• دوشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 94092313175
  • منبع : نمایندگی مازندران

نخستین استارتاپ گرایند بابل برگزار می‌شود

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی مازندران و دانشگاه علوم و فنون مازندران نخستین استارتاپ گرایند بابل برگزار می‌شود.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی مازندران و دانشگاه علوم و فنون مازندران نخستین استارتاپ گرایند بابل برگزار می‌شود.

رمضان مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران گفت: استارتاپ گرایند یک برنامه در راستای تقویت ارتباط کارآفرینان و مؤسسات کسب وکارهای نو پا در فضای کارآفرینی با رویکرد تکنولوژی است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین استارتاپ گرایند در بابل که با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران و دانشگاه علوم و فنون مازندران برگزار خواهد شد، گفت: در روز سه شنبه 24 آذر ماه نخستین استارتاپ گرایند در دانشگاه علوم و فنون مازندران با شرکت دانشجویان و کارآفرینان برگزار می‌شود که در این استارتاپ از حضور دکتر ایرج مهدوی پژوهشگر برتر کشوری در گروه فنی و مهندسی و چهره ماندگار استان مازندران و دارنده 180 مقاله ISI به عنوان سخنران استفاده خواهد شد.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران در خصوص اهداف این برنامه گفت: این جنبش با هدف آموزش، تشویق و الهام گیری و ارتباط سازی کمک می‌کند تا ذینفعان حاضر در اکوسیستم استارتاپی شهرهای مختلف با یکدیگر در ارتباط بوده و از تجربیات هم بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه اکنون در اغلب شهرهای معتبر دنیا توسط نمایندگان منطقه ای برگزارشده و بیش از 75 هزار نفر عضو از کشورهای مختلف دارد و شرکت گوگل با حمایت های خود به همکاری با آن پرداخته است، گفت: این برنامه با برگزاری رویدادهای ماهانه در بیش از 80 شهر دنیا از مؤسسین موفق که اغلب کسب وکارهای مبتنی فناوری هستند دعوت می‌کند تا طی یک مصاحبه یک ساعته در فضایی کاملا دوستانه داستان، کسب وکار و زندگی خود را با حاضرین سهیم شده و از چالش‌ها و موفقیت‌های خود سخن بگویند.

مهدی زاده با تاکید بر اینکه قبل و بعد از هر مصاحبه بستری فراهم است که میهمانان ضمن گفت‌وگوی آزاد انفرادی با یکدیگر آشنا شده و از کارها و پروژه های خود جویا شوند و شبکه سازی کنند، اظهار کرد: از جمله ویژگی‌هایی که به رشد و گسترش این رویداد کمک کرده ضبط و ارسال ویدئویی تصویر برگزاری بر روی سایت جهانی استارتاپ گرایند و شبکه های ویدئویی است به طوری که علاقمندان می‌توانند از هر کجای دنیا به تماشای مصاحبه با کارآفرینان شهرهای مختلف دنیا نشسته و از تجربیات و درس‌های آموزنده آن جهت راه اندازی کسب و کار خود بهره ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha