• جمعه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 92061508968
  • خبرنگار : 71456

رونمایی از نسل جدید نمایشگرهای ویدیویی سه‌بعدی شخصی

رونمایی از نسل جدید نمایشگرهای ویدیویی سه‌بعدی شخصی

سونی، نسل آینده نمایشگر (viower) ویدیویی سه‌بعدی شخصی خود را که بر روی سر نصب می‌شود، پیش از مهم‌ترین نمایشگاه ابزار الکترونیک سال (IFA) ارائه کرد.

سونی، نسل آینده نمایشگر (viower) ویدیویی سه‌بعدی شخصی خود را که بر روی سر نصب می‌شود، پیش از مهم‌ترین نمایشگاه ابزار الکترونیک سال (IFA) ارائه کرد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نمایشگاه از تاریخ ششم تا یازدهم سپتامبر در شهر برلین برگزار می‌شود.

گرچه فناوری HMZ-T3W تفکیک‌پذیری نمایشگر متعلق به دو نمونه پیشین را حفظ کرده، کیفیت تصویر آن ارتقا یافته است.

هدست جدید اندکی سبک‌تر بوده، دارای توان شنیداری بهتری است و استفاده از آن آسان‌تر است، اما امتیاز شاخص این نسخه وایرلس بودن آن گزارش شده است.

این سامانه فقط یک کابل دارد، زیرا کاربران به یک کابل نیاز دارند تا هدست با ابعاد 189* 148* 270 میلی‌متری و 320 گرمی را برای دریافت برق به یک جعبه باتری لیتم متصل کنند.

این جعبه باتری قادر است به صورت وایرلس به واحد پردازنده سیستم با باند بیش از 59.4 تا 63.72 گیگاهرتز و با طیف هفت متر متصل شود.

واسطه‌ها نیز از طریق سه ورودی HDMI و یک خروجی HDMI به پردازنده متصل می‌شوند و جعبه باتری اتصال مستقیم به ابزاری مانند گوشی هوشمند و تبلت دارای پورت‌های MHL و HDMI را نیرودهی می‌کند.

عمر باتری در صورت عملکرد وایرلس، سه ساعت و در صورت اتصال به کابل، هفت ساعت گزارش شده است.

مانند نسل پیشین، HMZ-T3W دارای دو پنل OLED با تفکیک‌پذیری 1280*720 است که تجربه مشاهده معادل نگاه‌کردن به یک صفحه نماش 19 متری را از فاصله 20 متری می‌دهد.

کاربران می‌توانند اندازه تصویر را به پایین‌تر از 70 درصد کاهش دهند و آن را تبدیل به یک صفحه نمایش 13.3 متری از فاصله 20 متری کنند.

گیمرها نیز دارای چهار وضعیت تنظیم‌ تصویری برای افزایش رویت‌پذیری در نواحی تاریک‌تر صفحه در طول بازی هستند.

یک پد تشک بادی قابل‌تنظیم برای کمک به سر در مقابل فشار نیز در این سامانه تعبیه شده است.

همچنین شش حالت تنظیم مستقل لنز برای این سیستم وجود دارد.

این ابزار به کاربران در خصوص استفاده مداوم پس از سه ساعت، هشدار می‌دهد.

گرچه سپرهای سبک برای کمک به ایزوله‌کردن کاربران از جهان بیرون وجود دارند، یک شکاف در بخش زیرین هدست وجود دارد که به گیمرها امکان زدن کلید راست یا کلیک دگمه ماوس را در لحظه برد یا باخت می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha