• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93060302023

کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد، نکرد نکرد!

کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد، نکرد نکرد!

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی‌روش را به او می‌دهیم و اگر دو نکته مد نظر ما را امضا کرد که کار تمام است و در غیر این صورت هیچ و تکلیف این قرارداد هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی‌روش را به او می‌دهیم و اگر دو نکته مد نظر ما را امضا کرد که کار تمام است و در غیر این صورت هیچ و تکلیف این قرارداد هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان هنگام خروج از فدراسیون فوتبال درباره توافق با کارلوس کی‌روش گفت: ما توافق کرده‌ایم و تکلیف امضای قرارداد کی‌روش هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهید قرارداد را با وزارت ورزش و جوانان چک کنید، درباره جلسه فردا گفت: جلسه فردا ارتباطی به این موضوع ندارد.

کفاشیان در واکنش به اینکه کی‌روش به خبرنگاران اعلام کرد که با شما به توافق رسیده پس دیگر چرا قرارداد امضا نمی‌شود، گفت: درباره حق فسخ قرارداد دو نکته کوچک مانده که ما آن‌ها را در قرارداد درج می‌کنیم و به او ارائه می‌کنیم. اگر امضا کرد که کرد و کار تمام است و اگر نکرد که هیچ کار تمام است.

به گزارش ایسنا، از صحبت‌های کفاشیان اینگونه بر می‌آید که بر سر مساله فسخ زود از موعد قرارداد توافق نشده و مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند تا قرارداد را مطابق آنچه مدنظر دارند روی میز بگذارند. باید منتظر ماند و دید آیا کی‌روش این قرارداد را امضا می‌کند یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۷:۴۹

اگه توافق نکرد مايلي کهن هست واقعا که عجب رييس فدراسيوني داريم

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۸:۰۱

دستاورد کيروش مقاومت مقابل ارژانتين بود ديگه؟ در جام ملتهاي اسيا هم بايد همانگونه دفاع کنيم؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۹:۲۴

کي بايد در مورد شما بگويد چگونه کار فوتبال ايران را به اينجا رسانديد که يک نفر کيروش بايد نقش يک فدراسيون را تنهايي انجام دهد؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۰:۱۱

فقط مونده بود دبه کردن رو از شما ببينيم که ديديم.کاملا مشخصه اين دو مورد رو به شما ديکته کردن.هرچي گفتين کروش بيچاره قبول کرد انقدر ماده تبصره اضافه کرديد تا بالاخره يکجايي صبرکروش تموم بشه.چه خوبه که مردانگي داشته باشيم.