• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93100804074
  • خبرنگار : 71357

کفاشیان: نبی هم تغییر می‌کند/ خودم تشخیص دادم که این تغییرات به صلاح فوتبال است

کفاشیان: نبی هم تغییر می‌کند/ خودم تشخیص دادم که این تغییرات به صلاح فوتبال است

علی کفاشیان می‌گوید پاداش‌های عقب افتاده به ملی‌پوشان پرداخت شده و آنها در کنار کی‌روش باید خوشحال باشند.

علی کفاشیان می‌گوید پاداش‌های عقب افتاده به ملی‌پوشان پرداخت شده و آنها در کنار کی‌روش باید خوشحال باشند.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر به استرالیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌دانم چرا کی‌روش تصمیم گرفته است بازیکنان با خبرنگاران صحبت نکنند. به هر حال روز آخر تمرین است. در طول یکی دو روز گذشته مشکلاتی که وجود داشت از جمله پاداش عقب افتاده ملی‌پوشان و سربازی دو بازیکن که حل شد و الان همه خوشحال هستند. کی‌روش هم باید خوشحال باشد. البته درست است که حقوقش را نگرفته اما باید در این شرایط حالش خوب باشد.

او ادامه داد: ملی‌پوشان ما هم مصمم شدند که پاسخ زحماتی که همه مسئولان از جمله نظام وظیفه و وزارت ورزش در داخل انجام داده‌اند را با نتایج خوب بدهند. همیشه هم همین طور بوده که ما با کمک دیگران توانسته‌ایم مشکلات را حل کنیم و به تنهایی نمی‌توان کاری را انجام داد. الان جو خیلی خوبی در اردوی تیم ملی وجود دارد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش یک میلیون دلاری وزارت ورزش به دست فدراسیون فوتبال رسیده گفت: این پاداش دو بخش داشت. یکی پاداش عقب افتاده بازیکنان برای حضور در جام جهانی و پیروزی در بازی‌های تدارکاتی قبل از این جام بود و بخش دوم هم هدیه وزارت ورزش به بازیکنان برای حضور در استرالیا بود و الان همه این پاداش‌ها پرداخت شده و بازیکنان خوش و خرم به استرالیا می‌روند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در واکنش به این که آیا پرداخت این پاداش‌ها از سوی وزارت ورزش منوط به انجام تغییرات گسترده در فدراسیون بود، گفت: خیر. وزیر ورزش از نزدیک مشکلات تیم ملی را دید و همیشه درصدد حل این مشکلات بود و اگر کمکی شده به خاطر تیم ملی بوده است. بحث تغییرات در فدراسیون پیش از این مطرح شده بود و ما خودمان تشخیص دادیم که انجام شدن این تغییرات به صلاح فدراسیون است.

به گزارش ایسنا، کفاشیان در واکنش به اینکه با حل شدن مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی، چه ضمانتی وجود دارد که آن‌ها بویژه مهرداد پولادی بعد از جام ملت‌ها خدمت سربازی‌شان را در ایران بگذرانند، گفت: مهرداد پولادی عذرخواهی کرد و گفت که آماده است بعد از اتمام قراردادش با باشگاه قطری، به ایران بیاید و سربازی‌اش را بگذراند. او قبل از موضوع کارت معافیت فوتبالیست‌ها با تیم قطری قرارداد بسته بود. خودم با او صحبت کردم و گفت جای دیگری غیر از ایران ندارم که بروم و همه زندگی من در ایران است. او قول داد که به ایران بیاید و تابع مقررات باشد. قطعا اگر پولادی بخواهد خلاف قراردادش آنجا را ترک کرده و به ایران بیاید باید خسارت سنگینی می‌داد که امکان‌پذیر نبود بنابراین قرار شد که بعدا به ایران بیاید و درباره سربازی تابع مقررات باشد. همچنین قول داد که در جام ملت‌ها با تمام توان برای تیم ملی ایران بازی کند.

وی با تشکر از سردار فیروزآبادی به خاطر حل مشکل ملی‌پوشان سرباز گفت: از ایشان که مشکل 4 بازیکن را حل کردند تشکر می‌کنیم اما لیست تیم ملی فقط دو جای خالی دیگر داشت که مهرداد پولادی و سروش رفیعی آن را پر می‌کنند.

رییس فدراسیون در پاسخ به اینکه ظاهرا کی‌روش هم از وضعیت امکانات تیم ملی ناراضی است و آیا تاثیری در عملکرد تیم ملی نخواهد داشت گفت: این که کی‌روش الان ناراضی باشد صحت ندارد. دیروز در جلسه‌ای که با هم برگزار کردیم از تدارکات تیم ناراضی بود اما مشکلات حل شد. خودم به اردو رفتم و با حضور او در جمع ملی‌پوشان حاضر شدیم و چک‌ها هم که امروز صادر شد، همه چیز خوش و خندان شد.

کفاشیان درباره تغییرات انجام شده در فدراسیون فوتبال که آیت‌اللهی امروز بود و گفته می‌شود مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون هم از مسئولیتش کنار می‌رود، گفت: نبی در حال حاضر کارها را انجام می‌دهد و از او خواستم یک سری امور اداری باقی مانده را هم در روزهای آتی انجام دهد و دیرتر به استرالیا برود. تغییرات فدراسیون در حوزه دبیرکل هم خواهد بود و البته اینکه جانشین او چه کسی باشد هنوز دقیقا مشخص نیست. آیت‌اللهی هم استعفا داد که استعفایش را پذیرفتم.

وی در پاسخ به این که چطور شد که به یک باره این همه تغییر در فدراسیون انجام می‌شود و چرا هر روز یک تغییری انجام می‌دهید و تصمیمات‌تان را یکجا علنی نمی‌کنید، اظهار کرد: این تغییرات ظرف 8-7 روز انجام می‌شود و من این رویه را دارم چون برای هر روز یک خبری داشته باشید (به شوخی). به اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی هم گفته‌ام که به فدراسیون بیاید تا صحبت کنیم که اگر او هم نیاید آخر هفته آینده او را هم تغییر می‌دهیم. ما گفتیم اگر به یک باره همه تغییرات را اعلام کنیم رسانه‌ها هول می‌شوند!

وی درباره کنار گذاشتن ملامحمد رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال هم گفت: او پوستش کلفت است و هنوز سر کار باقی مانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha