• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030100633
  • خبرنگار : 50182

امام جمعه کرمانشاه:

خونِ پاک «شهدای خدمت» موتور محرکه انقلاب می‌شود

خونِ پاک «شهدای خدمت» موتور محرکه انقلاب می‌شود

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه حادثه اخیر را موجب افزایش همدلی در کشور عنوان و تصریح کرد: خون پاک شهدای خدمت، موتور محرکه انقلاب خواهد شد و ما قطعا بعد از این شهدا، شاهد تحولات مثبت و اثرگذاری در عرصه اجرایی کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که امروز (اول خرداد) همزمان با دو نشست شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان، این حوادث را در مسیر راه انقلاب اسلامی طبیعی دانست و افزود: انقلاب اسلامی در این 45 سال از این حوادث کم نداشته و این خون های پاک موتور محرکه انقلاب برای رسیدن هرچه سریع‌تر به اهداف خود می شود.

وی با بیان اینکه وجود شهدا از حضور خودشان برای انقلاب اثرگذارتر خواهد بود، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند، شهید حاج قاسم سلیمانی از خود حاج قاسم برای دشمنان خطرناکتر است و اتفاقات عظیمی که بعد از شهادت ایشان در کشورهای منطقه رقم خورده خود گواه این موضوع است.

غفوری گفت: در حال حاضر اسراییل در باتلاق گرفتار شده و برای نجات دست و پا می زند، اما می‌بینیم که هر روز ضعیف‌تر شده و به سقوط نزدیکتر می‌شود و در طرف مقابل جبهه حق هر روز قوی‌تر می‌شود.

وی افزود: این حرفی نیست که ما بزنیم و اندیشکده‌های متعدد آمریکایی خودشان این مسئله را تایید کرده‌اند که به زودی اسراییل سقوط می‌کند و حتی سقوط آمریکا را هم پیش‌بینی کرده‌اند.

غفوری گفت: اینها همه نشانه‌های شکل‌گیری نظم نوین جهانی است که مقام معظم رهبری نوید آن را داده‌اند و اتفاقات ماه‌های اخیر هم گواه تحقق همین امر است، و گرنه چه کسی فکرش را می‌کرد که دانشگاه‌های آمریکا اینطور به هم بریزد و دانشجویان پرچم فلسطین را در سراسر این کشور برافراشته کنند.

وی افزود: در طرف مقابل جبهه حق در حال پیشرفت است و در حرکت تمدنی انقلاب اسلامی که مقدمه ظهور است، ایران در تمام عرصه‌ها روند روبه رشد و پیشرفت دارد.

غفوری به گوشه‌ای از خدمات شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان هم اشاره کرد و افزود: ایشان حاج قاسم عرصه دیپلماسی بود که ریل‌گذاری جدیدی در عرصه دیپلماسی کشور ارائه کرد.

وی افزود: مدیریت انقلابی، مخلصانه، فعال و به روز از ویژگی‌های ایشان بود و توفیق ایران در ورود به پیمان‌های شانگهای و بریکس، ارتباطات گسترده منطقه‌ای و آب شدن یخ ارتباط ایران با خیلی کشورها از دستاوردها و شاهکارهای ایشان بود.

غفوری در ادامه با بیان اینکه دشمن همواره به دشمنی‌کردن خود ادامه می‌دهد، گفت: در این شرایط مهم این است که ما به وظایف خود عمل کنیم و یکی از مهمترین این وظایف تبیین ابعاد اثرگذار شخصیت شهدای اخیر است که باید از طریق هر رسانه‌ای و هر تریبونی اعلام شود.

وی افزود: نکته بعدی این است که همه باید بدانیم انقلاب مسیر پرقدرت خود را ادامه می دهد و ما نباید از قافله عقب بمانیم و باید پرقدرت‌تر از قبل عمل کرده و حرکت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: قطعا در این حادثه حکمتی است و همین حالا هم می‌بینیم که با این حادثه همدلی‌ها بیشتر شده و همه برای حرکت بیش از پیش مصمم شده‌اند.

وی تاکید کرد: ما گوهر گرانبهایی به نام جمهوری اسلامی داریم که مقتدر و سربلند در حال پیشرفت است و آثار بین‌المللی این پیشرفت را در حادثه اخیر مشاهده کردیم که بسیاری کشورها  پیام تسلیت داده و برخی کشورها از جمله هند، ترکیه، پاکستان، عراق و ... عزای عمومی اعلام کردند و این نشان دهنده اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان است که شهید جمهور ما نقش مهمی در رساندن ایران به این جایگاه داشته و مطمئن باشید این مسیر پرقدرت تر از قبل ادامه می یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha