• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403030100427
  • خبرنگار : 71293

امام جمعه موقت تهران:

آیت‌الله رئیسی برای عزت و اقتدار ملت اسلام گام‌های بلند و استوار برداشت

آیت‌الله رئیسی برای عزت و اقتدار ملت اسلام گام‌های بلند و استوار برداشت

امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه در پیام‌های جداگانه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد برای شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تبدیلا (أحزاب ۲۳)
ارتحال شهادت گونه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی - رضوان الله تعالی علیه را خدمت رهبر معظم و عالیقدر، ملت عزیز، صبور و مقاوم، أعضاء محترم هیأت دولت و خانواده محترم، معزز و مکرم آن برادر بزرگوار، سخت کوش و پر تلاش تسلیت عرض می کنم.

ملت بزرگ ایران، محور مقاومت و امت اسلام در سوگ شخصیتی پرچم عزا بر افراشته و عزای عمومی اعلام کرده اند که در مدرسه قرآن و عترت تربیت یافت و با تجارب ارزشمند در سطوح عالی مدیریت در دستگاه قضایی و اجرایی و قلبی سرشار از محبت به انسان و عزمی راسخ برای سعادت و تعالی جوامع بشری، عزت و اقتدار ملت اسلام گام های بلند و استوار برداشت و در راه پر افتخار سرافرازی و عظمت مردم شریف ایران جان پر ارزش خویش را تقدیم کرد.

از ذات اقدس احدیت برای آن عزیز و دیگر مجاهدان خستگی ناپذیر که به لقاء حضرت حق شتافتند رحمت و غفران و برای دلهای غم بار و دیدگان اشکبار صبر و اجر مسئلت دارم.

سیدمحمد حسن ابوترابی»

امام جمعه موقت تهران همچنین در پیام دیگری شهادت همراهان آیت الله رئیسی در سانحه بالگرد را تسلیت گفت.

« بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال شهادت گونه برادر گرانقدر و مجاهد جناب آقای دکتر امیر عبد اللهیان وزیر معزز امور خارجه، عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد علی آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در خطه شهید پرور آذربایجان شرقی و امام جمعه خدوم، محبوب و پر تلاش تبریز رضوان الله علیهم را خدمت ملت عزیز بویژه مردم غیور، مرزداران شجاع، مومن و فداکار آذربایجان تسلیت عرض می کنم.

از خداوند سبحان برای ارواح پاک این فرزندان برومند اسلام و ایران علو درجات و برای ملت بزرگ ایران بویژه خانواده های معزز و مکرم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سیدمحمد حسن ابوترابی»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha