• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403030100470
  • خبرنگار : 50214

فرماندار بهاباد:

اقدامات آیت الله رئیسی هوشمندانه و ماندگار بود

اقدامات آیت الله رئیسی هوشمندانه و ماندگار بود

ایسنا/یزد فرماندار بهاباد با اشاره به این که سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و همراهانش، حادثه بسیار غم انگیزی بود که ملت ایران را داغدار کرد، گفت: نقش آفرینی‌های سید شهدای خدمت همواره هوشمندانه و ماندگار بود.

«علیرضا تیموری» پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی و حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز که با حضور کارمندان دولت و اقشار مختلف مردم و مسئولان در گلزار شهدای بهاباد برگزار شد، اظهار کرد: این شهدای بزرگوار الگوی ماندگاری برای همه ما در برابر سختی‌ها و به لحاظ کار و تلاش و پیشرفت بودند.

وی افزود: نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار وی در کسوت ریاست جمهوری، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست سازمان بازرسی کل کشور، ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالم و مبارزی خستگی‌ناپذیر است.

فرماندار خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی روحیه کار جمعی، هم اندیشی، نگاه کلان تمدنی و بین‌المللی داشت، ذوب در انقلاب اسلامی، امام، شهدا و ملت ایران بود و اهل مطالعه و دانش بود و ادعایی هم نداشت.

حجت الاسلام «علی اکبر ابراهیمی بشکانی» امام جمعه بهاباد نیز در این مراسم یاد وخاطره همه شهدا به ویژه سید شهدای خدمت، شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشت و افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد، باید اندیشه‌ها و راه و خط امام را پاس بداریم و برایش ارزش قائل شده و ادامه دهنده راه او باشیم.

وی تصریح کرد: این اتفاق برای ما ناگوار و سخت است ولی ملت ایران در طول عمر انقلاب، از این اتفاقات فراوان دیده و فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است اما با اتکاء و امید به خدا، محکم‌تر از قبل به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد.

امام جمعه با بیان این که آیت الله رئیسی خود را طلبه خدمتگزار برای مردم می دانست، گفت: رئیس جمهور شهید، سرانجام نیز در حال خدمت رسانی و سرکشی به مناطق محروم به شهادت رسید.

مداحی و قرائت شعر در وصف رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اقدامات آیت الله رئیسی هوشمندانه و ماندگار بود

اقدامات آیت الله رئیسی هوشمندانه و ماندگار بود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha