• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030200965
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

کوچکترین خللی در مسیر توسعه اهداف نظام در سیستان و بلوچستان نباید ایجاد شود

کوچکترین خللی در مسیر توسعه اهداف نظام در سیستان و بلوچستان نباید ایجاد شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه در اداره امور کشور هیچ گونه اختلالی به وجود نمی آید، گفت: با توجه به حرکتی که در کشور برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و توسعه در نقاط مختلف آغاز شده است، نباید کوچک‌ترین خللی پیش بیاید.

محمد کرمی شامگاه سه شنبه در جلسه ای که با حضور سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت، ریاست‌ جمهوری اسلامی ایران و همراهان انقلابی ایشان با اشاره به اینکه شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی اهمیت ویژه‌ای به  پروژه‌ها و زیرساخت‌ها داشتند، اظهار کرد: ایشان همیشه تاکید می‌کردند دنبال این نباشیم که فقط یک پروژه ای را برای خودنمایی و دیدن افراد اجرا کنیم بلکه باید در بخش زیربناها کشور را به توسعه برسانیم.

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی عاشق خدا بود، برای خدا کار می‌کرد و در نهایت خدا با روزی کردن شهادت خریدارش شد.

کرمی تاکید کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهانش حادثه تلخ و سختی برای مردم ایران است، چون ایشان با تلاش شبانه روزی با سرعت در پیشبرد اهداف قدم بر می‌داشتند.

وی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار شهید امیر عبداللهیان بیان داشت: این شهید بزرگوار نیز به صورت جهادی و با تلاش شبانه روزی موضوع دیپلماسی اقتصادی را  پیگیری و شکل داد که تغییرات زیادی در این زمینه اتفاق افتاد.

استاندار با اشاره به جلسات برگزار شده در سطح کشور و استان برای پیگیری امور اذعان کرد: منش آیت الله رئیسی این بود که ما لحظه‌ای از کار برای مردم غفلت نکنیم.

کرمی گفت: اگر می‌خواهیم از مقام شامخ این شهدای والا مقام تجلیل کنیم؛ باید در کف میدان  برای حل مشکلات مردم و  پیشبرد اهداف اسلام تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان خاطره سفر شهید آیت الله رئیسی به منطقه پیشین تصریح کرد: راه این شهدا راه دلدادگی به خدای متعال و اجرای فرمان الهی است، بنابراین بایدفرمان الهی را روی چشمانمان بگذاریم  وآن را اجرایی کنیم و هدفمان رضای پروردگار باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور شهید روحیه جهادی داشتند و در کارها با تمام توان تلاش و پشتیبانی می‌کردند.

وی با تاکید بر کار و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع مشکلات مردم گفت: رییس جمهور شهید ما، آیت الله رئیسی با تمام وجود خود برای مردم تلاش می‌کرد و با ارتباط درست با سایر کشورها همواره اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به قدرت های جهانی یادآور می‌شد.

وی افزود: غم شهادت رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی سینه همه ما را سوزاند اما باید به یاد داشته باشیم که راه و منش این عزیزان را سرلوحه کار خود و خدمت به مردم قرار دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد:‌ آیت الله رئیسی با تمام وجود خود برای مردم و تلاش می‌کرد و با ارتباط درست با سایر کشورها همواره اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به قدرت های جهانی یادآور می‌شد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی خالصانه تلاش کرد و در نهایت نیز پاداش عمل خود یعنی شهادت را از خداوند هدیه گرفت.

کرمی خاطرنشان کرد: عمر همه ما در دنیا محدود است لذا در این مدت محدود زندگی؛ برای رضایت الهی و خدمت به مردم بکوشید.

وی ادامه داد: باید راه آیت الله رئیسی را ادامه دهیم که راه این شهید تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در جهت رفاه مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر یک واحد تولیدی تعطیل شد، مقصر اصلی دانشگاه است چرا که نوآوری و پشتیبانی علمی عامل حیات واحدهای تولیدی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۳ ۰۹:۳۵

احسنت مرد بزرگ...