• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93110502592
  • خبرنگار : 71038

صدور اطلاعیه‌ دفتر رییس جمهور سابق

اعلام برائت احمدی‌نژاد از اتهامات رحیمی

اعلام برائت احمدی‌نژاد از اتهامات رحیمی

دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به مردم ایران ضمن تبیین اتهامات محمدرضا رحیمی معاون اول وی در دولت‌ دهم این اتهامات را مربوط به دولت متبوع خود ندانست.

دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به مردم ایران ضمن تبیین اتهامات محمدرضا رحیمی معاون اول وی در دولت‌ دهم این اتهامات را مربوط به دولت متبوع خود ندانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع رسیدگی به اتهامات آقای محمدرضا رحیمی بار دیگر دستمایه حملات گسترده و بی‌محابا علیه دولت‌های مظلوم نهم و دهم و بهره‌برداری‌های سوء سیاسی گردید. گرچه ملت بزرگ ایران هوشیارانه تمام حوادث را زیر نظر دارد و به خوبی و درستی قضاوت خواهد کرد لیکن جهت روشن شدن حوادث نکاتی را به استحضار ملت شریف می‌رساند:

1 در نحوه رسیدگی به این موضوع تاملات فراوانی وجود دارد که ورود به آن را در شرایط کنونی به صلاح کشور نمی‌دانیم.

2 تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.

3 اطلاع‌رسانی سهوی یا عمدی نادرست و مبهم، همانند ماجراهای بانکی و نفتی، فرصتی را در اختیار مغرضان و بددلان قرار داده است تا سنگین‌ترین هجمه‌ها را علیه خدمتگزاران پاک در دولت‌های نهم و دهم سازماندهی و اجرا نمایند. روشن است که سیاست‌بازان حرفه‌ای و برخی از رسانه‌ها اصرار دارند که با ابهام‌آفرینی، زمینه را برای تخریب دولت قبل و خدمات کم‌نظیر آن و انتقام‌کشی از ملت عزیز فراهم نمایند و همچنین از رهگذر آن بر بسیاری از ضعف‌های جاری در اداره کشور سرپوش بگذارند. رسانه‌های معاند بیگانه نیز با بهره‌برداری از شرایط، مشغول عقده‌گشایی هستند.

4 مدیران ارشد دولت‌های نهم و دهم علیرغم وجود پاسخ‌های قاطع به اتهامات بی‌اساس علیه خود، برای رعایت مصالح کشور و به عنوان وظیفه‌ای ملی و دینی و جهت جلوگیری از بهانه‌جویی‌ها، مشقات و سختی‌های سکوت را بر خود هموار کرده‌اند لیکن همچنان که مردم با فراست ایران زمین از گذشته‌های دور گفته‌اند: ماه همیشه زیر ابر پنهان نمی‌ماند.

دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۲۷

شده مثل داستانهاي گذشته بنده خدا بازم ميگه بگم ...... ولي به صلاح مملکت نيست هي سکوت ميکنه ... دستت درد نکنه احمدي جان که به فکر مملکتي که اوضاع بدتر از اين نشه

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۶ ۱۵:۴۵

يه روزهايي احمدي نژاد ميگفت بگم بگم.. حلا بذار ديگران بگن بگم بگم .... واي برما که همش بگيم بگم بگم.....

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۳۵

عوام فريبي تا کي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۸:۴۳

درود بر جان جانان احمدي نژاد جانان لياقت ملت همين دکتر قدر تو ندونستند

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۳۶

خواهشا با اين دکتر کاري نداشته باشيد عصبي ميشه برميگرده ها!! اصلا بهترين دولت دولت هاي نهم و دهم بودن تو رو خدا بيخيال محمود بشيد. اصلا مناسب نيست ايشون رو اذيت کنيم. يهو به عنوان نماينده مجلسي، وزيري خدايي نکرده رئيس‌جمهوري چيزي بر ميگرده بيچاره‌تر از قبل ميشيم.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۴۵

آفرين بر محمود احمدي نژاد رييس جمهور قلب ها كه با اين متانت حرف خودش رو گفت

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۱۶

کدوم رييس جمهور قلب ها؟ جمع نبند داداش.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۴۷

اين واژه‌ي "پاک" با هفتاد من سريش هم به ‌دولت هاي تحت زعامت احمدي نژاد نمي چسبه...

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۵۰

چرا انتخابش كردى؟ مگه نميگفتى پاكترين دولت تاريخ را دارى؟ فكر كردى كشور دارى سقاخانه سازى است؟ خودت هم بايد محاكمه بشى و جوابگو باشى. اين همه بي ابرويي براى ايران و ملت اوردى و اعتبار ملت را زير سوال بردى، سه هزار ميليارد، بابك جانت، خاورى جانت، همه شما ها را محاكمه خواهند كرد، منتظر باش

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۵۴

چه اعلام برائتي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۵:۵۷

خدمات کم‌نظير آن (دولت!!!!!!!!!!!) خدايا به ما صبر بده چطور اين قلب واقعيت ها را تحمل کنيم؟؟ ضمنا اين ماجراي رحيمي هيچ. بماند ماجراي مرتضوي چي؟ فروش نفت به افراد و برنگشتن پول ها چي؟ ترا خدا حداقل به شعورمان توهين نکن جناب خدمتگزار و بزرگ دولت پاک

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۰۳

وقتي يك فرد عادي مي داند كه ايشان متهم است چرا ايشان را در دولتت معاون اول كردي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۱۴

چرا کسي رو معاون اول گذاشتي که در رده اختلاس گران بزرگ بوده؟ اگه هم نميدونستي که اين‌کاره بوده عذر بدتر از گناهه!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۲۸

اي بابا محمودجان اين حرفا چيه بر منکرش لعنت همه ملت ميدونن که دولت شما پاک ترين و عدالت طلب ترين دولت از اول انقلاب بوده رحيمي هم اصلا اختلاس نکرده شکي نيست که اين قضيه اختلاس هم کار استکبار جهانيه

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۳۸

خب ديگه شروع شد کي بود کي بود من نبودم. آقاي احمدي نژاد چرا پست اجرايي به اين مهمي که در حد نخست وزيريه رو دادين دست رحيمي؟؟ آيا بهتر نبود اين پست رو ميدادين به کسي که حتي اتهامي نداشت؟؟حالا اين هيچ، مرتضوي چه ؟؟ با مظلوم نمايي اينها را لاپوشاني نکنيد

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۴۴

چقدر هوچي استخدام شده واسه كامنت گذاشتن!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۴۹

آقاي مخترع خس و خاشاک دست بردار از اين در وطن خويش غريب

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۶:۵۸

اقاي احمدي نژاد يک روزي ما جوونا اين كارهاتو تلافي ميكنيم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۸:۵۴

کدوم کارو تلافي ميکني؟ مسکن هاي مهر رو خراب مي کني؟ صنعت هوا و فضاي ايران رو که تو اوج تحريم پا گرفت از بين مي بري؟ هسته اي مونو که با چنگ و دندون نگه داشت داغون ميکني؟ تودهني هايي که به اسرائيل و آمريکا زد پس ميگيري؟ کدومو تلافي ميکني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۲۰:۱۹

همه اين موارد را كه فرمودي درست، ولي دولت پاك چي شد؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۰۸

خدمتگزاران پاک!!!!!! خدايا توبه.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۱۳

آقاي احمدي نژاد چنان خودش رو از مردم و مردم رو از خودش ميدونه انگار همه عاشق سينه چاکش هستن. دولت نهم و دهم کارايي کرد که حالاها ملت بايد تاوانشو بدن. وقتي ياد اون حرفش که ميگفت پول نفت رو سر سفره ها ميارم (يا شبيه اين)ميفتم خندم ميگيره :D

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۱۶

سلام؛ چطور وقتي به آقاي روحاني اعلام مناظره مي کنند به مصلحت کشور است و جواب ندادن آقاي روحاني فرار از مناظره است؟ اما حالا که نوبت پاسخگويي به اتهامات است به مصلحت کشور نيست ! مصلحت را ايشان تعريف مي کنند ؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۲۵

جالب ترين نکته اينه که محمود، ايشون رو به "رياست ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي" هم منصوب کرده! يا خدا! محمود انصافا کلا داشتي اين 8 سال با ما شوخي ميکردي ديگه؟؟ آخه اين کارت ديگه خيلي خنده دار بود. با اوردن لبخند به لب مردم، نميدوني چه لطفي به ملت کردي.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۳۳

به شعورم بر ميخوره اين متن رو ميخونم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۷:۳۵

چه طوريه که براي يک استخدام در يک اداره ساده هزار جور گزينش مي کنند و از جزئيات زندگي آدم خبردار مي شوند اما درباره معاون اول رييس جمهور اين کار انجام نميشود. حرفي بزنيد که باورپذير باشد

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۸:۰۳

الهي! بنده خدا مظلومه. خب يه هشت سال بيشتر نبوده كه، اينا رو بذارين به پاي سفرهاي استانيش، به پاي گريه‌هاش تو سفرها، به پاي سخنراني‌هاي خوبش، خيليا با حرفاش ذوق مي‌کردن، نامه مي‌گرفت، پول ميداد، بعد متوجه شد تورم شده 44 درصد. خب دست خودش نبود. مظلوميت از اين بيشتر؟!!!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۸:۲۹

سالها با همين بگم بگم ها گذشت و آن شد که اين شد.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۱۹:۱۷

بله جناب! ماه پشت ابر نميمونه... .::الله اعلم!::. + فقط محض يادآوري ميگم: خدا حق الناس رو نمي بخشه ها!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۰:۱۷

بگم بگمممممممممممم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۰:۳۹

شما که ميدانستي مفسد است چرا انتخابش کردي؟ شما که ميگفتي دولتم پاکترين دولتهاست آدم وقتي ميبينه شخصي مشکل داره انتخابش نميکنه اميدوارم از حرفم ناراحت نشده باشي

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۱:۰۸

آقاي رحيمي استاندار کرمانشاه در دوره هاشمي رفسنجاني

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۱:۱۶

از خدا ميخواهم که ملت ايران ديگر امثال احمدي‌نژاد را به خود نبيند. آقاي احمدي نژاد هم روزي بايد از گوشه خود خارج شود و پاسخگوي بي قانوني هايش باشد.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۱:۱۹

اميداواريم جنابعالي به خودتان بيائيد

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۱:۴۹

من موندم چرا بزاريم يه دولت 8 سال اين کارها رو بکنه بعد از پايان دولت تازه شروع کنيم به حساب کشي پس اين همه نهادهاي نظارتي چه کاره بودند؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۱:۵۲

"دولتهاي مظلوم نهم و دهم" !!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۱:۵۷

دقيقا ماه زير ابر نمي ماند! وقت زياد است ملت عزيز ما هم صبورر. بفرض صحت اظهارات فوق خلافهاي ايشان در زمان دولت ومجلس اصولگرا صورت گرفته ودر همان زمان شايعه بيمه ايران وجناح فاطمي سر زبانها بود چگونه فردي مشکوک به اين منصب بالا ميرسد؟ ناگفته پيداست همفکران دولت دهم وحاميانش نيز بايستي پاسخگو باشند هم اين دنيا وهم درپيشگاه عدل الهي.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۲:۰۱

پناه بر خدا ي بزرگ. نميدانم مردم رو چي فرض مي کنند. با اين حرفها تک تک سلولهايم به درد مي آيند.پناه مي برم به خداي بزرگ

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۲:۲۴

همه اصولگراها از شما اعلام برائت ميکنند، شما هم از آقاي رحيمي اعلام برائت کنيد. مشکلي ندارد!!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۳:۳۳

احمدي‌نژاد در آبان سال 90: من به رهبري هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحيمي حتي يک ريال هم اختلاس کرده من به تلويزيون آمده و ضمن عذرخواهي اعلام مي‌کنم که شايستگي اين سمت را ندارم.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۳:۴۲

رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه ـ که اين روز‌ها اصلي‌ترين فرد پيگيري‌کننده وحدت اصولگرايان است ـ در دوستي خود با محمدرضا رحيمي، اين قدر صادق است که حتي در شرايط سخت امروزي نيز از خصوصيات خوب رحيمي دفاع کند. وي آبان ماه همين امسال و در اوج سختي‌هاي رحيمي در مراسم ختم مادر وي در مسجد نور تهران اظهار داشت: «من ايشان را سي سال است مي‌شناسم. من ايشان را کاملا مي‌شناسم. از دوره‌اي که مجلس بوديم و بعد از مجلس در دوره‌اي که مسئوليت معاون اول را داشتند. ما مدام با ايشان کار مي‌کرديم در نهاد نماز جمعه. هميشه در دولت‌ها نيروهاي مخلص فراوان بوده‌اند. قدر اين نيرو‌ها را بايد بدانيم. نيروهايي که براي خدا کار کردند و کار مي‌کنند و زحمت مي‌کشند‌».

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۵ ۲۳:۵۲

جناب آقاي احمدي نژاد شما گفته بوديد اگر ثابت شود که هر کدام ار اعضاي دولت پاکدست شما ريالي از بيت المال را تصاحب کرده باشد از مردم ايران عذرخواهي مي کنيد. ما همچنان منتظريم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۰:۰۳

ايسنا لطفا خبرهاي ايشونو نذار توي سايت، ما را ياد گذشته ميندازه.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۰:۰۵

مردي نبود فتاده را پاي زدن اگرچه مکتوب ايشان همانند سخنرانيهاي 8 ساله اش مي باشد، امّا اين مبارز نستوه توضيح دهند که جناب کردان نيز از آسمان و از در غيب به ايشان پيشنهاد شده بود که يک فوق ديپلم معادل خود را دکتر معرفّي کند و و وزير نيز شودآنهم وزير کشور و تدريس در دانشگاه کند آنهم براي دانشجويان دوره دکتري؟ به حال دولت و مجلسي بايد گريست که دخلش بود امتياز خرج التماس دولت نهم و دهم کشور را به حضيض لذّت کشاند که آثار و تبعات آن نه تنها در 8 سال آتي جبران نخواهد شد، بلکه چندين 8 سال نياز است تا جامعه بتواند نفس راحتي بکشد. يک دولت دشمن تراش که همه دوستان کشور را به دشمنان ايران مبدل ساخت.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۱:۴۹

نوبت شما هم خواهد رسيد

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۷:۳۹

من حتم دارم اسم اين آقاي م.ر هم توي جيب احمدي نژاد بوده

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۷:۴۱

البته که دولت شما پاکترين دولتها بود .....

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۷:۴۳

دکتر جون به قول خودتون ملت هوشيارن و اون ... رو لولو برد. آخه عزيزم شما که 8سال سکاندار کشور بودي چطور ميگي حتي اگه محاکمه قانوني و صحيح بوده...يعني نبوده؟شما ديگه چرا؟؟!!!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۷:۵۱

نميدونم چرا هرکي يه کار خلافي ميکنه زودي ميره پشت ملت عزيز پناه ميگيره؟ عزيز دل برادر خب وقتي ديدي ايشون خلاف کرده ديگه چرا اصرار داشتي پست بالاتر بهش بدي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۷:۵۳

جانم!!! دو حالت دارد يا ميدانستي يا نمي دانستي که ايشان متخلف هستند در هر دو صورت اشتباه کردي

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۸:۰۶

دولت پاک!!!؟؟ سه هزار ميليارد زمان کدوم دولت بود؟؟؟؟؟؟ به خدا جواب ندي سنگين تري دفتر ريييس جمهور دولت نهم و دهم!!!!!!!! چون ماه پشت ابر نمي مونه داره کاراتون رو ميشه,خدا بزرگه

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۸:۱۱

من از طرفداران پروپا قرص آقاي احمدي نژاد بودم.اما از اين حرفاش خندم ميگيره.يه آدم ساده شايد باورش بشه

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۸:۲۸

يه سوال يه کم فکر کنيد ملت فهيم. چرا به اتهامات آقاي رحيمي سريع رسيدگي ميشه ولي به اتهامات مهدي هاشمي و ... در دولت حقووووقدانان رسيدگي نمي شه؟؟ واقعا چراااا؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۰۹:۴۶

محمود اقا بيشترين درامد نفتي درامد فروش بانکها کارخونه ها و. .. در مقابل تورم ويراني اقتصاد ضعيف شدن قدرت خريد مردم فقر و... لطفا پيداکنيد پرتقال فروشان رو.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۰:۰۴

استاد يك سئوال داشتم: بگم؟ بگم؟ وقتي جناب رحيمي براي معاون اولي رئيس جمهور انتخاب مي شدند هيچ تحقيقي درباره ي عملكرد و گذشته ي ايشان انجام نشده؟ اين محكوميت سنگين هيچ پيشينه اي نداشته كه توحه رئيس جمهور مظلوم دوره ي نهم و دهم رو به خودش جلب كنه؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۵:۰۱

باسلام.فقط من يه حرف دارم اونم اينکه چرا کسي که تو دولتش تلياردرها واختلاس هايي که ميگن صفراشو برداشتن بايد اظهار نظر کنه واونوقت اگه يکي از مردم عادي يه خلافي بکنه ابروشو تو شهر ومملکت و سطح بين الملل ميبرن خودتون قضاوت کنين

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۲۰:۱۵

ايول+++++++++++++++++++++++++++++

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۸:۴۸

شنا چرا ايشونو تو دولتت به کار گرفتي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۹:۰۲

در پاسخ به آقاي آقايي ! مسکن مهر که تکليفش معلومه. يه چاه ويلي کنده که تهش ناپيدا. هيچ مشکلي هم از مردم بي مسکن حل نکرده و فقط بخشي اش بدون امکانات تحويل شده. هسته‌اي رو هم ايشون به اين روز انداخت تا حالا به خاطر افاضاتشون مجبور باشيم مذاکره کنيم چون ايران‌هراسي رو دامن زد. نفت 140 دلاري رو هم فروخت و به جاي زيرساختها خرج روزمره کرد که مردم بگن پول داد به ما و اون آخريا که نقت اومد پايين و تحريم شد به فروختن ساختمونهاي دولت رو آورد فقط براي ادامه عوام‌فريبي . هوا فضا رو هم معلوم نيست منظورت چيه؟ اگر هم کاري شده نتيجه حداقل سرمايه‌گذاري از بيست سال پيش بوده . چشاتو وا کن ببين الان چي تحويل گرفني. آره داداش کلاهتو بذار بالاتر.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۹:۰۸

يعني عاشق اوني‌ام که گفته "درود بر احمدي‌نژاد که با متانت حرفش رو زده"...متانت ايشون رو هم ديديم مخصوصا توي اون مناظرات کذايي ... وقتي حتي حاضر شد مدرک دکتري يه بنده خدايي رو که توي دولت خودش در سال 86 و البته به حق درجه استاد تمامي گرفته بود فقط براي زمين زدن رقيب به دروغ جعلي بنامه ....اونم با اون وضع مفتضح... متانت؟؟؟؟؟؟؟نگو کلي خنديديم....

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۱۹:۱۰

بله در مورد کردان ديديم چطوري فرستادش تو معرکه و نذاشت استعفا بده که لااقل عاقبت بخير شه... انتظار داري پاي اين يکي وايسه؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۶ ۲۳:۱۸

از رييس جمهوري که ميگه تحريم کاغذ پاره است بايد توقع چنين بيانه اي داشت.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۲:۲۰

جناب آقاي احمدي نژاد ، متاسفانه شما هر بار که به قول خودتون به خط قرمزهاتون نزديک شدند سعي کردين با بگم بگم ها و تهديد غير مستقيم مسئولين مملکت توپ رو از زمين خودت خارج کني ، از اونجا که شما هنوز اميدوار به بازگشت به دوران طلايي مسئوليتتون هستين سعي در شانه خالي کردن از عواقب بي برنامگي هاي دولتتون دارید ، به عنوان يک نفر از هزاران نفري که هر روز از عمق جان آه مي کشد عرض مي کنم همچنان که هنوز شاهد بي عدالتي هاي متفاوت در مراکز مختلف هزينه اي مردم همچون خودرو و مسکن و معيشت و تحصيل و.... و تبعيض هاي ياس آور هستيم همچنان که براي شما گذشت اين نيز بگذرد . درسته که اين کاری براي پيشگيري از به قدرت رسيدن امثال شما در اين مملکته اما حتي اين محاکمه چيزي از مسئوليت مسئولان ما براي رساندن مردم فهيم و نجيب کشورم به داشتن زندگي حداقلي آرام کم نميکنه به اميد روزي که همه شجاعت اين رو داشته باشن تا زماني که صاحب قدرت هستند زير اشتباهات خودشون خط کشيده و صادقانه در جهت عزت مردم باشن درووود بر شرف تمام مردم سرزمينم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۱۴:۰۶

اقاي احمدي نژاد دولت شما دولتي بود که توش بالاترين اختلاس ها و کلاه برداري ها انجام شد توسط همين دولت مرداني که اونها رو پاک خطاب کرديد...ولي به بهانه ي صلاح مملکت نمياييد ازشون حمايت کنيد..اين نامه با اين حرف ها با عقل جور در نمياد.....

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۴۵

کرسنت چي؟ استات اويل؟ اينم بگو ديگه.. چرا نميگي؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۴:۴۳

بگم؟بگم؟ همه اسمها توي جيبم هست؟ميخواين بگم؟بگم؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۸:۵۰

آقاي احمدي نژاد راحت با آبروي وزرا و نماينده ها بازي مي کرد و بعضا اونها رو مسخره مي کرد و اين مشايي رو کرده بت.و اون خنده هاي حرص در بيارش

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۱:۴۶

ببخشيد من يک سئوال دارم و آن اينست که کارمندان دفتر رييس دولتهاي گذشته از چه منبعي حقوق مي گيرند و اساسا اين دفاتر زير مجموعه چه سازماني است که پس از پايان کار دولت همچنان بکار خود ادامه مي دهد؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۸:۱۱

بابا الان بخواي توي يک اداره ي دولتي استخدام بشي به نمازي که توي خونه ي خودت مي خوني هم کار دارن حالا معاون اول شده ولي ....

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۱۸:۵۰

جوابيه آقاي رحيمي هم خيلي چيزا داره ميگه ها

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۲۰:۰۱

تحريم کاغذ پاره هست کنايه هست تا از تحريم نترسيد به خاطر ترس از تحريم نيش اوباما تا بنا گوش بازه. الان مثلاً تحريم نيستيم ما تحريميم از حقوق عادلانه انساني واسلاميمون در جهان که تنها راه برداشتنش مقاومته يک خرده از مقاومت لبنان يادبگيريد

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۲۳:۲۳

احمدي نژاد ... خوب تو دوره رياست جمهوريت ملت رو سر کار گذاشتي ها.... به ما هم ياد بده سرکار بذاريم ...

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۰۳:۴۵

سلام من در مورد متن نامه دفتر احمدي نژاد نظري ندارم چون انقد مضحک هست که لازم نيست راجبش حرفي زد اما طرف صحبتم با جناب آقايي که نظراتش رو خوندم هست که گفتن صنعت هوا فضاو هسته اي رو با چنگ ودندان نگه داشتن از افتخارات دولتهاي نهم ودهم بود! جناب آقايي: اين دولتهاي مورد نظرشما از مردم ايران و خون شهدا ي هسته اي هزينه کرد نه باچنگ ودندان... همون شهدايي که به سادگي هدف قرار گرفتن تا ابزار تبليغاتي آقاي احمدي نژاد باشند آقايان خودشون واطرافيانشون براي يه سفر درون شهري کلي خدم وحشم همراه ميبردن تا مبادا سرما بخورن اما وقتي شهيد علي محمدي ترور شد چرا از بقيه دانشمندان بخوبي حفاظت نشد تا اين سرمايه هاي ارزشمند به اين راحتي پرپر نشوند؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۲:۰۰

در چواب اقاي محسن پور خو عزيزم حتما اتهاماتي که به اون وارده کشکيه که نمي تونن ثابتش کنن!!

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۰۹ ۱۹:۳۳

خداوند به همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي خيرعطا فرمايد .درودفراوان براحمدي نژادقهرمان .

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۳۱

دزدگير84 چه مي کند؟ فقط مانده اند که بگويند از اول با ما نبوده است

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۰ ۱۳:۳۹

محمود جان بگم؟بگم؟شانزده ميليارد تومان از بيت المال صرف دانشگاه ميخواستي بکني که خداروشکر مجلس فهميد،اونم رحيمي و مشايي بودن؟ سه هزار ميليارد هم که دوران شما نبود دوران قبل شما بود؟اختلاس تامين اجتماعي چطور؟بورسيه هاي غير مجاز چطور؟ باز بگم؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۹:۲۶

اگر اين اتهامات راست است آيا ارزش دارد بخاطر دنيا اينگونه زيست اگر اتهامات دروغ است تهمت چرا؟ آيا درست است؟

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۵ ۱۰:۳۱

بسمه تعالي درودبراين مردقهرمان که ازترس آمدنش خواب وخوراک ازفتنه گران ومنافقان گرفته

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۵ ۱۴:۵۴

من از ملت ايران به خاطر راي دادن به احمدي نژاد عذر مي خواهم

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۸ ۱۲:۱۲

باز احمدي نژادو بگم بگم ها خوب بگو ديگه

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۸ ۱۹:۰۲

جانم فداي احمدي نژاد.همه اين بازيها فقط بخاطر اينه که دکتر عزيز و باکياست لب به سخن بگشايد تاآنگاه هر کسي حرفهايش را کلاغ چهل کلاع کند وبرعليه خودش استفاده کنند اما دکتر احمدي نژاد اگر اين حاشيه ها برايش مهم بود آنهمه خدمات بزرگ را وقت اجرا نداشت وزيرک تر وباهوش تر ازاينهاست .ما که دوستش داريم تا ابدالدهر.

avatar
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۰۷

وجود دکتر احمدي نژاد شجاع وبي باک وخدوم به خودي خود منشا کار وفعاليت خواهد بود چه برسد به اينکه وارد عرصه فعاليت بشوند .چون به قول برادرعزيز آقاي علوي ازترس آمدنش حداقل سعي ميشود که به ملت خدمت شود