• سه‌شنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94082615979
  • منبع : نمایندگی سمنان

فوق‌العاده سختی‌کار محیط‌بانان بیش از سه‌ برابر شد

فوق‌العاده سختی‌کار محیط‌بانان بیش از سه‌ برابر شد

ایسنا/سمنان ‌مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از افزایش فوق‌العاده سختی‌کار محیط‌بانان از 900 امتیاز به 3 هزار امتیاز خبر داد.

‌مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از افزایش فوق‌العاده سختی‌کار محیط‌بانان از 900 امتیاز به 3 هزار امتیاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، عباسعلی دامنگیر با اعلام این خبر، گفت: با توجه به مصوبه دولت و تلاش‌های دکتر ابتکار مبنی بر افزایش فوق‌العاده سختی کار این وعده از شهریورماه عملی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن تشکر از تلاش تمامی مسئولان در برقراری فوق‌العاده ویژه محیط‌بانان افزود: جا دارد از پیگیری‌های ویژه رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار سمنان و مسئولین استان صمیمانه تشکر ‌کنم.

وی همچنین عنوان کرد: به زودی فوق‌العاده ویژه موضوع بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری نیز در احکام کارشناسان دارای مشاغل تخصصی محیط زیست درج و پرداخت خواهد شد.

وی افزود: برقراری این فوق‌العاده مستمر در احکام کارگزینی محیطبانان بطور میانگین مبلغ دو میلیون و 700 هزار ریال به دریافتی این قشر زحمتکش افزوده است که با این افزایش در حال حاضر میانگین دریافتی ماهانه این عزیزان مبلغی بالغ بر 13 میلیون ریال خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد: شغل محیط‌بانی ضمن دارا بودن شرایط بسیار دشوار محیط کار اعم از کار در نقاط دورافتاده، کار در ارتفاعات، کار در سرما و گرمای شدید، کار در محیط‌های نامتعارف، بیتوته در واحدهای محیط‌بانی با حداقل امکانات و با شیفت‌کاری ماهانه 18 شبانه‌روز کار در ازای 12 شبانه روز استراحت، دارای تنش‌ها و خطرات جانی است که امنیت و سلامت محیط‌بانان را تهدید می‌کند.

وی در پایان با گرامی‌داشت شهدای محیط‌بانی، افزود: تقدیم پنج محیط‌بان شهید در استان سمنان و 116 محیط بان شهید در کشور نتیجه جانفشانی این قشر زحمتکش در حفظ انفال و میراث طبیعی ایران اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha