• یکشنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94081005670
  • منبع : نمایندگی سمنان

برف پاییزی بر شانه‌های"نیزوا" نشست

برف پاییزی بر شانه‌های"نیزوا" نشست

ایسنا/سمنان ‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از بارش برف در ارتفاعات استان سمنان و خصوصا در برخی نقاط بخش شهمیرزاد، چاشم و نیزوا خبر داد و گفت: با وجود بارش‌های خوبی که در استان داشته‌ایم، خوشبختانه هیچ‌گونه سیلی در سطح استان رخ نداد.

‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از بارش برف در ارتفاعات استان سمنان و خصوصا در برخی نقاط بخش شهمیرزاد، چاشم و نیزوا خبر داد و گفت: با وجود بارش‌های خوبی که در استان داشته‌ایم، خوشبختانه هیچ‌گونه سیلی در سطح استان رخ نداد.

احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان با اشاره به بارش‌های دیروز 9 و امروز 10آبانماه در این استان‌، اظهار کرد: بیشترین بارش‌ها در استان سمنان در شهرستان مهدیشهر روی داده است.

وی از بارش 14 میلی‌متری باران در شهر مهدیشهر خبر داد و افزود: همچنین در کمرود نیز 14 میلی‌متر ، در چاشم 9.5 و در سمنان 7 میلی‌متر بارندگی داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه طی این دو روز در همه شهرستان‌های استان شاهد بارش باران بودیم، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های ارسالی به مدیریت بحران استان جز در برخی شهرستان‌ها که با آبگرفتگی معابر روبرو بودیم با وجود وقوع نزولات جوی به صورت رگبار در هیچ نقطه‌ای از استان سمنان سیل رخ نداده است.

احمد طاهری با بیان اینکه این شرایط ناپایدار جوی همچنان در استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همچنان شاهد بارش باران در سطح استان هستیم، به همه شهروندان اعم از هم‌استانی‌ها و مسافران و گردشگران توصیه می‌شود نکات ایمنی را به صورت جدی رعایت کنند تا ضمن بهره‌مندی از این رحمت الهی شاهد وقوع حادثه ناگوار و تلخی نیز نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حجم تردد بالای خودروها در راه‌ها و محورهای این استان اضافه کرد: با توجه به وجود لغزندگی در محورهای استان سمنان، انتظار می‌رود رانندگان وسائل نقلیه با احتیاط رانندگی کرده و خودروی خود را به تجهیزات مورد نیاز این شرایط جوی تجهیز کنند.

طاهری از آمادگی نیروهای امدادی و عوامل زیرمجموعه مدیریت بحران استان در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان برای رویارویی احتمالی با هر گونه سیل خبر داد و گفت: به عموم مردم و مسافران توصیه می‌شود حتی‌الامکان از توقف در حریم رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، کوه نیزوا نام از قله‌های معروف رشته‌کوه البرز و دومین قله مرتفع استان سمنان بعد از قله شاهوار در شاهرود است که در بخش شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر واقع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha