• جمعه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۲۳:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94022514915
  • خبرنگار : 71420

قطع کانال‌های ارتباطی و انتشار خبر کذب در دقیقه 87

دلیل اتفاقات عجیب در تبریز چه بود؟

دلیل اتفاقات عجیب در تبریز چه بود؟

مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی با بیان این که تیمش را قهرمان می‌داند، از پشت پرده اتفاقات عجیب رخ داده پس از پایان بازی سخن گفت.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی با بیان این که تیمش را قهرمان می‌داند، از پشت پرده اتفاقات عجیب رخ داده پس از پایان بازی سخن گفت.

به گزارش ایسنا، پس از اتمام بازی تراکتورسازی و نفت تهران اتفاق عجیبی در تبریز رخ داد و بازیکنان و هواداران تراکتورسازی به نشانه قهرمانی در لیگ برتر به شادی پرداختند.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت این اتفاق گفت: اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه 87 قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه از وضعیت مبهم بازیکنان و کادر فنی تیمش در ورزشگاه یادگار امام سخن گفت: ما اکنون در رختکن هستیم و به ما گفته‌اند که تا شرایط امنی برقرار نشود، نمی‌توانیم خارج شویم. در رختکن هم قفل است و از بیرون خبری نداریم.

قنبرزاده در ادامه درباره بازی تیمش با تراکتورسازی و از دست رفتن قهرمانی گفت: قهرمانی لیگ در دستان نفت و تراکتورسازی بود اما آنها جام را یک لحظه زمین گذاشتند و در همان لحظه سپاهان آن را برداشت. به این تیم تبریک می‌گویم. حتما خواست خدا بوده است که این اتفاق بیفتد.

وی همچنین از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنانش خبر داد و گفت: بازی کردن برابر حدود 100 هزار هوادار پرشور و آن شرایط ویژه‌ای که ورزشگاه یادگار امام داشت،‌ سخت بود. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و همین جا اعلام می‌کنم که از نظر ما آنها قهرمان هستند و به همین دلیل پاداشی را که قول داده بودیم در صورت قهرمانی پرداخت می‌کنیم به آنها می‌دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۰۹

آقاي تاج مبارکتان باشد، آقاي فغاني دست شما هم درد نکند بالاخره مامور هستيد و معذور، آقاي فرکي شما هم مي دانيد که نه لايق قهرماني بود و نه توان آنرا داشتيد، براي جاودانه کردن نام خودتان در تاريخ فوتبال کشور بيايد و حقايق را بگوئيد، آقاي تاج بدانيد که از شما در آينده هرگز بخوبي ياد نخواهد شد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۹

چرا چون باختيد اينو ميگيد.ظرفيت داشته باشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۲

آقا يا خانم "م" باختيم؟؟؟خبر رو درست نخونديد يا فوتبال رو زنده نديديد ما نباختيم ما رو محکوم به باخت کردن ....

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۲

به خاطر باخت نيست اولين بارمون هم نيست که داريم ميبازيم و آخرين بارم نخواهد بود چون که بهمون توهين کردن با اين حرکتشون مگرنه جام قهرماني يک فلزه براشون متاسفم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۱۳

قهرماني سپاهان خواست فدراسيون و آقاي تاج بود

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۴۱

و همچنين فغاني

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۱۹

براي چنين فوتبالي بايد تاسف خورد. تراکتور سربلند ما از فصل بعد از حضور در ليگ بي عدالتي ها انصراف بدهد. قهرمان را هم سپاهان اعلام کنند خيال همه راحت .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۴۱

تمام موبايلها تلويزيون و اينترنت قطع شده براي 10 دقيقه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۲

آقا جو نده الکي‌. يعني‌ يک نفر از همراهان تيم موبايل نداشت. اينم ازون حرفاست.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۵۰

چرا داداش داشتن ولي از دقيقه 80 همه آنتن ها رو قطع کردن. قهرماني سپاهان مهندسي شده بوود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۸:۵۴

دقيقه 87 شبکه‌هاي تلويزيوني، راديويي و حتي شبکه موبايل قطع شد و هيچ راه ارتباطي نداشتيم. در همان لحظات بود که اعلام کردند ديدار سپاهان و سايپا در اصفهان دو بر دو مساوي شده است!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۲

چه نظرات آبکي چه قضاوتهاي آبکي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۴۶

تحليل فني از بازي بايد داشته باشيم. امروز تراکتور با احتياط بازي مي کرد و کمي ترس از باخت داشت و تيم کوبنده هميشگي نبود ضمن اينکه ترکيب تيم هم جالب نبود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۳

به خدا اين رسمش نيست اينطوري سر يه تيم رو ببريد. وجدان داشتيد اينکارو نميکرديد. نميدونيد چقدر ناراحتم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۵

اين ليگ رو بايد تعطيل کرد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۹

با اينکه تبريزي نيستم ولي انصافا حق تراکتور بود که قهرمان شود. آقاي فغاني مسول اين ناداوري هستند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۳۳

اين يه ظلم بزرگ بود . شايد اگر نتيجه ي واقعي رو ميدونستن بيشتر تلاش ميکردن و گل ميزدن.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۳۵

وقتي سياست و سياسيون وارد فوتبال بشن همين ميشه.تو روز روشن سر ما رو بريدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۳۷

پاداش فوتبال پاک را به نحو احسنت دادن مبارکه کميته داوران ، فدراسيون و سپاهان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۳۹

سپاهان بار ديگر ثابت کرد ميتواند کارهاي عجيب در فوتبال کند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۸

بله وقتي داور قهرمان بکنه سپاهان کارهاي عجيب ميکنه. اين قهرماني از طريق داورها به سپاهان رسيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۲

از اون حرفاست ها. آقا راديو نداشتين!!! بعد تو3دقيقه سپاهانيکه سوار بازي بود يکدفعه 2تا گل ميخوره شماهم..... آقا ولمون کنيد همش توهم توطنه. انصاف داشته باشيد يک کم!!!! اون سال که 7 دقيقه وقت اضافه اکي گرفتن و 5 امتياز ناحق از سپاهان کم کردن فوتبال کثيف نبود!!!!!! حالا پرا ليگ رو تعطيل کنن اگه تراکتور قهرمان ميشد فوتبال پاک بود!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۰

واقعا يني به اين ميگن فوتبال يه سال واسه قهرماني بجنگي اخرش اينه!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۳

اين ديگه فاجعه است .تراکتور 5 دقيقه اخره بازي داشت وقت تلف ميکرد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۵

کلا ارتباطات مخابراتي در استاديوم قطع شده بود

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۹

تراکتور نباخته! براي چنديمن بار با فاصله 1 امتياز قهرماني را از دست داده است. فقط ماجراي لک و خطيبي و صاحبان تراکتور و دروغ هاي اين چنين و شعار ها و پرچم هاي برخي تراکتوري ها در بازي استقلال را کنار هم بچينيد به هر سه گل خورده شده از کرنل و اخراج شک مي کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۰۶

به قرآن به امام حسين به خدا، اين تاج با سپاهانه اينو بفهمين بايد اصفهان باشين تا اينو متوجه بشين اينو نچسبونين به ما

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۵

سپاهان يا با آب معدني هاي کنار زمين يا با غش کردن محسن قهرماني و اين با با غش کردن فغاني در دو بازي سپاهان با تراکتور و تراکتور با نفت قهرمان ميشه ننگ باد اين قهرماني

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۶

همونطور که جلالي هم اشاره کرد، وضعيت داوري ها در اين ليگ بسيار مشکوک بود، خصوصا فغاني، البته اين وضعيت به طرز عجيبي با شروع مربيگري فرکي در ليگ و نحوه قضاوتها به نفع اين آدم چه زماني که تو نفت بود و چه زمانيکه در فولاد بود و چه حالا که با سپاهان قهرمان شده ، مشکوک ميباشد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۱۹

واقعا بايد تاسف خورد براي اين فساد اين نامردي. تو ورزشم نميتونن خودشونو کنترل کنن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۰

احتمالن براي حفظ امنيت روي اسکوربرد ورزشگاه تبريز نتيجه بازي سپاهان را مساوي اعلام کردند. اين به سپاهان مربوط نيست. اين امر از داخل ورزشگاه تبريز رخ داده است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۳

معلومه يه برنامه از پيش تعيين شده بوده. اين ليگ کثيف بايد اصلاح بشه.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۵

سلام دوووووووووووووووووووستان من صد بار فيلم باز بيني کردم. داور اشتباه کرده. وقتي داور کارت زرد اول نشون داد کاپيتان نفت سريع امد گفت 2 تا کارت داره 2 تا داورم اشتباه کرد کارت قرمز داددددددددددد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۲۹

چند تا چيزو براي بعضي از دوستان ميخوام روشن کنم: 1-اون عزيزي که نوشته جو ندين مگه يه نفر گوشي نداشته ميخام بگم داداش مگه نميبيني نوشته کليه وسايله ارتباطي از دقيقه 87 قطع شده بود خب تو اگه خودت اونجا بودي چيکار ميکردي؟؟!!! 2-براي اون عزيزيم که نوشته چون باختين اينو ميگين ظرقيت داشته باشين!!ميگم:نباختيم بلکه خواستن که ببازيم،چرا؟چون اولا به چه علت آندرانيکو اخراج کردن(بيچاره چند دقيقه مات مونده بود فقط داورو نگاه ميکرد،هيچ صحنه اي هم نشون ندادن که ملت ببينن قضيه چي بوده؟،برا اون افراديم که ميگن حتما فحش داده ميگم اگه اينو نگين چي بگين آخه!!؟؟چون بهانه اي غير از اين پيدا نميشه که بگيد!!)ثانيا چرا به صد هزار نفر دروغ گفتن تو ورزشگاه؟؟!!يعني به شعوره صد هزار تماشاگر و بازيکنان و همه توهين کردن و اين دروغ باعث شده تراکتور تمامه زورشو نزنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۰:۳۳

واقعا متاسفم به فوتبال سياست زده کشورمون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۰۵

واقعا خيلي نظرات بي منطقه. بهونه ميارند. انقد بيخودي قضاوت نکنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۰۷

به نظر من بايد جام را به فغاني بدهند، همانطور که تو بازي تراکتور و سپاهان بازي را برگرداند تو اين بازي هم بازي را برگرداند. اين جام مبارک فدراسيون بي لياقت و کميته داوران سفارشي باشد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۱۰

اين قهرماني مبارک آقاي تاج و آقاي اسلامي باشد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۱۷

اين نا عدالتي ها در کشور ما تموم شدني نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۲۴

پس چجوري گزارشگر مسابقه تراکتور نتيجه سپاهان رو مي‌دونست؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۲۹

چرا بهانه ميگريد؟ ارتباطات قطع شده بود؟ چرا اينقدر ما ميخندونيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۳۵

مقصر اصلي تيموريان بود که با اينکه تيمش جلو بود با بازيکن حريف درگير شد و کارت دوم رو گرفت. اما مهم اينه که يه بازي جذاب و زيبا ديديم.از ديد من هر سه تيم قهرمانند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۴۷

آقا مسعودخان اگه بخوني نوشته از دقيقه 87 ارتباطات قطع شده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۴۸

سيستم ارتباطي کل ورزشگاه و اطراف قطع شده بود. وگرنه مردم ميدونن که ميتونن تماس بگيرند. اصلا خيليا با اينترنت پيگير بودند. فوتبال کثيف همينه.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۵۱

اون عقل کلي که ميگه "يعني يه نفر موبايل نداشته" بدونه همه موبايل دارن ولي شبکرو قطع بود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۵۱

خيلي باورش سخته

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۱:۵۳

خود گزارشگر راديو ورزش از ورزشگاه يادگار امام به صورت آنلاين نتيجه بازي سپاهان رو تا آخر بازي چک کرد و گفت آرزوي قهرماني براي تراکتور سازي محقق نشد بعد چطور ارتباطشون کمپلت قطع شده; به شايعات عادت کرديم و دوست داريم باور کنيم. نتيجش هم همينيه که شد!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۲:۱۵

عاقا ميگن ارتباط اينترنتي تلفني کل ورزشگاه با بيرون قط بوده..يارو مياد نظر ميزاره که ي موبايلم بغلي نداشت!! عزيزم ميگن نره... شما ميخاي بدوشي؟؟؟!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۲:۳۳

دراين فوتبال رو بايد گل گرفت،دومي با سومي هيچ فرقي نداشت،پس اگر نتيجه واقعي رو ميدونستن حمله ميکردن يا تراکتور ميزد يا نفت در هر صورت سپاهان قهرمان نميشد که به لطف آقايان ... شد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۲:۵۵

ننگ اين لکه قهرماني تا ابد بر پيشاني تيم سپاهان و فوتبال ايران خواهد ماند! امروز سياهترين روز تاريخ فوتبال ايران هست.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۳:۲۴

چرا همه چي رو سياسي ميكنيد، در همين گزارش گفته كه تا دقيقه 87 بازي سپاهان رو داشتن از تلويزيون ميديدن، آخه از روند اين بازي متوجه نشديد كه سايپا نميتونه دو گل بزنه و تساوي بگيره!! اون چند دفعه اي كه سپاهان قهرمان شده هم اتفاقات كثيف افتاده بود؟ بخدا من اصفهاني نيستم و طرفدار پرسپوليسم، ولي يه كم با منطق فكر كنيم شايد به نتيجه ديگه اي برسيم. اينكه تاجه، هزار تا گنده تر از اونم جرات قطع برق و تلفن ورزشگاه تبريز با اون جوي كه داشت رو نميكرد. این نقص فنی بوده و بس

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۴:۰۹

بعد بگيد تماشاچي چرا نمياد استاديون خوب اين آقاي تاج و داورها ارادت خاصي به سپاهان دارن اين قهرماني هاي زوري ارزش نداره فقط همه را از فوتبال بري ميکنيد ميريد اسيا ميبازيد بر ميگرديد فقط پارسال که دايي دستون را رو کرد نشد سپاهان را قهرمان کنيد اميداوارم مجلس با وزير به کاري بکنن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۵:۴۹

فدا سرتون ايشالا سال ديگه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۶:۴۳

ما براي مديريت غلط تراکتور متاسفيم.به تراکتور و نفت چه که سپاهان مساوي کرده..انها بايد بازي خودشان را ميکردند.چنانچه نفت فقط و فقط با برد قهرمان مي شد..پس تساوي سپاهان به دردش نمي خورد..اين جوي ست که مدتهاست عليه اصفهان بوجود امده.....گناه سپاهان اين است که يک تيم اصفهاني ست..شما به دقايق پاياني بازي تراکتور و نفت دقت کنيد همين که نفت,گل مساوي را زد جو ورزشگاه متشنج شد صندلي ها و بطري ها به وسط ميدان پرتاب شد...ببخشيد ولي ترکبازي خود دست اندرکاران تبريز اين اتفاق عجيب را رقم زد براي جلوگيري از اشوب هاي بعدي به خيال خودشان.اما با اين کار وضع بدتر شد و با ابروي تيم و شهر ديگري هم بازي شد.....

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۷:۴۱

اينکه کسي از نتيجه بازي سپاهان خبر نداشته باشه عجيب هست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۸:۳۷

همه موبايل داشتن بابا مسلمان اطراف ورزشگاه کلا انتن گوشي ميرفت نه ميتونستي زنگ بزني نه اينترنت هيچي هيچي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۸:۳۸

واقعا عادلانه اين است که جام را از سپاهان بگيرند ومسابقه بين تراکتور ونفت دوباره برگزار شود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۹:۰۴

اين حرفا فقط تو کشورهاي جهان سوم زده ميشه.100هزار تماشگر اونجا بوده يعني کسي نميدونسته بازي سپاهان چند چنده.به جاي اين حرفا تلاشتونو بيشتر کنيد نفت وتراکتواصلا نبايد کاري به بازي ديگه داشته باشند کار خودشونا بايد انجام ميدادن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۹:۳۰

زشته اقا ظرفيت داشته باشيد مگه سپاهان اومد بهتون گفت بريد مساوي کنيد ميخواستيد تو زمين ببريد و قهرمان بشيد وقتي خودتون نتونستيد ببريد و سپاهان قهرمان شده اين حرف ها ديگه بچه گانه است

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۰۹:۵۴

باعرض تبريک به سپاهان ولي واقعا خوش شانس بود

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۰:۱۲

باسلام خدمت فوتبال دوستان عزيز بخصوص تهراني ها ي همشهريم .من يک هوادار استقلالي هستم .به نظر من تعصب به استقلال و پرسپوليس باعث شده که تيمهاي شايسته تکنيکي همانند تيم نفت هوادارانش در ورزشگاهها اندک باشد .به نظر من فوتبال دوستان تهراني بايد نسبت به نمايندگان تهراني در ليگ برتر تعصب نشان بدهند .واقعا تيم نفت هم در اين دوره و هم در دوره قبل ليگ برتر خوش درخشيد.خدا ميدونه اگر نصف هواداري که از سپاهان يا تراکتور شد از نفت مي شد بي شک نفت قهرمان مي شد .البته تيم نفت قهرمان واقعي است.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۰:۵۸

فرافکني لازم نيست.تيمي که دو گل جلو بود.چرا بايد بازيکنش کاري بکنه که اخراج بشه.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۱:۰۸

اگر واقعا آنچه شايع شده درست باشد باعث خجالت سپاهان است و اگر برعکس باشد باعث خجالت تراکتور و نفت . ولي در هر دو حالت اين ما هستيم که بايد خجالت بکشيم که در چنين فضاي دروغ و فريبي زندگي مي‌کنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۱:۵۱

بابا بذارين صفايي فراهاني بياد دوره طلايي فوتبال ايران اون زمان بود مساوي با آمريکا تو خاک آمريکا مساوي با دانمارک تو خاک دانمارک بالا رفتن رنکينگ فوتبال ايران تو فيفا اينا کارنامه مهندس صفايي بود

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۲:۰۳

اقا ... اگه تو شهر تبريز تا حالا تو استاديوم قدم گذاشته باشي ميفهمي که انتن ندادن موبايل نداشتن ارتباط يعني چي. پارازيت يعني همين.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۲:۰۴

پنجمين قهرماني سپاهان در ليگ برتر و داشتن رکورد پرافتخارترين تيم ايراني چه در خارج و چه در داخل، تيم شايسته رو به خوبي نمايان مي کنه. ما سپاهانيم و قهرماني ارث آقامونس!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۲:۳۰

معتقدم به تراکتور كاملا ظلم شده و يا حتي به نفت كه ممكن بود توي ضد حمله گل بزنه و سپاهاني ها يه بار ديگه به صورت كاملا كثيف و غير ورزشي قهرمان شدند خسته نباشي اقاي تاج قهرمان واقعي شمايي! اين اتفاق توي هر كشوري كه مي افتاد كه نماينده فدراسيون بياد به نيم دروغ بگه از بالا تا پايين فدراسيون دادگاهي مي شدن. اما...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۳:۲۱

آقاي م شما از ظرفيت حرف نزنيد خواهشا وقتي استقلال تو تهران باخت ديديم ظرفيتتون رو

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۳:۴۵

ديگه دوره اين حرفا گذشته. با اين حرفا نمي تونن قهرماني سپاهان و لوث کنن. نتيجه نگرفتن خودشون و مي خوان توجيه کنن. تو اين دوره و با اين پيشرفت تکنولوژي و اينترنت واقعا خنده داره که بگن نتيجه رو اشتباه اطلاع دادن. واقعا خنده داره.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۳:۴۸

اينجور قهرماني بدرد هيچ تيمي نمي خورد بايد مردانه جنگيدوقهرمانشدبافوتبال کثيف قهرمان شدن شهرت نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۳:۵۳

من که استقلالي ام اما قهرماني...سپاهان هيچ کسو خوشحال نکرده اين قهرماني حق تراکتور يا نفت بود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۴:۱۸

سلام شايد بتوانيد هموطنان ساده دل تبريز را با اين حرفهاي پوچ گول بزنيد ولي با بقيه چيکار ميکنيد مسوولين محترم تراکتور به جاي اين شايعات جوانمردانه باخت و بازي ضعيفتونا گردن بگيريد خيلي زشته که هفتاد ميليون آدما .... فرض ميکنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۴:۱۸

متاسفم براي اين فوتبال .اين قهرماني از پيش تعيين شده بود اقاي فروسي پور خودشون تو برنامه نود گفتن سپاهان بايد بزاره اين بار ترختور قهرمان بشه پس چيزي بوده که ايشون اين حرف رو زدن اره با اين فوتبال ناپاک معلوم سپاهان حالا حالاها قهرمان تبريک به تاج

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۷

سپاهان گل دوم را در دقيقه ي 31 زد پس تا دقيقه ي 87 مي دانستند سپاهان برده. تراکتور هم که گل مساوي را دقيقه 80 دريافت کرد. در اين 7 دقيقه کاري نکردند هيچ 1 گل هم خوردند! 3 دقيقه ي آخر بازي مي خواستند نتيجه را عوض کنند!؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۳:۱۳

عكس صحنه پنالتي دقيقه نود در اينترنت هست وجدان داشته باش

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۷

اصفهان سابقه و يد طولاني در قضاياي پيچيده اينچنيني دارد تيم شهيد منصوري را به ياد داريد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۱

تا وقتي اقاي ... هست همينه، کار هاي کثيفم کار خودشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۱

اين افتضاح کاري رو تاريخ فراموش نخواهد کرد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۳

من خودم خوزستانيم و فولادي الان تو تبريز دانشجو ام . تیم تبریز هم کلا امسال خوب بودن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۲۱:۰۹

فقط هدف کشاندن تماشاگران تراکتور به بازي ها بود تا ليگ پرشور شود و تماشاگران ساير تيمها به خاطر کم نياوردن آنها هم حاضر شوندو فوتبال کثيف پيشرفت کند. ديگه از فوتبال ايران متنفرم حتي تراکتور. ان شاالله هميشه شکست بخورند.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۲۲:۲۰

باور کنيداينهاکارهاي بزرگتر ازاين هم ميکنن چه برسد به تراکتور ببينيد بر سر سرخابي ها چه اوردن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۲۳:۳۹

بنده اخراج اندو را تاحدودي ازنظرفني اثرگذار دانستم ولي اينها کروکي غلط ميدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۲۳:۴۳

واقعا کساني که پشت پرده بودند با وجدان خود چي جور کنار ميان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۰۲:۲۳

من بشخصه در ورزشگاه يادگار امام بودم و اين اخبارو تایيد ميکنم واقعا ب داشتن چنين فدراسيون فوتبالي افتخار ميکنم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۴:۱۸

مهدي جان دروغ گناه كبيره اي است همه مي داند هر كسي كه در استاديوم بود ناراحت شده

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۰:۵۲

بابا منظور آقا مهدي اينه که فدراسيون کارش درست نبود!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۲:۲۶

هم کادر فني تيمه نفت هم تيم تراکتورسازي اخبارو تاييد کردن و ميگن که واقعا باعثه تاسفه برا ليگه فوتبالمون يههمچين حرکات غير اخلاقي ولي جالبش اينجاست که بعضيا اومدن اينجا نظراتي نوشتن که آدم شک ميکنه که اينا اصلا مسابقه رو ديدن يا نه؟؟!!سواي اين حرفا چرا پنالتيه تراکتورو فغاني نگرفت در حالي که شورتشو کشيده بود؟بازم بگين ليگمون پاکه و فغاني بي تقصيره!!واقعا برا بعضيا متاسفم واقعا متاسفم!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۳:۱۲

ايسنا چرا عكس صحنه پنالتي دقيقه نود را منتشر نمي كني چرا از تيمي كه در ورزشگاه فقط 7 هزار نفر تماشاگر داشت حمايت مي كني

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۵:۰۶

من وقتي صحنه شادي را ديدم به سه نفر از دوستانم در ورزشگاه زنگ زدم ولي هرسه شماره بوق اشغال ميزد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۱۴

اوني که مي گي اگه تراکتور برده بود آنوقت فوتبال پاک بود نه خير به خاطر باخت تراکتور نيست. اگه تراکتور هم به همين روش قهرمان ميشد بازم مي گفتيم فوتبال کثيف. همه ي اونايي که تو ورزشگاه بودن ديدن چي شده بود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۱۸

