• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403030201078
  • خبرنگار : 71461

بدرقه «رئیس‌جمهور مُغتنم» و همراهان شهیدش

زلفی‌گل:‌ شهید رئیسی در تقوای سیاسی الگو هستند

زلفی‌گل:‌ شهید رئیسی در تقوای سیاسی الگو هستند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جمله معروف آیت‌الله رئیسی مبنی بر اینکه «من طلبه‌ای بیش نیستم»، گفت: ایشان هیچگاه تواضع، مردم‌داری، تدین و تقوای سیاسی خود را فراموش نمی‌کردند و جزو معدود افرادی بودند که می‌توانند در تقوای سیاسی الگو باشند.

محمد علی زلفی گل در مراسم بدرقه «رئیس‌جمهور مُغتنم» و همراهان شهیدش در گفت‌وگو با ایسنا، با عرض تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فردی بودند که از سربازی به سرداری رسیده و تمام مدارج اجرایی را طی کرده بودند و اشراف کاملی بر امور جاریه کشور داشتند.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های منحصر به فرد شهید آیت‌الله رئیسی ادب،‌ اخلاق و تواضع در عین اقتدار بود، بیان کرد: ایشان همیشه تلاش می‌کردند خودشان را خادم مردم بدانند و لحظه به لحظه را در خدمت به مردم استفاده کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: آیت‌الله رئیسی بارها و بارها تاکید می‌کردند که «من طلبه‌ای بیش نیستم» و علی‌رغم اشرافی که به واسطه مسئولیت‌های پیشین خود بر امور مختلف اجرایی داشتند ولی هیچگاه تواضع، مردم‌داری، تدین و تقوای سیاسی خود را فراموش نمی‌کردند و جزو معدود افرادی بودند که می‌توانند در تقوای سیاسی الگو باشند.

وی افزود: تقوای سیاسی یعنی اینکه شما به خاطر رسیدن به اهداف سیاسی خود دست به هرکاری نزنید و اصول اخلاقی،‌ ایمانی و منافع ملی را رعایت کنید.

زلفی گل در پایان تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در داشتن تقوای سیاسی و اجتماعی به نظر من الگویی بودند که نسل جوان ما در آینده و کسانی که در آینده می‌خواهند وارد امور اجرایی و سیاسی شوند اگر از این نکات الگو بگیرند، خداوند بزرگ که قدرت و علم مطلق است به آنها کمک می‌کند که اثربخش و موفق‌تر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha