• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030200964
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

سبک مدیریتی «شهید رئیسی» به الگویی برای مدیران تبدیل شود

سبک مدیریتی «شهید رئیسی» به الگویی برای مدیران تبدیل شود

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: سبک مدیریتی شهید رئیسی باید به الگویی برای مدیران و مسئولان آینده کشور تبدیل شود.

ماموستا عبدالرحمان مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش دل مردم ایران اسلامی را به درد آورد، گفت: ایشان فردی خستگی‌ناپذیر بود که به هیچ عنوان دنبال پشت میزنشینی نبود و با حضور میدانی خود در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی در این سه سالی که رئیس‌جمهور بود، تلاش‌های زیادی برای پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی داشت که ادامه مسیر ایشان می‌تواند آهنگ توسعه کشور را سریع‌تر کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی چه در دوران ریاست جمهوری خود و چه قبل از آن در قوه قضاییه اقدامات زیادی در حوزه فسادستیزی داشت، گفت: رویکرد آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد، ایشان را نزد مردم به ویژه مستضعفان محبوب کرده بود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی در رسیدگی به فقرا و نیازمندان شهره بود، گفت: ایشان در دوران ریاست جمهوری خود اقدامات درخوری را در جهت رسیدگی به قشر مستضعف انجام داد و تلاش کرد تا با احیاء پروژه‌های راکد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و روی زمین مانده، مشکلات معیشتی و اشتغال اقشار ضعیف جامعه را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی با مدیریت جهادی بصورت عملی پای کار بود، گفت: تلاش‌های آیت‌الله رئیسی در راستای محرومیت‌زدایی ستودنی بود، لذا باید سبک مدیریتی ایشان به الگویی برای مدیران و مسئولان آینده کشور تبدیل شود.

مرادی همچنین با مقایسه شخصیت آیت‌الله رئیسی با حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر دو این عزیزان در راستای اعتلای اسلام و انقلاب پای کار بودند.

 امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی هیچ خللی در اداره کشور بوجود نخواهد آورد، گفت: اگرچه شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه بزرگی برای کشور بود، اما دشمنان بدانند که شهادت ایشان درراه خدمت نمی‌تواند به دستاویزی برای توطئه چینی آنها علیه انقلاب اسلامی تبدیل شود.

 وی ادامه داد: ما در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی هم شخصیت‌های برجسته‌ای همچون شهیدان رجایی و باهنر را از دست دادیم و بدون هیچ مشکلی راه انقلاب را ادامه دادیم و امروز هم با اقتدار حاکم بر کشور، سربلندانه راه انقلاب را ادامه خواهیم داد.

 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha