• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403030201022
  • خبرنگار : 50662

شهید آیت الله رئیسی مدیریتی جهادی و مردمی داشت

شهید آیت الله رئیسی مدیریتی جهادی و مردمی داشت

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: آیت‌الله رئیسی عزتمندی، اقتدار و آبرویی را برای جبهه مقاومت به یادگار گذاشت لذا مدیریت رئیس جمهور شهید مدیریتی جهادی و مردمی بود.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی شامگاه سه‌شنبه دوم خرداد در دومین مراسم محوری بزرگداشت شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش که با حضور استاندار خراسان جنوبی و اقشار مردم در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، گفت: آسمانی شدن آیت‌الله رئیسی مایه توجه خاص همه اقشار جامعه بین المللی و مدیران جهادی‌ شد که شب و روز نمی‌شناسند.

وی بیان کرد: همه بدنه کشور به قله ارزشمند عزتمندی در کسوت مدیریت جلب شد و دولت سیزدهم در ۲ سال و ۹ ماه گذشته خیلی از شاخصه‌ها را جا به جا و مسیر برخی حرف‌های مرسوم را تغییر داد.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی عزتمندی، اقتدار و آبرویی را برای جبهه مقاومت به یادگار گذاشت لذا مدیریت رئیس جمهور شهید مدیریتی جهادی و مردمی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز اگر قرار است کسی بعد از این شهید خدمت، رئیس جمهور شود اوضاع با گذشته فرق می‌کند، توقع جبهه انقلابی، مردم و خانواده شهدا از رئیس جمهور  متفاوت خواهد بود.

وی بیان کرد: تمامی افرادی که قرار است پا به عرصه خدمت ریاست جمهوری بگذارند باید خودشان را با تراز جدید و خدمتی متفاوت معرفی کنند.

حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: از سبک زندگی شهدای خدمت می‌توان فهمید که  سندروم پست بی‌قرار نداشته و دنبال مقام نبودند بلکه به دنبال کسب رضای خدا و آرامش بودند که نصیب شان شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه روایتی از امام علی (ع) که انسان پشت زبان و گفتارش پنهان است، گفت: گفتمان و اندیشه رئیس جمهور چه بود که شب و روز نمی‌شناخت و در نهایت پیکرش را در ناکجاآباد پیدا کردند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در جمع مدیران ارشد کشوری و استانی همیشه تاکید می‌کرد «رسیدن به قرب الهی با خدمت به مردم اتفاق می‌افتاد»، چه منطقی پشت سیره دولت‌داری او بود که می‌گفت وضعیت کنونی کشور با کار روتین پیش نمی‌رود و باید جهادی باشد؟

حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: امروز قلب کسانی که روزی به رئیسی طعنه و کنایه می‌زدند هم نگران است، قبول کنیم خدا گلچین می‌کند و هر کسی لایق مدال شهادت نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ردای شهادت بر قامت این شهیدان خیلی زیبنده است تصریح کرد: اگر اینگونه نبود خیلی‌ها هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند اما به ندای شهادت نرسیدند.

وی تاکید کرد: امروز بدنه مدیریتی کشور بناست نوکری خاص برای مردم داشته باشند و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مردم نگران نباشد بار دوش مسئولان را سنگین‌تر از همیشه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha