• جمعه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92022718190

تیم ملی ایران با 21 بازیکن تمرین کرد/ پاس تک ضرب، دستور کی‌روش به ملی‌پوشان

تیم ملی ایران با 21 بازیکن تمرین کرد/ پاس تک ضرب، دستور کی‌روش به ملی‌پوشان

تمرینات امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران با 21 بازیکن همراه با یک برنامه تاکتیکی برگزار شد.

تمرینات امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران با 21 بازیکن همراه با یک برنامه تاکتیکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران که تمرینات آماده سازی‌اش برای بازی‌های حساس انتخابی جام جهانی 2014 در خرداد ماه را آغاز کرده صبح امروز (جمعه) با 21 بازیکن تمرین کرد.

این تمرین از ساعت 10:30 در زمین شماره یک کمپ تیم ملی آغاز شد. بازیکنان حاضر در زمین عبارت بودند از رحمان احمدی، سوشا مکانی، حامد لک، محمد نوری، غلامرضا رضایی، امیر حسین فشنگچی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، قاسم حدادی فر، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد، پژمان نوری، شجاع خلیل زاده، امید ابراهیمی، محمد نصرتی، مهرداد اولادی، محمدرضا خان زاده، محسن مسلمان و بختیار رحمانی.

محمد غلامی که در ابتدای تمرین در زمین حاضر شد به دستور کی‌روش امروز استراحت کرد و همراه با دکتر علیرضا شهاب به سالن بدنسازی رفت تا اختصاصی کار کند.

ملی‌پوشان امروز پس از 10 دقیقه‌ای که زیر نظر مربی بدنساز کار کردند به مدت 20 دقیقه‌ روی پاس‌کاری‌ در حال حرکت به صورت تک ضرب و استارت‌های کوتاه متمرکز شدند. دستور ویژه کادر فنی در این تمرین تک ضرب بودن پاس‌ها بود و بازیکنان در قسمتی از زمین به صورت رفت و برگشت با هم پاس کاری می‌کردند.

بعد از این تمرین بخش اصلی و عمده کار ملی‌پوشان آغاز شد. کی‌روش آنها را به سه تیم هفت نفره تقسیم کرد. این تیم‌ها در زمین فوتبال کوچک، اما با دروازه‌های بزرگ مقابل هم بازی می‌کردند. تیمی که بیرون از میدان بود هم بازیکنانش در کناره‌های طولی و عرضی زمین می‌ایستادند و بعضا وظیفه دریافت توپ و دادن پاس به بازیکن مهاجم را بر عهده داشتند.

بازیکنان این تیم‌ها عبارت بودند از:

تیم قرمز : سوشا مکانی، رضا حقیقی، امیر حسین فشنگچی ، امید ابراهیمی ، غلامرضا رضایی، شجاع خلیل زاده و محمد رضا خلعتبری.

تیم زرد: حامد لک، محمد نوری، احسان حاج صفی، محمد نصرتی، کریم انصاری فرد، بختیار رحمانی و حسین ماهینی .

تیم سفید: رحمان احمدی، سید جلال حسینی، قاسم حدادی فر، مهرداد اولادی، پژمان نوری، محمدرضا خان زاده و محسن مسلمان.

در این تمرین کی‌روش و امید نمازی در وسط میدان حاضر بودند و دستورات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند. کی‌روش هر از چند گاهی برای دادن تذکرهای فنی تمرین را قطع می‌کرد، نمازی نیز مثل او به بازیکنان نکاتی را گوشزد می‌نمود. سایر دستیاران کی‌روش همچون گاسپار، مارکار آقاجانیان و علیرضا منصوریان در کناره زمین نظاره‌گر عملکرد بازیکنان بودند.

دستور ویژه کی‌روش برای بازیکنان مهاجم، دادن پاس‌های تک ضرب و برای بازیکنان تیم مدافع، پرس توپ از جلو بود. همچنین در لحظاتی از این مسابقه تمرینی بازیکنان وظیفه داشتند توپ ها را به کناره‌ها برده و با دادن پاس به بازیکنی که لب خط کنار دروازه‌ ایستاده بود و سپس پاس مورب او به پشت محوطه جریمه بازیکنان مهاجم صاحب موقعیت شوت شوند.

ملی‌پوشان از این روش بارها و بارها گل‌های متعددی را وارد دروازه‌ها می‌کردند. کی‌روش روی دقت پاس‌ها تاکید بسیار زیادی داشت. او همچنین از بازیکنان می‌خواست در محوطه جریمه حریف نایستند و دائما در حال حرکت باشند.

در این تمرین غلامرضا رضایی پس از برخورد با یکی از بازیکنان مصدوم شد.

تیم ملی در بخش پایانی برنامه‌هایش روی زدن ضربات پنالتی متمرکز شد و 15 دقیقه‌ پس از آن هم کارش را در ساعت 12 به پایان برد.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان امروز با پیراهن‌های قرمز که شبیه لباس تیم فولاد خوزستان بود تمرین کردند.

آنتونی سیموئز که به مرخصی رفته یکشنبه به تهران بر می‌گردد.

ساعتی پیش از حضور تیم ملی در کمپ، امید نمازی به همراه مارکار آقاجانیان در کمپ حاضر شده بودند و ادوات تمرینی را در زمین می‌چیدند. علیرضا منصوریان همراه با تیم و کی‌روش به کمپ آمد.

تیم ملی به احتمال فراوان فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha