• یکشنبه / ۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94100603566
  • خبرنگار : 71419

کارخانه: مهدوی فقط به فحاشی ورمیلیو عکس‌العمل نشان داد/ این رفتارها زیبنده والیبال نیست

کارخانه: مهدوی فقط به فحاشی ورمیلیو عکس‌العمل نشان داد/ این رفتارها زیبنده والیبال نیست

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره حاشیه‌های دیدار با پیکان گفت: پاسور پیکان بدترین فحش‌ها را به مهدوی داد و او هم عکس‌العمل نشان داد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره حاشیه‌های دیدار با پیکان گفت: پاسور پیکان بدترین فحش‌ها را به مهدوی داد و او هم عکس‌العمل نشان داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان اظها رکرد: بازی خوبی بود. خوشبختانه ما از نظر فنی هم خوب کار کردیم و تیم پیکان که سابقه سومی در باشگاه‌های جهان را دارد را شکست دادیم. به همین خاطر به بازیکنان و تیمی که دارم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم تیم پیکان یک مقدار می‌خواست مغلطه کند. از ابتدا می‌خواست وارد حاشیه شود. پاسور ایتالیایی این تیم تنش درست می‌کرد. اگر خاطر شما باشد با سعید معروف هم از سال 2010 کری‌خوانی داشت. این بازیکن جنجالی است و حساسیت ایجاد می‌کند.

وی افزود: من اصلا این حرکاتی که اتفاق افتاد را تایید نمی‌کنم. والیبال ایران خودش را به جایگاه اول دنیا رسانده و این رفتارها زیبنده این ورزش نیست. حساسیت‌های اینچنینی را باید جمع کرد و نباید اجازه داد به این رفتارها دامن زده شود. من همواره سعی کردم بازیکنان خودم را کنترل کنم. دوست ندارم تنش روی دهد و برد تیم را تحت الشعاع مسائل حاشیه‌ای قرار گیرد. بازیکنان ما با زحمت بردند. تلاش کردند و با برنامه پیروز شدند.

کارخانه تاکید کرد: می خواهند این انگ را به تیم ما بچسبانند که حاشیه داشتیم اما پاسور ایتالیایی تیم پیکان از ابتدا حاشیه درست کرد و زیر تور به بازیکنان ما تهمت می‌زد و فحش می‌داد. بازیکنان تیم ما هم زبان خارجی را متوجه می‌شوند. ما چندین بار به حاتمی و درخشنده ناظران مسابقه تذکر دادیم ولی از این اتفاق‌ها که رخ داد به شدت ناراحتم.

او درباره حرکت مهدی مهدوی نیز گفت: خدای نکرده اگر یک نفر به شما هم فحش خواهر و مادر بدهد، عکس‌العمل نشان می‌دهید. من رفتارش را تایید نمی‌کنم اما بدترین توهین را به مهدوی کرد او هم از کوره در رفت و عکس‌العمل نشان داد. ولی او فحش‌هایی می‌داد. شروع کننده درگیری بود و باید جلویش را می گرفتیم. این بازیکن همواره حتی زمانی که در تیم ملی ایتالیا هم بود این حاشیه‌ها را ایجاد می‌کرد. من قبل از بازی هم به مسئولان فدراسیون گفتم این بازی سنگین است و در حد فینال حساسیت دارد. داور می‌توانست از ابتدا جریان را با کارت زرد و قرمز مدیریت کند و اجازه ندهد کری‌خوانی‌ها زیاد شود. می‌شد این بازی را بهتر مدیریت کرد. اگرچه به هر حال در ورزش حرفه‌ای حساسیت‌ها بالا می‌رود و این مسائل رخ می‌دهد. حیف والیبال است که به حاشیه برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha