• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93013112755
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی تهران

پاسخ تند رئیس هیات کشتی همدان به گودرزی و سیفی

پاسخ تند رئیس هیات کشتی همدان به گودرزی و سیفی

رئیس هیات کشتی استان همدان پس از انتقاداتی که به عملکردش وارد شد، در جملاتی عجیب پاسخ برخی از منتقدان به هیات کشتی همدان را داد.

رئیس هیات کشتی استان همدان پس از انتقاداتی که به عملکردش وارد شد، در جملاتی عجیب پاسخ برخی از منتقدان به هیات کشتی همدان را داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، "جلال صابریون" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سعید گودرزی از مربیان سازنده کشتی است که در روزهای اخیر نسبت به کشتی همدان نهایت کم لطفی را داشته است. گودرزی ابتدا باید شاخص های فدراسیون را مطالعه کند سپس اظهار نظر کند. اجرا کردن برخی آیتم های فدراسیون اعتبارات سنگین می خواهد.

وی تصریح کرد: مگر در چهار سال گذشته چه اتفاقی رخ داده که گودرزی این گونه سخن می گوید؟ چرا گودرزی بیلان کاری خود را در نظر نمی گیرد؟ در پنج سال گذشته کشتی ملایر را به نابودی کشانده است. به جز صادق گودرزی یک مقام دهمی هم نداشته اند! این آقا حتی نتوانست بین چند مربی ملایری وفاق ایجاد کند تا جایی که مسعود مصطفی جوکار به همدان آمد!

صابریون خاطرنشان کرد: گودرزی به کشتی عشق ندارد که چند سال پیش تیم ملی را رها کرد و به خود من گفت به کارهای دیگر بپردازم درآمد بیشتری خواهم داشت. من نمی خواستم درباره این مسائل اظهار نظر کنم اما ظلمی که گودرزی نسبت به کشتی داشت اجازه سکوت به من را نداد.

رئیس هیات کشتی استان همدان اعلام کرد: هربار صادق گودرزی از یک رویداد مهم بازگشته از او نهایت تقدیر را داشته ایم. با حضور وزیر بیش از 110 سکه به او اهدا شد. شورای شهر ملایر به او زمین داد اما از زبان گودرزی یک تشکر خشک و خالی از مدیران بیرون نیامد! زمانی که او گفت مسئولان ما ورزش را نمی فهمند خستگی در تن ما ماند.

وی درباره اظهار نظر گودرزی درباه عزیز سیف و تورج ظفری هم تاکید کرد: سیف و ظفری چهار سال قبل از آمدن من از کشتی رفتند. ما حفظ اسرار کرده ایم، گودرزی کاری نکند خیلی از حرف ها را بر ملا کنم.

صابریون در پایان درباره صحبت های حمید سیفی درخصوص کشتی همدان هم گفت: مشکل من با حمید سیفی این است که او می خواست من برای رئیس فدراسیون شدن او کار کنم. اما من صلاح دیدم از خادم حمایت کنم، حتی سیفی به من گفت پرچمدار خادم شده ای! من خودم را خرج سیفی نکردم، مردی که بچه های نهاوند قبولش ندارند چگونه رئیس فدراسیون شود؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۱:۲۰

زنده باد حميد سيفي پهلوان نهاوندي

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۶:۵۸

جناب آقاي صابريون گويا شما با همه مشکل داري با سعيد گودرزي با آقايان تورج ظفري با استاد عزيز سيف با قهرمان چند دوره آسيا و المپيک سعيد ابراهيمي و جناب دکتر حميد سيفي يادتان باشد که آقاي حميد سيفي قهرمان چند دوره کشتي آسيا و جوانان جهان برادر 3 شهيد با پدر و مادر شهيد است و شان و منزلت ايشان بالاتر از اين حمله تند و تيز شما ست پيشنهاد ميکنم بجاي حمله به قهر مانان هم استاني و تخريب آنها قدري بفکر مديريت کشتي استان باشيد اين آقايون که شما نام برده ايد افتخارات استان همدان و ايران هستند پيشنهاد ميکنم نان بازوي خود را بخوريد نه بادمجان دور قاب چين فدراسيون کشتي شويد و شايد هم با آمدن پهلوان حميد سيفي جايگاه شما به خطر ميفتاد چون عمري از شما گذشته و بجاي مديريت پدرانه بدنبال تخريب قهرمانان و پيشکسوتان استان هستيد آقاي مصطفي جوکار احتياجي به 110 سکه نداردافتخاري که نامبرده براي ايران کسب و دل ميليونها ايراني را شاد ميکرد اگر فقط يک شماره حساب ميداد صدها برابر به حسابش واريز ميکردند و خداراشکر از جيب حضرتعالي نبوده انشاالله همشهريان نهاوندي و ملايري پاسخ شما را در آينده خواهند داد

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۵

جناب آقاي صابريون من بر خودم لازم ديدم بعنوان يک عضو از سرزمين کهن همدان که يکي از مهمترين مهدهاي تمدن جهان و ايران مي باشد در مقابل اين سخنان شما که ناشي از عدم تمدن و عدم انتقادپذيري مي باشد واکنش نشان دهم. متن مصاحبه دکتر حميد سيفي تنها يک انتقاد سازنده از طرف يک قهرمان کشتي (يعني کسي که در اين زمينه تجربيات کافي دارد) و يک فرد تحصيل‌کرده اين رشته (يعني کسي که بصورت علمي و آکادميک به قضيه نگاه مي کند) بود (پس نتيجه مي گيريم انتقاد از طرف فردي تجربي و علمي بيان شده بود يعني انتقاد کاملا سازنده) آيا اين نشانه توانايي و تدبر و تمدن شما به عنوان يک فردي که مديريت هيات کشتي يک استان (که داراي پتانسيل بالاي اين رشته ورزشي است) بود که با چنين سخنان توهين آميزي از انتقادات استقبال کرديد. بر خود لازم مي‌بينم که پاسخ برخي از صحبتهاي جنابعالي داده شود: اولا: شما وظيفه داريد به عنوان يک مدير به انتقادات سازنده پاسخ سازنده بدهيد اما متاسفانه پاسخ شما تماما ناشي از عصبانيت فراوان و کينه و کارشکني بود. ثانيا: با اينکه بعيد مي دانم که حمايت شما از دکتر سيفي مي توانست تاثيري در نتيجه انتخابات فدراسيون داشته باشد اما اين نکته حايز اهميت است که شما به کارشکني خود در پيشرفت کشتي استان معترف هستند و حتي به آن افتخار مي کنيد ، علي رغم ارزش فراواني که براي دکتر خادم قايل هستم بايد بيان کنم که اگر جناب دکتر سيفي رييس فدراسيون مي شدند حتما و صد البته بسيار به نفع کشتي استان همدان بود. ثالثا: لطفا به جاي بچه هاي نهاوند اظهار نظر نفرماييد به عنوان يک نهاوندي اعلام مي نمايم دکتر حميد سيفي يکي از افتخارت بزرگ شهر کهن و متمدن نهاوند مي باشد

avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۲۳:۵۱

کلاس گزينشي داوران ملي سراسر کشور با حضوربيش از دويست داور ممتاز ملي در سالن هفت تير تهران جهت اعزام به کلاس ارتقاي بين المللي برگزار شد که داوران ممتاز استان نيز در جمع ساير داوران ملي کشور حضور داشتند از نکات قابل ذکربعلت کمبود داور بين اللملي در سطح شهرستان همدان که در حال حاضر فقط يک داور بين اللملي در مرکز استان وجود دار د و در آينده نزديک شاهد بازنشستگي آن يک داور هستيم ضروري است با رايزني با فدراسيون جهت اختصاص سهميه براي مرکز استان بيش از پيش تلاش گردد

avatar

جناب آقاي صابريون بنده نيز به عنوان يک پيش کسوت کشتي که ساليان سال است به علت نوع مشغله کاري از اين استان به دور بوده ودر استان ديکري مشغول به امر مربي گري ميباشم برخود لازم ميدانم اين موضوع را مطرح نمايم که اگر کشتي استان همدان اسم ورسمي در کشتي کشور پيدا کرده است از قبال کشتي گيران شهرستان ملاير ونهاند بوده است ،چرا که اينها هستند که با حداقل امکانات به بالاترين رتبه هاي جهاني والمپيک دست يافته اند. و جالب اينکه هرکس از اين استان در مسابقات بين المللي صاحب عنواني شده است ا ز شاگردان همين بزرگواراني است که از آنها نام برده ايد، لذا از شما تقاضامندم به جاي پاشيدن بذر نفاق وتفرقه و مطرح نمودن کينه هاي شخصي ،سعي در ايجاد وحدت ويکدلي در ميان مربيان اين استان پر استعداد نماييد (چرا که همدلي از هم زباني خوشتر است). واگر اين غير ممکن است با بزرگواري از سمت خود کنار کشيده و عنان کار را به دست اهلش بسپاريد.