در ضمن کساني که مي گيد مگه ميشه سپاهان دو 3دقيقه دو گل بخوره؟ بايد خدمتتون عرض کنم تو فوتبال همه چي ممکنه. مگه همين تراکتور تو پنج دقيقه گل نخورد؟ يکي از بازي هاي خارجي هم بود که در 5دقيقه ي آخر نتيجه ي چهار بر صفر چهار بر چهار کرد. دوتا گل خوردن که چيز غير قابل باوري نبود.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۶:۲۳

بس کنيد بابا تو رو به خدا ...تا کي مي‌خواين با توهم توطئه روي ندانم‌کاريها و ضعف مديريت عده‌اي سرپوش بذاريد. خوبه سپاهاني‌ها و مردم شريف اصفهان براي اين حرفها تره هم خرد نمي‌کنن وگرنه خودتون هم ميدونيد از پس زبون اصفهاني جماعت برنمياين... سپاهان پنج تا قهرماني رو توي ليگ با برنامه‌ريزيها و درايت مسئولانش کسب کرده ...اگه راست ميگيد کمي درايت داشته باشيد والا به جوک بيشتر شبيهه خوب بريد کنکاش کنيد ببينيد توي تبريز چرا به قول خودتون براي دقايقي ارتباط با عالم خارج قطع شده به اصفهانيها چه مربوط

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۹:۰۵

شما اگر عاشق تيمتان بوديد فقط هفت هزار نفر نمي رفتيد براي اين بازي مهم تيمتان طرفدار ندارد سندش هم تعداد تماشاگر است شما فقط چون از تراكتور بدت مي آيد حامي سپاهان شدي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۷:۲۸

حالا از اين بحث خارج شيم فقط بگم اين گزارشگر تبريز خيلي رو اعصاب بود خواهش ميکنم بهش بگين شما خيلي خوبين بخدا فقط هي تکرار نکن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۹:۰۴

با احترام فراوان به تيم تراکتور که شخصا دوست داشتم اونا قهرمان شن ولي شما بايد تو زمين خودت نفت رو مي بردي برادر من . اينا ديگه بهانه است . تيمي که ادعاي قهرماني داره نتیجه سه بر يک رو از دست نمي ده.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۹:۰۹

آيا مسئولان تراکتورسازي به دست‌اندرکاران صداوسيما که از همه نتايج مطلع بودند هم دسترسي نداشتند؟! جالب اينجاست که شنيده شده برخي از خبرنگاران مستقر در تبريز هم از نتيجه بازي سپاهان مطلع بوده‌اند و اين موضوع را به نزديکان تيم تراکتورسازي رسانده‌اند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۹:۵۷

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با ايسنا درباره علت اين اتفاق گفت: اتفاق عجيبي در ورزشگاه رخ داد. ما از طريق تلويزيون از داخل رختکن بازي‌هاي ديگر را پيگيري مي‌کرديم اما از دقيقه 87 شبکه‌هاي تلويزيوني، راديويي و حتي شبکه موبايل قطع شد و هيچ راه ارتباطي نداشتيم توي همون ورزشگاه گزارشگر شبکه سهند تا وقتي که تماشاگران ريختند تو زمين داشت از نتيجه بازي اصفهان مي گفت. دوم اينکه مطمئنا همه تجربه کردند ترافيک شبکه يعني چي، اننتن هاي موبايل (bts) حجم ارتباطي محدودي دارند. در مواقع عادي به ندرت پيش مي آد که مثلا هزار نفر در يه مقطع زماني مشترک از شبکه درخواست سرويس کنند. نحوه ي منطقه بندي انتن ها رو هم همه ديدن. خيلي طبيعيه دقايق پاياني همه نتيجه بازي اصفهان واسشون مهم بوده، يک سوم جمعيت هم که خواسته باشن نتايج و از طريق موبايل پرس و جو کنن، شبکه مختل ميشه، اما اينکه از قديم گفتن شنونده بايد عاقل باشه، اينجا بدجوري چشمک ميزنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۰۰:۰۴

مقصر کادرفني و کلا تبريزيان چه ربطي به اصفهان و اصفهاني داره آقا انقدر بيخودي متهم نکنيد...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۲۸ ۱۴:۰۹

قهرمان تراکتور بود