• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403030100476
  • خبرنگار : 71234

ذوالنوری: رئیس‌جمهور شهید مردمی و دارای روحیه جهادی بود

ذوالنوری: رئیس‌جمهور شهید مردمی و دارای روحیه جهادی بود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان‌ اینکه مراسم‌های تجلیل‌های مردمی از آیت الله رییسی ادامه دارد، گفت: رئیس‌جمهور شهید پرکار، خدوم، دلسوز، متواضع، بدون حاشیه و مردمی بود و روحیه جهادی داشت.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با ایسنا با تسلیت شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: حضرت آیت‌الله رئیسی مظلوم، پر کار، خدوم، دلسوز، با اخلاص، متواضع، بدون حاشیه و مردمی بود و روحیه جهادی داشت.

وی اضافه کرد: معمولا هر فردی که رئیس جمهور می‌شد اقدام به تخریب قبلی‌ها می‌کرد اما آیت‌الله رئیسی انسان بدون حاشیه بود و نجابت به خرج می‌داد و با تحفظ عمل می‌کرد. ایشان هر کاری را انجام می‌داد به خودش نسبت نمی‌داد بلکه می‌گفت این خدمات در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری انجام شده و یا این‌که خدمات را به کلیات دولت منتسب می‌کرد؛ آیت‌الله رئیسی اخلاص خودش را حفظ کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور اظهار کرد: صبح امروز تشییع عظیم و باشکوهی در تبریز صورت گرفت قرار است امروز بعد از ظهر پیکر مطهر ایشان مهمان حضرت معصومه (س)، کریمه اهل بیت و مردم ولایتمدار قم باشد بعد از آن بدن مبارک ایشان به تهران و بیرجند منتقل می‌شود چون ایشان عضو خبرگان رهبری در بیرجند بودند در نهایت هم بدن مبارک آیت‌الله رئیسی که خادم امام رضا (ع) بودند در مشهدالرضا تشییع می‌کنند.

ذوالنوری با بیان این‌که مردم به صورت خودجوش در مراسم‌های تجلیل از رئیس جمهور شهید حضور داشتند، گفت: روز گذشته شاهد برگزاری همایش امام رضایی‌ها در سراسر کشور بودیم و تا چهل ایشان هم مردم از ایشان تجلیل می‌کنند مشابه همان چیزی که مردم از حاج قاسم سلیمانی تجلیل داشتند؛ این تجلیل‌های خودجوش و مردمی ادامه دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری درباره شهید سلیمانی فرمود که برای دشمنان شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است؛ درباره آیت‌الله رئیسی هم شهادت ایشان برای حفظ روحیه انقلابی ارزشی و معنویت و وحدت ملی و انسجام جریان‌های مختلف کشور نقش‌آفرینی دارد و قطعا شهادتشان کمتر از حضورشان نقش‌آفرینی نخواهد کرد.

وی مجددا تاکید کرد: تجلیل‌ها از آیت‌الله رئیسی تا چهلم ایشان ادامه دارد که اثر و بروز آن در تمامی ابعاد تجلی پیدا خواهد کرد یکی از نمودها و نمادهای شهادت ایشان حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha