• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403030200963
  • خبرنگار : 50201

فرماندار چالوس:

یکرنگی در حرف و عمل خصوصیات بارز شهید رئیسی بود

یکرنگی در حرف و عمل خصوصیات بارز شهید رئیسی بود

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس با بیان اینکه حرف آیت الله رئیسی به دل می نشست، گفت: قدرت اقناع سازی ایشان از آنجا نشات می‌گرفت که حرف و عمل ایشان یکی بود و اگر حرفی می‌زد اول خود ایشان به آن عمل می‌کرد و مردم هم رئیس جمهوری را می‌دیدند که مثل خودشان زندگی می‌کند.

محمد شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ابعاد شخصیتی آیت الله رئیسی با بیان اینکه در این خصوص باید وارد فازهای مختلفی به لحاظ معنوی، مردمی و حتی بین المللی شد، اظهارکرد: در مدت کوتاه بعد از اعلام شهادت ایشان، چندین کشور که به لحاظ جمعیتی یک چهارم جمعیت دنیا می‌شود اعلام عزای عمومی کردند و این‌ها نشان دهنده عزت و بزرگی آیت الله رئیسی است که به راحتی به دست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه «خادم الرضا و شهید خدمت» همه وقت خود را برای خدمت به مردم گذاشت، افزود: با وجود همه بمباران تبلیغاتی که علیه ایشان می‌شد هیچ گاه در مقام جوابگویی به حاشیه‌ها برنیامد و به جای اینکه وقت خود را به جواب انتقادات و تخریب‌های نابجا قرار دهند سعی می‌کرد وقت خود را برای خدمت به مردم متمرکز کنند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: هر سفری که ایشان به استانی داشتند خیل مشتاقان با اندیشه‌ها و خط  مشی مختلف به استقبال ایشان می‌رفتند و در زمان شهادت نیز از همه طیف‌ها شرکت کردند و ناراحتی شدید خود را نشان دادند.

شریفی با بیان اینکه حرف آیت الله رئیسی به دل می‌نشست، گفت: قدرت اقناع سازی ایشان از آنجا نشات می‌گرفت که حرف و عمل ایشان یکی بود و اگر حرفی می زد اول خود ایشان به آن عمل می‌کرد و مردم هم رئیس جمهوری را می‌دیدند که مثل خودشان زندگی می‌کرد.

فرماندار چالوس ادامه داد: با وجود اینکه سه سال از مدت ریاست جمهوری ایشان می‌گذشت با توجه به اتفاقاتی که در گذشته افتاده بود، نیازمند وقت بیشتری برای جبران خسارتها بود اما ایشان هیچ گاه نگفتند این موضوع و خسارتها به دولت قبل برمی‌گردد.

شریفی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به سازمان ملل در سال گذشته، ابراز کرد: ایشان در کشوری مانند آمریکا قرآن را بدست می‌گیرد و وقتی می‌خواهد مظلومیت جمهوری اسلامی را نشان دهد عکس سردار سلیمانی دوست و رفیق قدیمی خود را به عنوان نماد مبارزه با تروریسم نشان می‌دهد.

وی گفت: بعد از روی کار آمدن آیت الله رئیسی، جبهه مقاومت به شدت متحدتر شد و قوت بیشتری گرفت یعنی زوج شهید امیرعبداللهیان با محوریت رئیس جمهور ما باعث شد کشورهای منطقه که درگیر مبارزه با تروریست بودند قوت خوبی گرفتند.

مقام عالی دولت در شهرستان چالوس با بیان اینکه اسرائیل و کشورهای حامی تروریست همواره از روی کار آمدن آیت الله رئیسی و امیرعبدالهیان ابراز نگرانی می‌کردند، متذکر شد: در کنار آن کشورهایی همچون فلسطین، لبنان، سوریه و عراق بعد از روی کار آمدن آیت الله رئیسی قوت و یکپارچگی خاصی گرفتند و ابراز ناراحتی این کشورها بابت این است که فکر می‌کنند یک پشتیبان خود را از دست داده‌اند.

شریفی با تاکید براینکه ملت ما قدرشناس هستند، افزود: بعد از انقلاب اسلامی شخصیت‌های سیاسی و مذهبی زیادی از دنیا رفتند یا شهید شدند اما مردم برای رحلت امام و شهادت حاج قاسم سلیمانی حماسه‌ای آفریدند و به طور حتم همین حماسه را برای آیت الله رئیسی و همراهان ایشان خواهند آفرید.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور مردمی، مکتبی و اجرایی که در رده‌های مختلف نظام کار کرده بود مورد قبول مردم قرار گرفت و در سفرهای استانی نیز استقبال زیادی داشتند.

فرماندار چالوس گفت: جمهوری اسلامی حوادث تلخ زیادی را پشت سر گذاشته است و یکی از بدترین آنها رحلت حضرت امام بود اما خبرگان رهبری در کمترین زمان ممکن به مقام معظم رهبری رسیدند که مدیریت بسیار عالی ایشان زبانزد خاص و عام است.

شریفی ادامه داد: خیلی ها نگران این هستند که بعد از آیت الله رئیسی چه اتفاقی قرار است بیفتد اما کلام آرامش بخش مقام رهبری ما را آرام می‌کند که با رفتن یک خادم خللی در ادامه راه ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha