• چهارشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۴ / ۰۷:۳۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94072214314
  • خبرنگار : 90111

بلیند: ناکامی بزرگی بود اما می‌خواهم ادامه بدهم

بلیند: ناکامی بزرگی بود اما می‌خواهم ادامه بدهم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با وجود ناکامی در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 قصد کناره‌گیری از سمتش را ندارد و اعلام کرد می‌خواهد به کار خود در جمع نارنجی‌ها ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با وجود ناکامی در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 قصد کناره‌گیری از سمتش را ندارد و اعلام کرد می‌خواهد به کار خود در جمع نارنجی‌ها ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، تیم ملی فوتبال هلند در آخرین بازی خود در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 از چک پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با شکست سه بر دو لاله‌های نارنجی به پایان رسید تا این تیم یکی از غایبان بزرگ یورو 2016 باشد.

هلند برای صعود به دور بعد به پیروزی در این دیدار نیاز داشت و از طرف دیگر هم باید ترکیه برابر ایسلند امتیاز از دست می‌داد اما هم ترک‌ها به پیروزی رسیدند و هم هلند بازنده شد تا ترکیه به عنوان تیم سوم به دور بعد راه پیدا کند.

هر چند تیم ملی فوتبال هلند عملکرد کابوس‌واری در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 داشت اما بلیند، سرمربی این تیم قصد ندارد که از سمت خود استعفا دهد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این که نتوانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم، بسیار ناراحت هستم. این ناکامی بزرگی برای ما بود اما اطمینان دارم که یک بار دیگر می‌توانیم به روزهای اوج خود برگردیم و به بالاترین سطح خود برسیم.

او درباره این سوال که آیا قصد استعفا یا کناره‌گیری ندارد، گفت: نه چنین قصدی ندارم و می‌خواهم به کار خود ادامه دهم. نباید به خاطر این ناکامی خود را از بین ببریم. الان زمان آن است که به دنبال اشتباه‌های خود باشیم و به آینده فکر کنیم. زمان گریه نیست و نباید حسرت زده به آینده نگاه کنیم. در شرایط خوبی قرار ندارم اما آماده هستم که ماموریتی را که به من سپرده شده است، ادامه دهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در پایان سخنان خود گفت: ما تنها در این دیدار ناکام نبودیم که در کل انتخابی یورو 2016 بد ظاهر شدیم. شرایط برای ما به خوبی پیش نرفت. باید واقع‌گرا باشیم. همه می‌دانند که تیم کنونی هلند با چه مشکلاتی روبه‌رو شد. 12 بازیکن خود را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتم و کار کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است. نباید در هر دیداری از هلند انتظار پیروزی راحت را داشت. ما با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم. با این حال باید به کار خود ادامه داد. ناکامی بزرگی رقم خورده است اما باید به آینده امیدوار بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha