• چهارشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94101609385
  • خبرنگار : 71486

طالب‌لو: با نیمی از آمادگی برای استقلال بازی کردم/ می‌توانیم شانس اول قهرمانی باشیم

طالب‌لو: با نیمی از آمادگی برای استقلال بازی کردم/ می‌توانیم شانس اول قهرمانی باشیم

دروازه‌بان استقلال می‌گوید همه بدشانسی‌هایی که می‌توانسته برای یک دروازه‌بان در طول یک فصل اتفاق بیفتد برای او در دو بازی رخ داده است.

دروازه‌بان استقلال می‌گوید همه بدشانسی‌هایی که می‌توانسته برای یک دروازه‌بان در طول یک فصل اتفاق بیفتد برای او در دو بازی رخ داده است.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد استقلال در فصل جاری گفت: استقلال در این فصل تغییراتی در کادر فنی و بازیکنانش داشته است. ما الان تیم‌مان را با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بسته‌ایم و شروع خوبی در فصل جاری داشته‌ایم. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم. من فکر می‌کنم استقلال از تیم‌هایی است که فوتبال زیبا ارائه می‌دهد و باید با تلاشی مضاعف این روند را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم. نتیجه گرفتن در نیم فصل دوم خیلی سخت‌تر است ولی اگر همدلی‌مان را مثل نیم فصل اول حفظ کنیم می‌توانیم به هدف‌مان که کسب سهمیه و ان‌شاءالله قهرمانی است، برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در هر بازی تغییراتی در ترکیب 11 نفره‌اش دارد، عنوان کرد: این مسئله به نظر کادر فنی برمی‌گردد و البته رقابت را بالا می‌برد. از طرفی دیگر رقابت باعث بالا رفتن آمادگی می‌شود و در نهایت شرایط کلی تیم را در سطح ایده‌آل حفظ می‌کند.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که فصل جاری برای خودش چگونه گذشته است، گفت: من سعی کردم هر کاری بکنم تا استقلال موفق باشد. در حال حاضر فضای دوستانه‌ای میان کادر فنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان وجود دارد. استقلال همیشه حاشیه داشته ولی امسال ما تلاش کرده‌ایم با تمرکز بر روی کارمان این حواشی را کم کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تمجید مظلومی از خودش و برهانی و اینکه سرمربی آبی‌ها گفته او در انتقال تجربه به جوانتر‌های تیمش نقش موثری دارد و استقلال متعلق به امثال طالب‌لو و برهانی است، چیست، گفت: البته آقای مظلومی به بنده لطف داشتند من هر کاری که توانستم برای استقلال انجام دادم و چه بازی بکنم و چه نکنم سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. همچنین تجربیاتم را به بازیکنان جوان انتقال می‌دهم تا آن‌ها بد و خوب را تشخیص دهند و خودشان همه چیز را تجربه نکنند. من و امثال من هم از بزرگترهایمان این چیزها را یاد گرفته‌ایم. از کسانی مثل خرمگاه، سامره، فکری و منصوریان خیلی چیزها یاد گرفتیم و الان باید به جوانترها انتقال دهیم.

طالب‌لو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به دو بازی اخیر استقلال که خودش در چارچوب دروازه آبی‌های پایتخت قرار گرفت چیست، گفت: من اعتقاد دارم که این اوج بدشانسی یک دروازه‌بان است که یک نیم فصل در اوج آمادگی باشد ولی وقتی آماده بازی شود که مصدوم باشد. من بعد از بازی با سایپا پس از برخورد با برهانی دچار آسیب دیدگی شدم و با همان شرایط به تبریز رفتم. بعد از آن هم شرایط به گونه‌ای شد که باید بازی می‌کردم. من با 50 درصد آمادگی برای استقلال به میدان رفتم. همه تلاشم را کردم تا مفید باشم. کل بدشانسی‌هایی که می‌تواند برای یک دروازه‌بان در طول یک فصل اتفاق بیفتد برای من در دو بازی اتفاق افتاد. در بازی اول که مقابل سیاه جامگان بود، توپی که گل نشده بود را گل اعلام کردند و در بازی با ملوان هم با وجود اینکه شایسته سه امتیاز بودیم ولی به یک امتیاز رسیدیم.

وحید طالب‌لو

او در پاسخ به این سوال که بالاخره اعتقاد دارد که روی پژمان نوری خطای پنالتی مرتکب شده است یا نه، گفت: البته بازی در انزلی خیلی سخت است. فشار هواداران و وضعیت زمین کار را سخت می‌کند. با این حال کسب یک امتیاز هم به نظرم بد نبود. من اعتقاد دارم که آقای محسن ترکی در تشخیص پنالتی اشتباه کرد ولی به نظرش احترام می‌گذارم. من فکر می‌کنم پافشاری روی این قضیه چیزی را عوض نمی‌کند و نتیجه عوض نمی‌شود.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند استقلالی‌ها نسبت به پرسپولیس در مورد مشکلات داوری کمتر اعتراض می‌کنند و به نوعی حق‌شان تضییع می‌شود، بیان کرد: این خارج از حیطه من به عنوان یک بازیکن است. من یاد گرفته‌ام به داور احترام بگذارم. داوران قشری شریف و مظلوم هستند و باید به آن‌ها احترام بگذاریم. در بازی با سیاه جامگان بعد از اشتباهی که داور مرتکب شد، من به دلیل اینکه کاپیتان تیم بودم، به سمت بازیکنان رفتم و از آن‌ها خواستم آرام باشند و همچنین مانع از اعتراض هواداران به داور شدم. باید این مسئله جا بیفتد که به تصمیمات داوران احترام بگذاریم تا استرس نداشته باشند و با کیفیت بهتر قضاوت کنند.

طالب‌لو در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی را شانس قهرمانی در لیگ می‌داند، گفت: از تیمی اسم نمی‌آورم. به نظرم خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. تیم‌ها در نیم فصل تغییر می‌کنند و کلا نیم فصل دوم کار خیلی سخت‌تر است. ما باید تلاش کنیم و با تمرکز به راهمان ادامه دهیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد و اگر تلاش کنیم، می‌توانیم شانس اول قهرمانی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha