• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92112920641

ایرج شاهسوندی: فعلا وقت شکایت کردن نیست

پدر نوید شاهسوندی می‌گوید در مورد حادثه پیست اسکی دیزین از کسی شکایت نکرده است.

پدر نوید شاهسوندی می‌گوید در مورد حادثه پیست اسکی دیزین از کسی شکایت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایرج شاهسوندی پدر اسکی‌باز آسیب دیده با تشکر از رسانه‌ها که این سانحه را پوشش خبری دادند، اظهار کرد: پزشک معالج پسرم گفته است که با مشورت دکتر بیهوشی قرار است در دو، سه روز آینده روی دست نوید کار کنند. این برای من خوشحال‌کننده است، زیرا قبلا پزشکان گفته بودند باید از سلامت مغز او مطمئن شویم و بعد برای درمان دستش اقدام کنیم. الان متوجه شدیم که او رو به بهبودی است.

وی با اشاره به اینکه از هیچ کس شکایتی نکرده است، افزود: فکر می‌کنم در حال حاضر وقت شکایت کردن نیست. حالا که مشکل را فهمیده‌ایم، نباید از یکدیگر ایراد بگیریم و باید برای رفع مشکل اقدام کنیم. احتمالا جوانان دیگری از چند روز آینده به این پیست برای اسکی خواهند رفت. نیت قلبی من این است که برای آنها محیط امنی فراهم شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور مسئولان در بیمارستان نیز گفت: هیچ مسئولی تا به حال برای عیادت نیامده است. البته آمدن یا نیامدن‌شان برایم تفاوتی ندارد اما از آنها خواهش دارم که دقت‌شان را بیشتر و به این فکر کنند که شاید روزی فرزند خودشان قرار باشد در این پیست اسکی کند و امیدوارم پیست دیزین را ایمن‌تر کنند.

وی در مورد مقصران حادثه اظهار کرد: من از طریق وکلای قانونی که برای این کار جذب کرده‌ام، پیگیر کارهای قانونی هستم و در حال حاضر که قرار است وکیل کارها را انجام دهد، اظهارنظری درباره مقصران حادثه نمی‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای روز پنجشنبه در صفحه‌های اجتماعی قرار است کاری را انجام دهیم که برای یک روز که همان روز پنجشنبه باشد، پیست اسکی دیزین را تحریم کنیم تا مدیران متوجه بشوند که این جوانان هستند که به این پیست می‌آیند و موجب رونق پیست اسکی دیزین می‌شوند. امیدوارم قسمتی از پولی که از جوانان می‌گیرند را برای ایمن‌سازی آنجا صرف کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha