• شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۱ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91102313477
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کرانچار: فعلا مسابقه با ذوب‌آهن مهم است / باخت‌های اخیر ما را غافلگیر کرد

کرانچار: فعلا مسابقه با ذوب‌آهن مهم است / باخت‌های اخیر ما را غافلگیر کرد

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان معتقد است، نتایجی که تیمش در چند بازی اخیر کسب کرده، باید فراموش شود و هم‌ اکنون بازی با تیم ذوب‌آهن اهمیت دارد.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان معتقد است، نتایجی که تیمش در چند بازی اخیر کسب کرده، باید فراموش شود و هم‌ اکنون بازی با تیم ذوب‌آهن اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی داربی اصفهان برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: "از وقتی که به اصفهان آمده‌ام، متوجه شده‌ام که رقابتی که این دو تیم با هم دارند، دیرینه بوده و هر دو تیم علاقه زیادی به برد دارند. بازیکنان سپاهان در این مسابقه پاسخ مناسبی خواهند داشت؛ چرا که هدف سپاهان عقب نماندن از کورس قهرمانی است. همچنین ذوب‌آهن برای بالاکشیدن خود در جدول تلاش می‌کند."

وی با بیان این‌که هم‌اکنون مسابقه با ذوب‌آهن اهمیت دارد، تصریح کرد: "بر اساس نتایج اخیر برد سپاهان احتمال بیشتری دارد. بازیکنان ما هم با طراوت و آماده هستند. هر سه یا چهار روز یک بار مسابقه داریم و بازیکنان‌مان به این تعداد بازی عادت دارند و به نوعی خستگی زیادی در بین بازیکنان سپاهان وجود ندارد."

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگاری که وضعیت میلان سوشاک، بازیکن استرالیایی سپاهان را جویا شده بود، گفت: "در بازی قبل از او که بازیکنی بین‌المللی به شمار می‌رود و در لیگ صربستان، چین و استرالیا حضور داشته است، استفاده کردیم. سپاهان این بازیکن را برای تقویت خود آورده است. او در بازی قبل به خوبی ظاهر شد و می‌تواند در بازی با ذوب‌آهن در خط حمله این تیم موثر باشد. هدف ما استفاده از او در لیگ قهرمانان آسیا نیز هست."

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره بهبودی وضعیت خط حمله سپاهان گفت: "به دلیل فشردگی بازی‌ها نمی‌توانیم به طور انفرادی به بازیکنان سروسامان ببخشیم و هدف نهایی ما سر پا کردن کل تیم است."

وی با اشاره به این‌که تنها بازیکن غایب در بازی فردا جالوویچ سه کارته است، گفت: "خوشبختانه مصدومی نداریم. همچنین به محرم نویدکیا که مهره اصلی ما در بازی با ذوب‌آهن است، دو روز استراحت داده‌ایم."

سرمربی کروات سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگری گفت: "با آمدن فرهاد کاظمی جوی متفاوت در ذوب‌آهن ایجاد شده اما بازیکنان سپاهان کاملا به وظایف خود واقف هستند."

وی با اشاره به این‌که هدف نهایی سپاهان درخشش در لیگ قهرمانان آسیا است، ادامه داد: "با اعلام خبری که من را به عنوان مربی 109 دنیا معرفی کرده است، حس می‌کنم، وظیفه مضاعفی بر عهده من گذاشته شده و می‌خواهم تیم سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی هدایت کنم."

کرانچار درباره نارضایتی برخی از هواداران سپاهان اظهار کرد: "به هرحال توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم اما باخت‌های اخیر ما را غافلگیر کرد و اندکی از صدر جدول فاصله گرفتیم ولی باید بگویم، سپاهان هدفش نه فقط برای رسیدن به صدر جدول که درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست."

وی در پایان از هواداران هر دو تیم خواست به ورزشگاه آمده و جو گرمی را ایجاد کنند و از بازیکنان هم خواست دین‌شان را به هواداران به خوبی ادا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha