.

حسین علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: برای شهید آیت‌الله رئیسی در خدمتگزاری به مردم روز تعطیل و غیرتعطیل معنا نداشت و خالصانه برای خدمت به مردم با افتخار و جهادی وار تلاش می‌کرد و همین سعی و تلاش ایشان برای مردم از وی چهره‌ای ماندگار و محبوب ساخت و خداوند متعال مزد وی را درجه رفیع شهادت قرار داد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله رئیسی در دوران سه سال ریاست جمهوری ایشان، تصریح کرد: ایشان در تمامی مسئولیت‌ها از جمله در تولیت آستان قدس رضوی، قوه قضائیه و دوران ریاست جمهوری خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

شرکایی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی چهره‌ایست که به قشر محروم جامعه توجه بسیار ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: در دورانی که ریاست قوه قضاییه با ایشان بود کمک بسیار بزرگی به دولت در بحث راه‌اندازی، احیا و بازگشت به چرخه تولید بسیاری از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل داشته‌اند و در تولیت آستان قدس رضوی نیز تحول بزرگی ایجاد کردند.

وی گفت: شهید جمهور ما در زمان ریاست جمهوری خود همواره در بین مردم بود و  در سفرهای استانی مختلف خود به حضور در مناطق محروم جامعه و رسیدگی به مشکلات آنان توجه ویژه‌ و اهتمام بسیار داشتند.

شرکایی اقدام عملی برای رتبه‌بندی معلمان و بازنشستگان فرهنگی، افزایش حقوق کارکنان و کارمندان  دولت، افزایش سه برابری حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه را از جمله اقدامات ارزنده آیت‌الله رئیسی برشمرد و یادآور شد: دست پاکی، مردمی بودن، اخلاص، ولایت مداری و دینداری، شجاعت، تلاشگری از مشخصات بارز ایشان و هیات همراه وی بود.

فرماندار اسدآباد همچنین تصریح کرد: در دوران کرونا در زمانی که روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان ما به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دادند، با اقدام بزرگ آیت‌الله رئیسی در تامین واکسن مورد نیاز کشور برای سلامت مردم، تعداد فوتی‌های کرونایی کشور به صفر رسید.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن حرکت بزرگی بود که توسط آیت‌الله رئیسی انجام شده و در حال اجراست، اظهارکرد: به‌طور قطع در هفته دولت سال‌جاری در بسیاری از استان‌ها و شهرستانها بسیاری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید که این کار بزرگ توسط آیت‌الله رئیسی کلید خورده است تا در کشور حتی یک بی‌خانمان هم نداشته باشیم.

شرکایی با بیان اینکه بحث تجارت خارجی که پیش از این قفل شده بود در این دولت چهار تا پنج برابر افزایش داشته است، تصریح کرد: در این دولت در دوران آیت‌الله رئیسی رابطه حسنه‌ای  با اکثر کشورهای غیرمتخاصم توسط ایران ایجاد شده و از نظر دیپلماتیک ارتباط خوبی با کشورهای مختلف توانسته‌ایم برقرار کنیم ضمن اینکه در این دولت به کشورهای حوزه مقاومت توجه ویژه‌ای شد و مبادلات اقتصادی کشور ایران با آنان در حد بسبار بالایی اوج گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای ادامه راه شهید رئیسی همه ما وظیفه سنگینی داریم، خاطرنشان کرد: برای تداوم اهداف، برنامه‌ریزی و هدفگذاری شده رئیس جمهور شهید، در این  مسیر باید تلاش‌ها را مضاعف کرده و مانند این شهید بزرگوار خستگی ناپذیر خدمتگزار مردم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha