• چهارشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۴ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94101608950
  • خبرنگار : 90111

نخستین واکنش بنیتس بعد از اخراج

نخستین واکنش بنیتس بعد از اخراج

سرمربی سابق رئال مادرید در نخستین واکنش خود بعد از اخراج گفت که برای زیدان آرزوی موفقیت می‌کند و به خود می‌بالد که هدایت تیم بزرگی همچون رئال مادرید را بر عهده گرفته است.

سرمربی سابق رئال مادرید در نخستین واکنش خود بعد از اخراج گفت که برای زیدان آرزوی موفقیت می‌کند و به خود می‌بالد که هدایت تیم بزرگی همچون رئال مادرید را بر عهده گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه مارکا، رئال مادرید در فصل جاری با هدایت رافائل بنیتس نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و انتظارات را برآورده کند. این تیم بزرگ اسپانیایی مشکلات زیادی را تجربه کرد. از اختلاف بازیکنان با سرمربی تیم گرفته تا نتایج ضعیف در رقابت های لیگا و حذف شدن از جام حذفی اسپانیا.

در نهایت سران این باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفتند که رافائل بنیتس سرمربی تیم را با وجود آن که تنها یک نیم فصل روی نیمکت تیم نشسته بود از کار برکنار کنند و زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

رافائل بنیتس در نخستین واکنش خود بعد از اخراج از هدایت رئال مادرید در گفت‌وگویی که با روزنامه مارکا داشت، گفت: می خواهم به همه کسانی که به نوعی با باشگاه رئال مادرید در ارتباط هستند بگویم که حضور من به عنوان سرمربی در رئال یک افتخار بزرگ بود. من در رئال پروش یافته‌ام و به خود می‌بالم که موفق شدم هدایت این تیم را برعهده گیرم.

او ادامه داد: می خواهم از همه کسانی که از همان روز نخست حضورم در رئال مادرید تا الان به من کمک کردند تشکر کنم. بسیار سپاسگذارم که این فرصت را به من دادند تا هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرم. خودم را مدیون کسانی می دانم که چنین افتخار بزرگی را نصیب من کردند. من یک مادریدی هستم و در هر حالتی وظیفه دارم که به طرفداری از رئال مادرید بپردازم.

سران باشگاه رئال مادرید برای انتخاب سرمربی جدید خیلی سریع تصمیم گرفتند و زین الدین زیدان را به عنوان جانشین بنیتس انتخاب کردند. سرمربی سابق رئال مادرید درباره زیدان گفت: برای زیدان بهترین ها را آرزو می کنم. برای همه کسانی که در مسیر موفقیت رئال مادرید حرکت می کنند آرزوی موفقیت می کنم و بهترین ها را برای‌شان آرزومندم. زنده باد رئال مادرید. این همه چیزی است که می توانم بر زبان آورم.

بنیتس در پایان سخنان خود به نوعی از سران باشگاه رئال مادرید هم با وجود اخراج شدن از این تیم تشکر کرد و گفت: بار دیگر تکرار می کنم از همه کسانی که از روز نخست حضورم در رئال تا الان به من کمک کردند تشکر می‌کنم. آنها باعث شدند تا من در این چند ماه حضورم در نیمکت رئال مادرید احساس خوبی داشته باشم و همه شرایط ممکن را فراهم کردند تا تیم خوب نتیجه بگیرد و به طرف هدف مشترکی که پیش رو داشتیم حرکت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۶ ۰۸:۵۵

قابل توجه برخي مربيان و بازيکنان داخلي

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۶ ۱۰:۰۴

خداروشکر واي خييييلي خوشحالم;-)