• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92112920611

دکتر سعیدی: پروسه درمان شاهسوندی با جدیت در حال انجام است

رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: روند درمان نوید شاهسوندی اسکی باز آسیب دیده با جدیت پیگیری می شود و امیدواریم وی روند بهبودی را طی کند.

رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: روند درمان نوید شاهسوندی اسکی باز آسیب دیده با جدیت پیگیری می شود و امیدواریم وی روند بهبودی را طی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال آسیب دیدگی نوید شاهسوندی اسکی بازی که در روزهای گذشته در پیست اسکی دیزین دچار آسیب دیدگی شد و دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری روند درمان این ورزشکار از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، نمایندگان این فدراسیون و در راس آنها دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته درمان فدراسیون بر بالین این ورزشکار حضور یافته و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

سعیدی گفت: این ورزشکار از ناحیه سر، بازو و لگن دچار آسیب دیدگی شده و با توجه به خونریزی مغزی از سوی دکتر ملاحسینی فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان پارس تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وی درباره شرایط این ورزشکار گفت: با توجه به اینکه سطح هوشیاری ورزشکار پایین است، در حال حاضر تحت مراقبت های تخصصی در بخش ICU قرار دارد و امیدواریم سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، ما پیگیری لازم را برای درمان این ورزشکار به عمل می آوریم اما خوشبختانه در حال حاضر روند درمان وی در این بیمارستان به خوبی سپری می شود و در صورت لزوم این آمادگی را داریم در جهت تسریع در روند بهبودی ورزشکار همکاری لازم را با خانواده این اسکی باز داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط روحی خانواده شاهسوندی گفت: به طور طبیعی این عزیزان شرایط روحی مناسبی ندارند و درخواست دارند در این شرایط اصحاب رسانه مراعات حال آنها را کرده و از انتشار اخبار یا تصاویری که موجب ناراحتی بیشتر آنها می شود خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha