• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 93031206197
  • منبع : نمایندگی گیلان

انهدام باند شهرام سیاه

انهدام باند شهرام سیاه

ایسنا/گیلان چتر شهرام سیاه، هویت اعضای باند سرقت منازل ویلایی را در شهرستان رشت لو داد.

چتر شهرام سیاه، هویت اعضای باند سرقت منازل ویلایی را در شهرستان رشت لو داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه گیلان، سرهنگ فرهاد فلاح‌کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل ویلایی در حاشیه رشت و سرقت اقلامی شامل لپ‌تاپ، طلاجات، وجه‌نقد و اثاثیه خرد منزل، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان با تجمیع پرونده‌های سرقت با استفاده از شیوه و شگرد بکار رفته، در بررسی صحنه سرقت منزل احدی از شکات یک عدد چتر با نام حک شده سیاه که توسط سارق به جا مانده بود کشف و پیگیری سرنخ به دست آمده در دستور کار پلیس قرار گرفت .

فلاح کریمی با بیان اینکه کارآگاهان با تحقیقات پلیسی شبانه‌روزی موفق به شناسایی فردی با نام مستعار شهرام سیاه 39 ساله شده و وی را دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی هویت اعضای باند سرقت را افشا کرد.

وی با اشاره به اینکه همدست این متهم و دو مالخر اموال مسروقه نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر شدند، اظهار کرد: متهمان تاکنون به هشت فقره سرقت منازل ویلایی اعتراف و کلیه مراحل سرقت توسط سارقان تشریح شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان معتاد به موادمخدر بوده و 22 میلیون ریال حاصل از فروش اموال سرقتی از سارقان کشف شده است، افزود: تحقیقات پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی از سارقان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان معتادبودن سارقان و تامین هزینه‌های استعمال موادمخدر را از علت‌های اصلی سرقت عنوان کرد و از مردم خواست، نسبت به بیتوته‌کردن افراد معتاد در خرابه‌ها حساس بوده و با تماس با مرکز پلیسی 110 برای جمع‌آوری این افراد، پلیس را در پیشگیری از سرقت یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha