• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 92122013618

تجلیل از خدمات " فرهاد رهبر" با حضور وزرای علوم، اقتصاد و ورزش

تجلیل از خدمات " فرهاد رهبر" با حضور وزرای علوم، اقتصاد و ورزش

مراسم تجلیل از خدمات فرهاد رهبر رییس سابق دانشگاه تهران و معارفه محمد حسین امید سرپرست دانشگاه با حضور وزرای علوم، اقتصاد و ورزش و جوانان در تالار امیرکبیر دانشگاه برگزار شد.

مراسم تجلیل از خدمات فرهاد رهبر رییس سابق دانشگاه تهران و معارفه محمد حسین امید سرپرست دانشگاه با حضور وزرای علوم، اقتصاد و ورزش و جوانان در تالار امیرکبیر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد رهبر در این مراسم گفت: از تمام اساتید بزرگ و همکارانی که در طول خدمت من در دانشگاه تهران خدمت کرده‌اند تشکر می‌کنم و از این عزیزان بسیار درس‌ها آموخته‌ام. تلاشی که در این مدت در دانشگاه تهران شکل گرفت یک کار گروهی و تیمی بوده و دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور به سطح بالاتری در حوزه آموزش و پژوهش ارتقا داده شده است و امروز این سمت به برادر عزیز دیگری سپرده می‌شود که قطعا با همان همت و تلاش اهداف علمی کشور را در پیش خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم هر آنچه که در این مدت انجام داده‌ایم برای رضای خدا و مردم باشد اظهار کرد: اگر قصوری نیز در این مدت وجود داشته امیدواریم همه عزیزان ببخشند.

رئیس سابق دانشگاه تهران با تشکر از دکتر فرجی دانا گفت: از ایشان تشکر می‌کنم که این بار مسئولیت را از دوش من برداشته‌اند تا در سنگر دیگری خدمت کنم. افتخار این دانشگاه این است که در دولت آقای روحانی تعداد زیادی از کابینه و اعضای قوه مجریه از دانشگاه تهران هستند و برای اولین بار پس از انقلاب در صدر وزارت علوم یک دانشگاه تهرانی قرار گرفته است.

رهبر افزود: این مسئله وظیفه خدمتگذاری را سنگین تر از گذشته می‌کند و این مسئله بر دوش ماست و به همه عزیزانی که در دانشگاه تهران به دولت رفته‌اند کمک کنیم.

وی از همه اساتید، کارکنان و دانشجویان بابت همکاری صمیمانه طی دوره خدمتش تشکر کرد و افزود: از تمام این عزیزان تشکر می‌کنم که با یک همدلی دانشگاه تهران را در شرایطی که آنچنان آسان نیز نبود از حوادث مختلف مصون داشته‌اند. یکی از اهداف دانشگاه تهران رفع نیازهای مردم در حوزه‌های اقتصاد و اجتماعی است و من در طول خدمتم این ظرفیت را به عینه دیده‌ام. من در این مراسم قصد ارائه گزارش ندارم؛ چرا که همه عزیزان نسبت به فعالیت‌های انجام شده واقف هستند و معاونت آموزشی نیز گزارش عملکرد ما را مکتوب خدمت این عزیزان خواهد داد.

رهبر در خاتمه با بیان اینکه دکتر امید همه ویژگی‌های لازم را برای ریاست دانشگاه دارد، اظهار کرد: باید دست در دست هم کمک کنیم تا کسی که سکاندار دانشگاه تهران و نماد آموزش عالی کشور می‌شود این مسیر را به خوبی طی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha