• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403030100822
  • خبرنگار : 50649

به پاس خدمات رییس جمهور شهید به آموزش و پرورش؛

نامگذاری دو مدرسه به نام شهید آیت‌الله سیدابراهیمی رئیسی در فارس

نامگذاری دو مدرسه به نام شهید آیت‌الله سیدابراهیمی رئیسی در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به پاس خدمات شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان یک واحد آموزشی در شهر زرقان و یکی دیگر در شهرستان آباده استان فارس به نام ایشان نامگذاری شد.

فرشید قاسمی امشب، اول خردادماه به خبرنگاران در شیراز گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در طول دوران ریاست جمهوری خود توجه ویژه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بر همین اساس و به پاس قدرشناسی از زحمات و خدمات شبانه‌روزی این خادم ملت، بنا به پیشنهاد کمیته نامگذاری مدارس شهر زرقان و تصویب درجلسه شورای نامگذاری مدارس استان فارس یک‌واحد آموزشی در این شهر به نام شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

وی بیان کرد: این واحد آموزشی که دبیرستان دخترانه متوسطه اول واقع در شهرک امام رضا(ع) شهر زرقان استان فارس واقع شده دارای ۶ کلاس درس است و ۱۵۷ دانش‌آموز نیز در آن مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: آیین رونمایی از تابلوی این واحد اموزشی در هفته آینده برگزار خواهد شد. قاسمی بیان کرد: همچنین به پاس قدرشناسی از زحمات و خدمات شبانه‌روزی این خادم ملت، بنا به پیشنهاد کمیته نامگذاری مدارس شهر آباده و تصویب در جلسه شورای نامگذاری مدارس استان فارس یک‌ واحد آموزشی در این شهر به نام شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: این واحد آموزشی که دبستان دوره ابتدایی است و در شهر آباده استان فارس واقع شده دارای ۱۲ کلاس درس است و ۴۰۰ دانش‌آموز نیز در آن مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه آیین رونمایی از تابلوی این واحد آموزشی در هفته آینده برگزار خواهد شد، افزود: تندیس شهدای خدمت نیز به زودی در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آباده نصب خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha