• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93082714103
  • خبرنگار : 71460

کنایه نویر به رونالدو: به فکر فیگور و محبوبیت نیستم!/ به چمن سبز فکر می‌کنم نه فرش قرمز

کنایه نویر به رونالدو: به فکر فیگور و محبوبیت نیستم!/ به چمن سبز فکر می‌کنم نه فرش قرمز

دروازه‌بان تیم ملی آلمان به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد تا زمانی که رونالدو "پسر محبوب" فیفا باشد، توپ طلا به بازیکن دیگری نمی‌رسد.

دروازه‌بان تیم ملی آلمان به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد تا زمانی که رونالدو "پسر محبوب" فیفا باشد، توپ طلا به بازیکن دیگری نمی‌رسد.

به گزارش ایسنا، نامزدهای اولیه کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 اعلام شدند. کارشناسان فوتبال باید یازدهم ژانویه در زوریخ برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 را اعلام کند. به نظر می‌رسد بخت مانوئل نویر آلمانی و کریستیانو رونالدو پرتغالی بیش از بقیه بازیکنان باشد.

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان و بایرن‌مونیخ به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: تا زمانی که خودنمایی این بازیکن پرتغالی ادامه داشته باشد، نویر نخواهد توانست توپ طلا را کسب کند؛ چرا که رونالدو "پسر محبوب" فیفاست.

نویر در گفت‌وگو با نشریه "کیکر" آلمان با کنایه به کریستیانو رونالدو گفت: من یک ورزشکارم و مدل نیستم که بخواهم لباس زیرم را به نمایش بگذارم. من جزو افرادی نیستم که برند خاصی را بپوشم و بیایم جلوی دوربین‌ها فیگور بگیرم تا بخواهم محبوب شوم. من فرش قرمز دوست ندارم بلکه چمن سبز را دوست دارم. در زمین احساس بهتری دارم و تلاش می‌کنم که بهترین باشم.

مانوئل نویر نقش عمده‌ای در قهرمانی آلمان در جام‌جهانی برزیل ایفا کرد و باعث شد کشورش برای چهارمین بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد و خود یکی از نامزدهای کسب عنوان "برترین بازیکن فوتبال جهان" باشد.

نویر در پاسخ به این سوال که چرا شانس یک دروازه‌بان برای دریافت توپ طلا همیشه کم بوده است، گفت: پس از یک مسابقه فوتبال تنها چیزی که طرح می‌شود صحنه‌های گل است. شانس‌های گلی که بازیکنان از دست دادند و پاس گل‌هایی که موثر واقع شدند. کمتر کسی پس از پایان مسابقه به عملکرد خوب دروازه‌بان ها توجه می‌کند. تماشاگران و بینندگان خیلی زود واکنش خوب یک دروازه‌بان را فراموش می‌کنند ولی برای یک گلزن این قضیه فرق می‌کند و آنها مدت‌ها و سال‌ها در ذهن علاقمندان باقی می‌مانند. این در حالی است که این دروازه‌بان خیلی از صحنه‌ها ریسک می‌کند و مانع گل خوردن تیمش می‌شود.

از سال 1963 هیچ دروازه‌بانی به عنوان بهترین بازیکن جهان دست نیافته است و تنها دو مدافع توانسته‌اند این جایزه با ارزش فوتبال را کسب کنند.

در صورتی که رونالدو بتواند توپ طلا را کسب کند برای دومین بار پیاپی و در مجموع سومین بار این جایزه را به افتخارات ورزشی خود اضافه کرده است. در کنار رونالدو، نام لیونل مسی نیز دیده می‌شود که تاکنون چهار بار "توپ طلای فوتبال جهان" را تجربه کرده است. این دو بازیکن امشب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در قالب تیم‌های ملی‌شان برابر هم به میدان می‌روند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۷ ۱۱:۴۹

مگه تو نبودي سال قبل مقابلش زانو زدي.او فاتح دهمين چمپيون ليگ هستش. بالاي 20 مقام تيمي و شخصي امسال داشت . مگه سه تيم الماني سال قبل نبودند 17 گل از رئال خوردند