• سه‌شنبه / ۱ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94100100298
  • خبرنگار : 71469

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا:

ابهامات نهاد‌های مسوول با کفاشیان رفع می‌شود/ شاید نگاه‌ به تیم‌ امید تبعیض‌آمیز بوده است

ابهامات نهاد‌های مسوول با کفاشیان رفع می‌شود/ شاید نگاه‌ به تیم‌ امید تبعیض‌آمیز بوده است

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که کفاشیان تایید کرده که مسئولان نهادهای ناظر به دفترش رفته‌اند، اما ان‌شا‌ء‌الله با صحبت‌هایی که میان آنها انجام می‌شود ابهامات به وجود آمده رفع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که کفاشیان تایید کرده که مسئولان نهادهای ناظر به دفترش رفته‌اند، اما ان‌شا‌ء‌الله با صحبت‌هایی که میان آنها انجام می‌شود ابهامات به وجود آمده رفع خواهد شد.

محمود گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ورزشی ایسنا - منطقه خلیج فارس، در‌باره ورود نهاد‌های مسوول به فدراسیون فوتبال و دفتر کفاشیان و وجود پرونده احتمالی در این موضوع افزود: من در‌ این باره با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کردم و او تایید کرد که نهاد‌های مسوول به دفترش رفته‌اند که ان‌شا‌الله با صحبت‌های دوطرفه ابهامات مرتفع خواهد شد.

وی هم‌چنین در پاسخ به این که به نظر می‌رسد اقدام قطری‌ها در ارتباط با عدم تمدید قرارداد لژیونرهای ایرانی شاغل در "لیگ ستارگان" این کشور شاهد موضوعی سیاسی هستیم که ناشی از ایران هراسی است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم ورزش تا این حد به مسائل سیاسی آلوده باشد. همواره ما چند بازیکن در لیگ‌های خارجی داشته‌ایم که مدت قراردادشان به اتمام می‌رسد و به تیم‌های دیگر باز می گردند. بنا‌بر‌این بعید می دانم که چنین اتفاقی رخ داده باشد.

گودرزی هم‌چنین در مورد قرارداد خاکپور و اعتراض او به بندی از قراردادش نیز عنوان کرد: این موضوع در حیطه وظایف فدراسیون فو‌تبا‌ل است و باید ببینیم که چه مذاکراتی انجام شده است، اما باید بگویم که هر چه که فدراسیون فو‌تبا‌ل به آن تعهد می‌کند باید با پایبندی انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در ارتباط با این که به نظر می‌رسد مجمع انتخاباتی فدراسیون فو‌تبا‌ل به تعویق بیفتد، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما فدراسیون فو‌تبا‌ل هر زمانی که مجمع انتخاباتی‌اش سر برسد باید انجام شود.

گودرزی با اشاره به حضورش در تمرین تیم فو‌تبا‌ل امید به همراه کیومرث هاشمی ، رییس کمیته ملی المپیک بیا‌ن‌ کرد: بازدید خوب و ارزشمندی صورت گرفت و باید زودتر از اینها این بازی را انجام می دادیم، اما متاسفانه وقت مقتضی تنظیم نمی‌شد. امروز مطلع شدیم و به همراه آقای هاشمی به تمرین تیم ‌ملی آمدیم تا از نزدیک مشکلات تیم را ببینیم. مواردی وجود دارد که در ارتباط با سازمان‌های ذیربط است و باید حل شود. علاوه بر این باید حواشی را که خیلی هم کم است کمتر کنیم و از بین ببریم. نگاه تبعیض آمیزی شاید بوده که باید مرتفع شود و پس از سال‌های سال شاهد باشیم که تیم امید با کار جمعی از طرف فدراسیون فو‌تبا‌ل، کمیته ملی المپیک و مردم راهی المپیک شود و رکورد عدم حضور از این ر‌قا‌بت‌ها را بشکند.

وزیر ورزش و جوانان درباره‌ی مشکلات مالی تیم آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: امروز با استاندار جلسه داشتیم و قرار شد با وزیر صنعت، صحبت شود تا مشکلات مالی از طریق کسی که کارخانه را خریده حل شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha