• شنبه / ۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94010100173
  • خبرنگار : 71290

/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

جلیلی: همدلی دولت و مردم موجب اعتمادسازی می‌شود

جلیلی: همدلی دولت و مردم موجب اعتمادسازی می‌شود

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: همدلی میان دولت و مردم هزینه‌های ناشی از بی اعتمادی را کاهش داده و موجب تقویت اعتماد بین مردم و دولت می‌شود.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: همدلی میان دولت و مردم هزینه‌های ناشی از بی اعتمادی را کاهش داده و موجب تقویت اعتماد بین مردم و دولت می‌شود.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تبریک به مناسبت سال نو و تسلیت ایام فاطیمه با اشاره به نام گذاری سال جاری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خودشان فرمودند نگاه به شعارهای سال یک نگاه مستمر است و موضوعی برای یک مقطع زمانی خاص نیست بلکه هر شعاری که مطرح می شود به عنوان یک موتور محرکه برای تحرک بخشی به حوزه‌هایی که تحت تاثیر آن قرار دارد و برای انجام فعالیت هایی که نیاز جدی کشور است مورد توجه قرار می گیرد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به این که شرایط بین المللی و داخلی کشور تحت تاثیر فعالیت های سیاسی چه در حوزه بین الملل و چه در حوزه داخلی قرار خواهد گرفت و از طرفی هم انتظارات مردم برای پاسخگویی دولت‌ها نسبت به نیازهایی که دارند مورد توجه است این رویکرد نزدیک کردن دل ها به یکدیگر و پاسخ به نیازهایی که مردم از دولت های خودشان دارند باید برآورده شود.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس همچنین اظهار کرد: قطعا هر چه همدلی‌ها و همزبانی‌ها میان دولت و مردم بیشتر باشد هزینه‌های ناشی از بی اعتمادی و فاصله گرفتن مردم از دولت‌ها کمتر می شود.

جلیلی تصریح کرد: در واقع هزینه های دولت برای اعمال برنامه خود در بین مردم با تحقق بخشی به همدلی و هم زبانی کاهش می یابد.

وی تاکید کرد:‌ شعار امسال به منظور تقویت اعتماد میان مردم و دولت‌هایی که آن ها انتخاب می کنند، است. از طرف دیگر به دولت ها برای سرعت بخشی به منظور پاسخ به نیازهای مردم کمک می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha