• دوشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94081105895
  • خبرنگار : 90111

رضایت میهایلوویچ از کسب سومین برد پیاپی

رضایت میهایلوویچ از کسب سومین برد پیاپی

سرمربی میلان در پی پیروزی تیمش مقابل لاتزیو، کسب سومین پیروزی پیاپی میلان را ستود.

سرمربی میلان در پی پیروزی تیمش مقابل لاتزیو، کسب سومین پیروزی پیاپی میلان را ستود.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته یازدهم رقابت‌های سری A، دو تیم میلان و لاتزیو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک روسونری به پایان رسید تا روند خوب این تیم ادامه یابد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.

سنیسا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: با شایستگی سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم و بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم. بسیار خوشحالم در این بازی بزرگ، تیمم را پیروز شده می‌بینم و امیدوارم این روند ادامه یابد. بازیکنان میلان بدون ترس و استرس بازی می‌کنند و این باعث شده تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.

او ادامه داد: اگر در هر دیدار نسبت به دیدار قبلی پیشرفت نداشته باشیم، شک نکنید کارمان ایراد دارد. در دیدار برابر لاتزیو، گام‌های رو به جلویی برداشتیم و نسبت به دیدار قبلی پیشرفت کردیم که این نشان می‌دهد در مسیر درستی گام برمی‌داریم. میلان در چهار بازی اخیرش 10 امتیاز به دست آورده و این به هیچ وجه تصادفی نیست. کسب سومین پیروزی پیاپی، چیزهای زیادی را ثابت می‌کند. با این حال باید بگویم بازی به بازی پیش می‌رویم و از هرگونه پیش‌بینی، صرف نظر می‌کنیم.

الکس، مدافع برزیلی میلان در دقیقه 51 به شدت آسیب دید و انتظار می‌رود غیبت او از میادین، طولانی شود. میهایلوویچ در این‌باره هم گفت: الکس باید در بیمارستان تحت مراقب ویژه باشد اما فکر می‌کنم آسیب دیدگی او جیی نیست و به زودی می‌تواند به ترکیب میلان برگردد. آرزو می‌کنم این بازیکن خوب، خیلی زود به ترکیب تیم بازگردد. امیدوارم او هرچه زوتر به تمرین تیم برگردد.

میلان با این پیروزی، 19 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به ساسولو در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. در جدول نیز فیورنتینا با 24 امتیاز در صدر قرار دارد. اینتر با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم است و رم هم با 23 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۱ ۰۹:۱۴

سنيسا، ميلان را ميسازد